O HiltonMedii som nehovoril. To bola pripomienka, že v 1980s predsa "padli" Spoje, ČH a spol, lebo sa tu spomínalo, že aj metro sa v 1990s začalo stavať a nič z toho nebolo...
Hosi ako to je: Platnost CK mam do 31.12.2013 (lebo zivotnost..uz sa neda predlzit), platnost PCL mam do 9.12.2013, new PCL teda nekupim na tuto kartu. Ak si pojdem vybavit novu CK do predajne SL na AS (lebo netreba nosit foto ? ), tak tam nejak tetuska prekopiruje PCL na novu CK, alebo ako to je potom? ?
No v tomto prípade je problém to, že aj rozbúranie asfaltu a jeho odvezenie preč a dorobenie obrubníka medzi zvrškom a cestou niečo stojí. Je to investícia ktorá je ako desiatky iných v pláne, ale mesto na ňu momentálne žiaľ nemá a zrealizuje sa bohvie kedy...
OT: Rozhovor beusakov rano v 1605 na 88:
Beusak1:"Tu sprostu dieru tam nevedia spravit je to normalne?" Beusak2:"Sak nasipali do toho piesok, musi stacit." Beusak1:"Asi tak!"
Inac neviem ci sa chcel pred kolegom predviest, ale spoj (od. AS 6:00) mal celu cestu nadbeh, Wüstenrot - Šustekova -1, Lachova -3, Hraniciarov a dalej -2...
Odkaz pre DPB: Rychly autobus nepotrebuje vela dveri, staci aby nafungoval/nejestvoval rodjazdo-blok
Výnimočne a paradoxne preferencia električiek ? Je to dlhodobo veľmi hodový úsek a policajti to radi odsúhlasili (neviem či neboli jedni z iniciátorov..) Má byť uzavreté natrvalo a keď financie dovolí má byť úplne zrušené.
Elektrickove priecestie na MG uzavreli/zastlpikovali a najblizie sa da otocit do protismeru az pri figare resp. pri Britt-e ..co nie je zrovna vyhra ? Je dovodom stav kolajnic, alebo ...??
No veď výstavba začala. Terénne práce boli pripravené na 70-80%. A potom prišlo rozhodnutie mestského zastupiteľstva o okamžitom zastavení všetkých prác. Z metra nič nebolo.. tak to myslel Andy.
Quakeman