Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #195498:
To co je za hovadinu?
Dajte radu prosím!! Komu zaslať otázku,čo sa deje s prenájmom autobusov a trolejbusov..))? Kto v to zabrzdil,ked to tak strašne celé potrebujeme a nič sa nedeje))?? To vážne ojazdené vozidlá potrebuju taký,dlhodobý proces prihlasovania,či nebodaj certifikácie,aby mohli jazdiť,ked už raz jazdili,a mali by mať platné osvečenia ...v prípade autobusov je to STK,EK,možno kontrola originality!! to by som pochopil ...ale,aby bud nedošli,či stáli potom niekde vo vozovni,ked maju pridelené čísla ...
Dopravnému podniku Bratislava sa asi darí. Ide si prenajať 79 áut za 1,3 milióna € bez DPH, hlavne že sa vozíme na starých šunkách a zástavky sa rozpadávajú, koše radšej nespomínam, chliev je slabé slovo!
http://www.topky.sk/cl/7/1367722/Dopravny-podnik-Bratislava-si-chce-prenajat-79-aut
Reply on: TeBeCe #195502:
Také, ktoré celú električku ešte viac "zvysokopodlažňujú". Nástupná hrana je vyššie o dobrých 10 cm. ?
Reply on: Mike #195497:
ma to nejake divne podvozky ?
ta 2346 na 84 bol zažitok
Reply on: AAA #195498:
On o tom vie. Pokiaľ viem, bolo mu to nanútené aby súhlasil, resp. že nemá na výber ak nechce byť odídený do dôchodku predčasne... ?
Kto vie, ako sa Ing. s menom v tvare zlomku zmieri s touto novelou vyhlášky 350/2010:
§ 44 ods. 7 súčasné znenie: Rozchod koľaje električkovej trate je 1 435 mm a 1 000 mm. Nové električkové dráhy sa zriaďujú iba s rozchodom koľaje 1 435 mm. Pri rozširovaní siete a obnove zvršku vrátane rekonštrukcií električkových tratí s rozchodom 1 000 mm sa použijú stavebné prvky, ktoré umožnia zmeniť rozchod na rozchod normálny.
Navrhované znenie, ktoré má byť účinné od 1. 12.: "Rozchod koľaje električkovej trate je 1 435 mm a 1 000 mm. Nové električkové dráhy sa zriaďujú iba s rozchodom koľaje 1 435 mm. Pri obnove a rozšírení existujúceho systému električkovej dráhy je možné použiť aj rozchod koľaje 1000 mm.“.
Na 7791 robili akú úpravu že zasa musí najazdiť x100 km? Jazdí skúšobné jazdy už minimálne 4 deň posebe od skorého rána do neskorého večera...
Reply on: mrkvakj #195487:
Treba si hlavne zodpovedať:
1. Pre koho by boli atraktívne vlakové spojenia raz za hodinu, najmä keď dané trasy dokážeš absolvovať do hodiny aj inou MHD. Zmysel by to malo možno pre spojenie DNV - Vajnory, ale koľko ľudí cestuje medzi týmito dvoma MČ?
2. Na úsek DNV - Hlavná stanica ďalšie dva vlaky v špičke jednoducho nenatrepeš, jedine ak za zhoršenia vzájomného prekladu (môžu ísť napr. 3 osobáky v priebehu 20 minút, ale v zvyšených 40 min. musí ostať pre REX, EC...
3. Kto a prečo by sa vozil vlakom z Hlavnej stanice do Petržalky (toto je inak veľmi častá požiadavka a nikto mi nevedel na otázku odpovedať), keď vlakom to trvá 24 min. zatiaľ čo L93 len 10.
a potom už len také drobné detaily, ako že:
4. Kupovať OJAZDENĚ Desirá za Eurofondy?
5. Prevádzkovať dieslovú jednotku pod trolejmi (na to hádam tie EUfony ani nemožno použiť)?
6. A najmenší detail, kto to všetko zaplatí? RegioJet si účtuje nejakých 6 € na km... skús si tak orientačne porátať koľko € ročne by stála prevádzka tých tvojich vlakov.
Reply on: 810zssk #195494:
samozrejme, ze by mohli. ale KTO ich zaplati?
Reply on: Marek1978 #195493:
"Vlaky by na hlavnú stanicu mohli chodiť v polhodinových intervaloch"❗
Uverim az ked uvidim, ale zeby vazne niekoho osvietilo?
Reply on: 810zssk #195489:
R14, ti snivaju o vlaku nie? ?
Reply on: mrkvakj #195487:
Môzeme byť radi ak sa niekedy dočkáme ku 155
Reply on: AAA #195486:
Ja co som napisal spät neberem ?
Reply on: mrkvakj #195487:
Kto to bude platit a este dolezitejsie: kto by tym cestoval?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.