To nic nemeni na tom ze prostriedky EU su aj nase verejne prostriedky. Pristup ktory prezentujes sposobuje ze prostriedkami EU sa plytva s tym ze vsak to su cudzie peniaze. Nie su.
Prispieva. Stale sme cistymi prijemcamiy a to napriek tomu, ze strana SMER a.s. zabezpecila, ze sme zatial vycerpali asi len 50% alokovanych prostriedkov.
DPB by mal trolejbusy darovat do krajin kde su 14Tr a 15tr stale luxusom. Take gruzinsko napr., mozno by sa nasli aj nejake blizsie krajiny.
Nam nove trofle tiez darovali.
Čo my sa sťažujeme na troliSOR, my si ani lepšie nezaslúžime. Dosť toho, že nikto nie je schopný zabezpečiť kúpu nových tlmičov pre 14/15Tr a hromadne ohrozujú zdravie cestujúcich, ale ešte aj 4931 a mnohé ďalšie MB trieskajú jak posledné šroty. Kto to bude potom platiť, ak to prerazí a poškodí karosériu?!
Ohľadom parkovania na Radlinského. Stojí za prečítanie diskusiu kde podľa väčšiny zlý policajt poškodil vodiča veď nikomu nezavadzal a policajt udelením pokuty daného vodiča šikanoval! ?
skúsim zašotoušovať - priamy odpredaj bez súťaže fy A-Z Lokomat zo Zvolena v cene 1.000€/ks, však s takýmto spičkovým riešením už máme skúsenosti - viď odpredaj automobilového parku ? alebo ešte lepšie riešenie - odpredaj fy 4 RAIL Plzeň, však prenájmom si na takýto obchod bohato zarobili (aj dnes sú všetky prenajaté modré blesky vonku na 201-ke)
za prve, Mokrohajska ma uz davno byt na znamenie
za druhe, cele hento riesenie dopravy okolo Tesca je nestastne, najlepsim riesenim by bola daka zastavka na znamenie pre vsetky linky obojsmerne pri Tescu , problemom je samozrejme prechod pre chodcov, ktory tu davno mal byt, uz len kvoli VS a ten pocet ludi prebiehajuci tade je naozaj vysoky, nikomu sa to nechce obchadzat cez Mokrohajsku
Mohlo by sa už niečo spraviť s linkami, ktoré chodia cez Mokrohájsku a Tesco Lamač. Je to tu veľmi komplikované. Pripomína mi to Slovak Lines, ktorý v úvodzovkách "losuje" na ktorej zastávke bude spoj stáť a ktorú bude obchádzať. To isté platí tu. Je tu strašne veľa variantov zastavovaní.
Sú tu linky, ktoré stoja iba na Mokrohájskej
21, 30, 83, 84
ktoré stoja iba pri TESCU Lamač
63, 192
ktoré stoja aj na Mokrohájskej, aj pri TESCU Lamač
130
ktoré stoja pri TESCU Lamač len jednosmerne
37, 63(ráno smer mesto)
a také, čo nestoja ani na Mokrohájskej a ani na Tescu Lamač
25, 92, 37(smer CMO)
A načo bolo dobré, že teraz prišli ďalšie trolejbusy na prenájom? Samozrejme na to aby sa niekto nabalil a o pár mesiacov ich odpredal za oveľa menej nejakému sporostredkovateľovi, ktorý ich predá smerom na východ. ? Ja som zvedavý či DPB bude 14Tr a 15Tr šrotovať, odpredá ich sprostredkovateľovi alebo to spraví ako iné dopravné podniky, že ich priamo predá niekomu inému.
Samozrejme samotne prehodenie zelenej neucini zazraky, ale co som chcel vyjadrit bolo, ze by sa mal preferovat tah Ul. 29. Augusta. Ono by bolo potrebne tie dva semafory (+ Karadzicova x Mlynske Nivy) zosuladit tak, aby sa kolony od 29. 08. mohli plynulo presunut, kedze dalej su cesty sirsie a tam by to uz nebolo take ucpate.
Az budem mat raz viacej casu tak si to tam presne pozriem a mozno vypracujem nejaky navrh...
úplne super si to vystihol.. podľa mňa sa tam nachádzajú totálne pičo**ny... .nič iné ma nenapadá... ako dobre nad nápravami nepoviem nič ale ako napríklad čo je to 2-sedadlo vyvýšené medzi 2-3 dverami ej blobsť ho takto až dvíhať, a tam by sa našlo viac toho... všeobecne keby nemali sorky tak blbo rozložený priestor boli by lepšie..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ttom
za druhe, cele hento riesenie dopravy okolo Tesca je nestastne, najlepsim riesenim by bola daka zastavka na znamenie pre vsetky linky obojsmerne pri Tescu , problemom je samozrejme prechod pre chodcov, ktory tu davno mal byt, uz len kvoli VS a ten pocet ludi prebiehajuci tade je naozaj vysoky, nikomu sa to nechce obchadzat cez Mokrohajsku