Reply on: Andy #19575:
Vďaka za odpoveď. Ale tú 27 som naozaj myslel so zachádzkou k novej vrátnici,to znamená,že by obslúžila novú aj starú ako 26 s tým,že by pokračovala až k SOŠ PZ SR alebo by ten konkrétny spoj pri starom Volkswagene mal konečnú. Skúška smailov: , , , ,
spokojný čitateľ
Ale čomu úplne nechápem je,že 63 z Tesca ide do Lamača priamo okolo areálu Zlatých pieskov a nemá tam zastávku!!!Nedá sa z Tesca spraviť len priebežná konečná (ako 34 na Račku), a teda ľudia by sa rýchlo dostali až na Zlaté piesky a späť?
Alebo naopak, keď odchádza od Tesca,nenašla by sa pre tú 63 kratšia cesta smerom do Lamača?Nemala by to kratšie poza Tesco,tam na Studenú a z nej na Rožňavskú?
Čo vy na to?
A tá 26,to je čo za volovina?To skutočne nemohli dať zachádzať určené spoje linky č. 27 cez VW1 aj VW2?Ved ludia by to nepochopili...
Jedinú pozitívnu zmenu čo som si všimol v poslednej dobe (dosť oneskorene) je predĺženie posledných ranných spojov linky č. 92 v smere do Petržalky až po Jungmanovu.
A kde má byť to nové obratisko kĺbových vozidiel v DNV?Potom teda nastanú ešte nejaké zmeny vo vedení MHD v DNV? Ináč ja doteraz neviem ako sa sem dávajú smajlíky.Poradíte mi?Vďaka.