C 956 je predsa AXER, ak sa nemylim... Tak tam sa urcite nebude nic vyradovat, ved to su jedine ako-tak kapacitne vozidla, ktore SL vobec ma. Taktiez C954E pomerne dobre (aj motoricky) vozy.
No SL by mal hlavne zacat (opat) nakupovat klbove busy. V spickach je to poriadne narvane(vsetky smery) a to este chcu vozit vo vacsom aj ludi v ramci mesta...?!
Napriklad najnovsie Crossweye LE 12M su sice pekne busy, lenze od druhych dveri dalej dozadu je "vysoka podlaha" a tam sa stoji uz dost nekomfortne.
Taktiez by to chcelo uz konecne nejaku linkovu koncepciu a nie terajsi anti-system, kde na jednej linke nejdu pomaly ani dva spoje v rovnakej trase... Ak sa k tomu nevie dokopat SL sam, mal by mu "pomoct" BSK ako schvalovatel CP...
Ja predpokladám, že to budú všetky C734, C934, C935 (tie vyzerajú obzvlášť otrasne) mix z najhorších C954, C956 a SOR C12. Na GO tipujem zachovalejšie C956.
Keďže SL má niečo cez 200 autobusov a nových príde len 130, tak počítam s tým, že všetky SORy (možno na pár výnimiek) ostanú jazdiť aj naďalej. Akurát som zvedavý, ktorý z oravsko-kysuckých súkromníkov si obnoví vozidlový park vyradenými C954kami.
Myslíte si,že Slovak lines,chce plne obnoviť a vyradiť všetky SOR ...Ivecom ??To by potom znamelo,že je podstatne lepšie,kedže vozy eviduju rokom zaradenia 2006 ...Ved kratke sorky dpb maju už 13r. )!! a to už je dosť ...
Mike, eripmav - ďakujem za info .... aj mňa štve fakt, že relatívne ľahko inkasovateľné zdroje necháva DPB ležať ladom a namiesto toho plače, že je finančne podvýživený .... a ak tam raz je právne oddelenie, tak by jeho psou povinnosťou malo byť maximálne úsilie riešiť takéto situácie v prospech DPB .... a ešte akademická otázka na záver
ak by do DPB prišiel kontrolór (NKÚ, Magistrát, Správa fiannčnej kontroly MF SR, ...) a začal by takéto situácie hodnotiť ako neefektívne nakladanie s verejnými zdrojmi - kto by bol zodpovedný ???
Vidis, to by bolo este lepsie, aspon by nemusel financne v zlej situacii jestvujuci DPB minut $€€$ na opravy a mohol by dalej rozkradat. Bolo by to vyhodne pre vsetky strany ?
Treba ich chytit a supnut do cely, ked su zavreti aspon nemozu nicit. Ani netreba rovno do basy ale dalo by sa do nejakej polepsovne, ale hlavne ich treba niekde zavriet, lebo ak iba zaplatia pokutu, o chvilu budu zase nicit. Aj ked neviem ci to dovoluju (debilne) slovenske zakony...
gejza
ak by do DPB prišiel kontrolór (NKÚ, Magistrát, Správa fiannčnej kontroly MF SR, ...) a začal by takéto situácie hodnotiť ako neefektívne nakladanie s verejnými zdrojmi - kto by bol zodpovedný ???