Toto je po Petržalke najpotrebnejšia trať. Ak by to bolo cez Priečnu os je to o 6 min. dlhšie a keď si zoberieš, že úsek Janíkov dvor - Priečna os - Hlavná stanica má trvať 22 min. a cez Štefánikovu 16 min.min. Čiže tá úspora by bola naozaj vysoká
ale tak lepšie ako nič pozri sa na to áno 4 zástavky, ale tak pozeraj sa na súčasnú situáciu petržalka to potrebuje, aj vrakuňa by potrebovala a zmysel po súčasnej trase na hlavnú stanicu majú :d popod zem je blbosť.. zbytočné peniaze a cez suché mýto smer sav sa nemajú kde zmestiť takže lepšie ako nič... ja som ríád i za to čo je...
nech to už konečne postavia teším sa ako električka pôjde do petržalky a aj ako opravia trať na halvnú stanicu :d budúci rok a aj potom rok bude prste super nové troleje i eliny :d proste blava sa činí konečne
Pokiaľ viem zast. Einsteinova v posledných dokumentoch (DSP) nefigurovala. Ale ZEED to mala ako požiadavku ktorú predkladala oficiálne mestu, že nechať rezervu (predpripraviť? ) práve zast. Einsteinova pre budúci prestup elina - vlak... (za predpokladu že dole bude žel. zastávka..)
Práve vtedy by zmysel nemala. Teda v prípade, že by sa Malá scéna posunula bližšie k Šafku čo snáď bude. Od Sadu Janka Kráľa bude Viedenská ajtak daľeko... Tá zastávka nemá veľký zmysel. Kto sa chce ísť rekreovať prejde sa pešo alebo na bicykli po vynovenom moste s lávkou.
Netreba si brať vzor z KV radiály kde sa stojí pomaly pri každom paneláku. Snáď sa niekedy dočkáme kompletnej zmeny polôh električkových zastávok.V Karlovke a v centre to je strašné?
To je už zmenené. Konečná bude hneď za Bosákovou. Preto nechapem ako na novom useku maju byť 3 zastávky. Jedine ak Šafko, Viedenská a konečná - Bosákova. Alebo sa ráta už aj s tou "rezervnou -výhľadovou" kde má byť prestup na vlak niekde nad Einsteinovou? (nad žel. traťou) podľa požiadaviek M. Kuglu a spol?
Tak ono to nie je rychlodraha odkedy tam zrusili MUK... bude to obycajna radiala so semaformi a 50kou. Zial.
Ta Viedenska je pre mna trochu kontroverzna zastavka, na jednej strane sa obavam ze bude malo frekventovana, na druhej strane, to uzemie inak nema obsluhu takze zmysel ta zastavka ma. Kazdopadne, prave v pripade ak by L50 jazdila cez most (a ja stale dufam ze bude) by mala ta zastavka este vacsi zmysel ak by sa riesila ako zdruzena zastavka pre tramvaje aj L50 s moznostou prestupu na hrane.
Ono skoda ze sa nevrati 50 cez St.most a sad j krla. Vtedy by bola Videnska zbytocna a tiez by stacila Bosakova. Takto bde Petrzalska rychlodraha akasi pomala
Peon