Reply on: Mike #198903:
Samozrejme samotne prehodenie zelenej neucini zazraky, ale co som chcel vyjadrit bolo, ze by sa mal preferovat tah Ul. 29. Augusta. Ono by bolo potrebne tie dva semafory (+ Karadzicova x Mlynske Nivy) zosuladit tak, aby sa kolony od 29. 08. mohli plynulo presunut, kedze dalej su cesty sirsie a tam by to uz nebolo take ucpate.Az budem mat raz viacej casu tak si to tam presne pozriem a mozno vypracujem nejaky navrh...
Joyki
Cestujem na smer Galanta, teda vlak len raz za hodinu ( a aj to niekedy s nenormálnymi meškaniami)
Ja som len opäť podotkol nezmyselnosť predĺženia trasy X13 do hustej premávky, na kvantum semaforov, vďaka čomu je linka nespoľahlivá a áno, ľudia zmeškávajú vlaky.
Nejdem podávať žiadnu sťažnosť na DPB, tak nechápem, prečo ste na mňa traja skočili. ?
A to by som nepodával ani vtedy, ak by som zmeškal vlak pre nejazdiaci spoj, "lebo nemáme dostatok trolej/autobusov".
Vznášať by som sa ťažko vznášal ako 2 a pol ročný, tak niekedy by bolo vhodné si odpustiť blbé komentáre na ostatných užívateľov. (práve toto je obrovsk mínus tohto diskusného fóra) Ja som teda nikoho neurážal.
A dajme ruku na srdce, zavádzanie IDS je lexikónový fail, keďže nikoho nemotivuje, skôr odrádza, a to už hovorím o prímestskej doprave + MHD a porovnanie môjho cestovného času VHD 60/80 hod. vs. IAD 30/60 min. niečo hovorí o sebe. (teraz nerozoberám X13, lebo tou linkou chodím asi tak raz za mesiac)
Denne dochádzajúci asi ťažko pochopí nadmernú podporu a ochranu bratislavskej MHD Bratislavčanmi, ktorí cestujú len v rámci mesta. Ja tým, že nemám auto, podporujem VHD, ale čím ďalej, tým viac ma znechucuje stav a trend vývoja.