Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #195698:
vúc nech ide do zadku 😃 😃 KAROSY by som si nedal.. 🙂 .. proste ne jak tie škaredé sory.. hnusné 😃 :d karosy sú proste najlepšie 😃 😃 .. keĎ si môžem an yksuciahc vybrať idem karosou :d :d ten zvuk rozpadajúceho autobusu je na nezaplatenie 😃 😃
Reply on: Petto #195699:
Dubravka ? https://www.facebook.com/groups/44252769489/ neviem ci ti to zobrazi...ak sa budes nudit, vyhladaj si aj starsie diskusie ohladom MHD, najma jeden list na magistrat nasranej obcianky, ten tiez stoji za to......
Reply on: Ttom #195693:
ako sa vola ta skupina na FB ? chcem si to precitat ?
Reply on: mark178 #195694:
Preto, že VÚCčky (väčšinou) požadujú od dopravcov aj nejaké štandardy medzi 9-10 ročné vozidlá veľmi nezapadajú.
Reply on: mark178 #195694:
Tak to Pŕŕŕ Miňko? Až po Ikarusoch, a hoooodne až po Ikarusoch?
http://bratislava.sme.sk/c/7006012/mesto-bude-ziadat-systemovu-podporu-od-vlady.html
ze by po rokoch konecne primator, ktory sa neboji pichnut do osieho hniezda?

Bratislava vdaka tejto krivote rocne prichadza o miliony!
Reply on: Ike #195692:
Dakujem za nazor. Samozrejme, vzkm su mantra, o tom niet pochyb 🙂
Ak odhliadnem od toho, tak si myslim, ze ten tzv. "vatovy usek" od Rac. myta dalej po Zochovu by mohol byt zaujimavy aj pre cast Petrzalky, kedze by prinieslo aj pre nich nove prepravne moznosti.
Reply on: Valec #195666:
preečo by to mal byť práve oravák alebo kysučan?.. Karosy sú jedny z najlepších autobusov vôbec.. . majú najkvalitnejšie motory a nerozpadajú sa ... až tak veľmi..
ad Dubravka - dneska by som vam radil precitat si zas FB skupinu tejto MC, zas tam daka slepica riesila to ze dnes boli kinderka na 84, a ona sa musela tlacit a stala vedla dakej tlstej cigaretami pachnucej zenskej ? tak sa tam rozprudila tradicna diskusia, da sa tam dozvediet, ze napr. sa kupilo 12 solarisov, uplnych smejdov, ktore vsetky okrem 3-4 zhoreli ? a ze nove elektricky a trofle nepridu, ale urcite to budu dake dojizdaky zo zapadu ?
Reply on: dyspozytor #195690:
Návrh 1 sa mi pozdáva. Otázne je, či by došlo k žiadanej redukcii vzkm a či by to nebolo to isté ako stav 34+83.
Reply on: dyspozytor #195690:
*som ocakaval nazory na priechodnost...
Reply on: TeBeCe #195688:
Skor ako zosmiesnovanie som ocakaval priechodnost, resp. nepriechodnost mnou uvedenych navrhov na riesenie. Dakujem vsetkym, ktori sa chcu vyjadrovat konstruktivne.?
Reply on: TeBeCe #195688:
Tak nech DPB vypočuje hlasy cestujúcich. Zrušiť 83 a 84 a zaviesť expresnú linku 183 s trasou Pri kríži - OD Saratov - Alexyho - Švandtnerova - Damborského - Klenová - Račianske mýto.?
Reply on: Ike #195687:
Nie, najskor cestovali na Klenovu a az potom sa preorientovali na Racko ?
Reply on: dyspozytor #195684:
To fakt celá Dúbravka cestovala na Račko?
Reply on: Pieter #195685:
Dovod? Urcite je pre nich horsie, ked sa im chce narvat polovica 84-ky do busu uz na Patronke, kedze DNV frekvencia uvolnuje kapacitu zvacsa az na Podstanicnom?
Reply on: dyspozytor #195684:
Minimálne ľudia s DNV by ťa zabili 🙂
Nechcem tu opat otvarat temu zrusenej linky 34 a nahradenim linkou 84. Viem, ze sa to tu preberalo, ale neda mi nevyjadrit moj subjektivny nazor, nakolko sucasne trasovanie a moznosti prestupov v smere Dubravka -> vychodna cast mesta je podla mojich poslednych skusenosti nie prave idealna.


Nevyhody terajsieho stavu: nutnost vyberu prestupneho miesta: 1, Patronka al. 2, Sokolska. Na Patronke len do busov 21,25,63 ktore uz idu zo svojich smerov vytazene, takze prestup tzv. "dubravskeho" prudu uz na Patronke je neziaduci.
Sokolska ponuka t-busy, avsak bez moznosti prestupu na vyssie spomenute a-busove linky - zastavka je navyse obojsmerne bez pristreskov.
Pri byvalej linke 34 sa prestupovalo "na hrane" do vsetkych spomenutych a-busov + t-busov + linky vychodzie z Hlavnej stanice.

Takze je pochopitelne, ze sucasny stav je predmetom kritiky zvacsa obyvatelov Dubravky.

Navrhovane moznosti:
1; trasovat linku 84 v smere do petrzalky cez Sancovu, Rac. myto, Mytnu a Staromestsku s napojenim od zastavky Zochova. Naspat v terajsej trase bez zmeny.

2; zastavovat linky 21, 63(s moznostou zrusenia zastavovania na Hrobonovej) obojsmerne na zastavke Sokolska s vybudovanim zastresenia / pristreskov na tejto zastavke.
Vznikla by moznost jedneho prestupneho bodu na linky 21,63,204,209 bez nutnosti "vyberania" medzi Patronkou a Sokolskou.

Len tolko moj postreh a navrh k tomu...

Reply on: jokl #195680:
Ty asi zijes v inej galaxii - na L208 je desat vozov, z toho polovicu poradi robi Trnavka, ako chces mat celoklbovu L208, ked vsetky klby budu na Hrobonke? mas nejake info, ze sa bude menit zadelenie a cela L208 prejde na Hrobonku?
musím napísať, že po dlhej dobe som si užil cestu autobusom a to vďaka šoférovi autobusu 2021 na linke 32 v smere na hlavnú stanicu dnes pár minút do zadu. Nikdy som nevidel túto linku prísť na čas, takže pán vodič klobúk dole ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.