A kam by si púšťal tie autá z 29.8, keď tá stopčiara pred Karadžičovou (Dost. Radom) má slabú priepustnosť? Dunajská plus 29. august by malo produkovať toľko vozidiel, aby akurát prešli cez Karadžičovu. Keby si ubral zelenej z Dunajskej a pridal 29. augustu tak by sa aj tak iba zaradili do kolóny ktorá bude medzi tými dvomi križovatkami.
Celý ťah 206-208 Hodžovo - Kollárko - Mickiewiczova - 29. august je stále v špičke plný obojsmerne a dochádza tam k veľkým meškaniam... a chytajú to aj 207/212 cezMickiewiczku po Americké nám (a opačne). Tam treba systémovejšie opatrenia než len presúvať zelené medzi smermi...
Minule som stopoval na Kollárovom námestí, koľko stojí 208 pred Alžbetkou. Celkovo to bolo 3 minúty 40 sekúnd, a to som stopoval až odvtedy, ako sa predok trolejbusu objavil spoza Alžbetky na Mickiewiczovej. ?
Dnes odchody na L208: Kollárovo námestie: -5 Ul. 29. Augusta: -11. Normalne premavka bola taka pomala, ze som za sebou videl tri 208icky. Tento fenomen som si vsimol uz niekolko krat, nabuduce normalne skusim ci sa zo zastavky Špitalska dostanem na 29.08. peso rychlejsie ako trolejbusom.
Tento problem by sa podla mna dal ciastocne vyriesit tym, ze by sa predlzila zelena na lavom odboceni z Ul. 29. Augusta na Mlynske Nivy. Zelena z Dunajskej na Mlynske Nivy trva niekolko nasobne dlshie, co je vsak zbytocne lebo tadial ide ovela menej aut. Ked maju auta z Dunajskej cervenu, tak sa tam nahromadi okolo 5 aut, na Ul.29.08. su zato kolony az po Medicku Zahradu, Spitalsku ci az ku Kollarku. Tipujem ze mesto toto nebude samo od seba riesit, mozno by mi niekto mohol povedat, kam mam poslat podnet o upraveni signalneho planu, alebo ci to ma vobec zmysel poslat podnet...
Re #198879 mark178: Ono by urcite bolo vhodne trochu pomenit ten interier v morkach. Ako prve by som vsak chcel vediet, co sa skryva pod tymi stupienkami, ktore sposobuju, ze (takmer) niesu ziadne sedadla dostupne z nizkej podlahy.
Re #198881 skopi: Ako taky muz raz povedal: Slow-akia ? A tusim aj predlzili cas "modernizacie", ked sa nemylim, tak boli povodne naplanovane 3 mesiace (90 dni) a nie 4
Re #198884 Mikimaus: To vsade mame kampane tykajuce sa globalneho oteplovania, zda se su na velke hnede. Ked uz nejdu vysutazit plynaky, tak mohli aspon dat ako kriterium spotrebu, ale no co uz...
Re #198888 M.C.: Ak by sa nejaky zapadny kvalitny vyrobcovia ako MAN prihlasili do tendra, bol by to pokrok, kedze som raz niekde cital, ze zapadny vyrobcovia nemaju zaujem sa tu prihlasovat do sutazi lebo tu je vysoka korupcia a obcas zvytazi ten "vyvoleny" (niekde som tento vyrok cital, nemusi to byt vsak 100%-na pravda, aj ked to znie dost realne...)
Re #198897 mark178: Dufam ze pri tych novych zastvkach pridaju nieco co autistov poriadne spomali aby zastavkou presli rychlostou chodze, bezpecnejsie by vsak bolo keby auta odtial uplne vylucili...
len taká otázočka?.. bude sa rušiť zastávka Vazovova po dobudovaní uzla Blumentál?.. teda ja Floriánske námestie... Vazka pre linky 3,5,6
dnes som tam nastupoval a jeden IGK nás tam skoro rozmliaždil.. a ešte nadával že kde sa hrabeme.. keĎ prichádzala električka..
Ako sa robí výluka počas maratónu.
Všimnite si, prosím, tie časti, v ktorých sa píše o náhradnej doprave a o kapacitnom posilnení metra v prípade potreby.
ináč dnes som bol pozrieť štúrovú, bol som okolo 14:00 a vajanského nábrežie blo relatívne dobre prejazdné s minimálnym meškaním... takže v pohode... aj policajt stojí na prechode pred malu scénoua reguluje to tam.. takže to dobre vymysleli... osdtraňujú aj koľaje k vozovni martanovičova a asfalt spomedzi koľají je už takmer ostránený.. celkom dobre im to ide
No počkáme si ešte nejaký ten čas na zverejnenie výsledkov (možno koncom apríla), ale neviem či sa zrovna MAN prihlásil.
K doplneniu info, ktoré sa tu dávnejšie riešilo:
SOR NB 18 v norme EURO6 už nejaký ten mesiac jazdí v Prahe ak ma pamäť neklame takže do tendra na kĺbového autobusy sa môže prihlásiť. Čo sa týka NB12 EURO6 bol nedávno len vo fáze prototypu to však nevadí keďže DPB stačí typové schválenie až s dodaním prvého kusu takže získať typové schválenie majú čas do jesene pokiaľ ho už nevlastnia. Otázne je však ako sú na to midi busy od SORu či už sú v EURO 6 norme o tom som nezískal informácie.
V prípade, že sa prihlásil aj Solaris skôr to vidím na súboj Solaris vs SOR keďže Mercedes isto neprevalcuje ich ceny.
tá trasa by bola ideálna len dpb neuvažuje.... ak to tak zmeia bude to odľa mňa až o rok... zase tesne pred otvrením električky do petržalky.. lebo už vidím že na hlavnú stanicu sa jazdiť nebude...
ja nemám auto ani v rodine nemáme ale dá sa na vlak ísť skôr a mne idú rýchliky každé 2 hodiny, IC sa drbať nebudem a stíham.. je to len o tom napláovať si.. už sa to dlhšie rozoberalo že X13 mešká...
Ja súhlasím veď na úseku od Námestia SNP okolo Eurovey a späť na Nám. SNP prejde cez 10 semafórov. Keby išla cez Klementisovu a Lazaretskú, tak by prechádzala len cez 3 a trasa skrátila o cca 5 min.
Inač zopár vodičov už chodí zo SND rovno po Pribinovej (nezabáčajú na Krupkovu), ale zabočia až k Malej scéne a tým pádom stihnú prejsť o k Wustenrotu o 1 signál skôr (keď sú zápchy na Krupkovej tak aj o 2) a tým pádom ušetria niekoľko minút?
Trasa X13 napriek vašim "pripomienkam" je opäť absurdná a nezmyselne predĺžená = blbá.
Cestujem na smer Galanta, teda vlak len raz za hodinu ( a aj to niekedy s nenormálnymi meškaniami)
Ja som len opäť podotkol nezmyselnosť predĺženia trasy X13 do hustej premávky, na kvantum semaforov, vďaka čomu je linka nespoľahlivá a áno, ľudia zmeškávajú vlaky.
Nejdem podávať žiadnu sťažnosť na DPB, tak nechápem, prečo ste na mňa traja skočili. ?
A to by som nepodával ani vtedy, ak by som zmeškal vlak pre nejazdiaci spoj, "lebo nemáme dostatok trolej/autobusov".
Vznášať by som sa ťažko vznášal ako 2 a pol ročný, tak niekedy by bolo vhodné si odpustiť blbé komentáre na ostatných užívateľov. (práve toto je obrovsk mínus tohto diskusného fóra) Ja som teda nikoho neurážal.
A dajme ruku na srdce, zavádzanie IDS je lexikónový fail, keďže nikoho nemotivuje, skôr odrádza, a to už hovorím o prímestskej doprave + MHD a porovnanie môjho cestovného času VHD 60/80 hod. vs. IAD 30/60 min. niečo hovorí o sebe. (teraz nerozoberám X13, lebo tou linkou chodím asi tak raz za mesiac)
Denne dochádzajúci asi ťažko pochopí nadmernú podporu a ochranu bratislavskej MHD Bratislavčanmi, ktorí cestujú len v rámci mesta. Ja tým, že nemám auto, podporujem VHD, ale čím ďalej, tým viac ma znechucuje stav a trend vývoja.
No podľa toho čo som si čítal o tendri na autobusy tak my to vychádza na - MAN alebo Solaris !!! Ale môže to byť aj zase SOR ale jak sa tu písalo tak skôr asi nie
Musim spomenut rannu zaujimavu scenku na zastavke Farskeho:
Na zastavke zastali zastavkovi smetiari so svojou Aviou. Zavoznik vybehol, vysypal kos, pozberal bordel. V tom za nimi zastavil Passat predchadzajucej generacie, vystupil asi 35 rocny chlapik, motor nechal nastartovany a utekal smerom k Avii ktora sa uz davala do pohybu. Avia zastala, zavoznik otvoril dvere a ...(v tomto momente to este moze skoncit vselijak ? )... pripalil chlapikovi cigaretu. Ten spokojne nasadol do Passatu a odisiel.
info pre vodiča linky 66 - keď stojíš na semaforoch na križovatke Drieňová/Bajkalská (smer Trhovisko), tak to, čo blikne ako prvé zelené je voľno pre odbočenie vpravo !!! ty však potrebuješ ísť vľavo, tak stoj na mieste a čakaj na svoju zelenú, predsa len, vedieš autobus a máš v ňom ľudí ... nabudúce by to nemuselo skončiť len trúbením ostatných .... ďakujem
Mike
Celý ťah 206-208 Hodžovo - Kollárko - Mickiewiczova - 29. august je stále v špičke plný obojsmerne a dochádza tam k veľkým meškaniam... a chytajú to aj 207/212 cezMickiewiczku po Americké nám (a opačne). Tam treba systémovejšie opatrenia než len presúvať zelené medzi smermi...