Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes rano na 88 z odchodom 6:00 z AS (poradie ani e. č. som nezachytil) sofer pekne kotlil, celu trasu mal nadbeh 1 minutu, od Lachovej mal k dobru dve minuty, na Halovej zase jednu... Raz chlapik na Vrakose mal na Halovej nadbeh 4 min...
Keby sa tu zaviedol system ze by na zastavkach bol vylepeny v spicke iba interval, mam taky pocit ze niektory vodici by sa z radostou snazili dobehnut poradie pred nimi...
Problém električiek je, že chodia cez KV. Tým pádom nie je možné hovoriť o nich ako o konkurencii k linke 34 (cestujúci z KV nemusia chodiť cez Dúbravku). Ďalšia vec sú nedomyslené prestupy, hlavne ak niekto cestuje smer Zimný štadión a ďalej. Predtým sa dalo prestupovať na NFL na linky 61,63,74,204. Teraz treba prestúpiť buď na Patrónke (63) alebo na Sokolskej (204). Ale často sa stáva, že človek stojací na Sokolskej len vidí 63-ku prefrčať okolo.
Reply on: Valec #195464:
Máš pocit, že "u vás" sa už T3 nenasadzujú ? ?
Reply on: Tedomík #195454:
To je samozrejme pekelný žvást, lebo okrem tých dvoch reaktivivaných kúskov sú na posilové spoje BEŽNE nasadzované dve trojice T4D
Reply on: albert.BKV.zrt #195471:
A koho bude cez víkendy voziť do Ružinova a Vrakune, keď tam aj sólo voz s 30-min. intervalom býva obsadený tak na 30%?
Reply on: volod #195462:
Tie C744 su posledne dva kusy v premavke na celom slovensku❗ Jazdia v okoli Lucenca, Poltara, Filakova a dokonca jedna z nich az na statnu hranicu SK/HU v Siatorskej Bukovinke. (Lonely Planet odporuca:-)

B732 je v LC uz len jedina a Tedomy su na rozdiel od KE a BA nie plynove, ale naftove.
Reply on: 810zssk #195472:
Neboj, ja som kludny 🙂 Len mi ide o to, ze maju moznosti ako maku (priamy spoj/e aj s 1 prestupom) ako sa dostat tam, kam chodila L34, posilnila sa im L83 pomocou L84 a stale su nespokojni.
Reply on: MatejBA #195470:
Klud, ja som za sucasnu organizaciu. Len vysvetlujem preco argument s L5 nie je moc dobry a preco ta s nim vacsina miestnych posle niekam.
Moj navrh na mozne riesenie byvalej L34. Linky 34+78 zlucit do novovytvorenej L73 s premavkou aj cez So+Ne s int. 15min. V "X" je/bol rezim na L34/78 porovnatelny. Toto povazujem asi za najoptimalnejsie...
Reply on: 810zssk #195467:
Tak nech mne predlzia L133 po racianske myto minimalne, tiez to mam dlho elektrickou, co som horsi ako oni?
Reply on: david1 #195468:
Ja som zažil plnú 34.. kedysi.. aj cez víkend pri intervale 10 min... a to chodila z Ružinova cez Mýtnu a Hodžovo Nám...

Voľná kapacita v električkách je iba od Dúbravky po Molecovu.. potom sú už fakt dosť plné...
Reply on: MatejBA #195466:
Taký argument tu nebol.Väčšine sa nepáčilo skoro rovnaké vedenie dvoch liniek z Dúbravky. Iba menšina z L34 končila na Račianskom mýte,kedže tam Bratislava nekončí väčšina išla dalej.
Neviem či si zažil L34 vo vedení do Prievozu . Bola plná až za Drieňovú. Mne nemusíš písať o možnosti prestupov tie dobre poznám.

L5 má o 50% dlhšiu jazdnú dobu. To môžeš zrušiť aj L21 touto logikou. Veď DNV prestúpi na električky v Dúbravke.

Volná kapacita v električkách? Veď Dlhodielčania tvrdili, že bez L133 neprežijú lebo sa nedá dostať do električiek.
Reply on: MatejBA #195466:
Ono zas L5 ma oproti 34 myslim o 50% dlhsiu jazdnu dobu..
Reply on: david1 #195465:
Hlavny argument je, ze im zrusili "priame rychle" spojenie s racianskym mytom (pricom im ostala 5, ktorou sa mohli odviezt na racko priamo a prestupit dalej ci ist 4 na trnavske) ale prestup na racko maju priamo na hrane (na patronke (21, 63) a sokolskej (64, 204, 209)). Takze bud mozu prestupovat 2x na hrane (hroza, umru vsetci) alebo iba raz (ale to by museli ist tou fuj elektrickou). Podla mna mozu byt radi, ze predlzili 84, lebo DPB by kludne mohol nechat iba 83 s tym, ze elektricky su nedostatocne vyuzivane a maju velku kapacitnu rezervu, tak nech sa presunu cestujuci tam.

By ma zaujimalo, co by robili ti placuci dubravcania, keby museli casto prestupovat (ako ja z DD) 2x. To by asi umreli od namahy...
Reply on: Tedomík #195461:
Kam dalej by si chcel ,aby s tou L34 chodili. Prestup na hrane na linky pokracujuce dalej bol iba na NFL.
Reply on: Tedomík #195454:
Viem si predstaviť, ako by zneli "nadšené" reakcie slovákov, keby sa raz k takému niečomu pristúpilo u nás.
Reply on: volod #195462:
Cválajúci koník, na štíte so šachovnicou? Že by Troliga bus, Levoča?

http://www.troligabus.sk/sk/-home
Trochu na inú tému odomňa teraz....Včera som sa vrátil z Lučenca, z ubytovania výhľad z chodby rovno na rušnú križovatku a hneď zrána ma "prekvapili" 2 kĺbové modrobiele Karosy C744 za sebou vchádzajúce do križovatky, jedna išla do Rapoviec, krátko nato v križovatke krásna tmavočervená (skôr bordová farba) v kombinácií s bielou farbou krátka Karosa B 731 (732) na mestskej linke a poobede v meste videná klasika krátka B 731 (732) bielo-červenej farebnej kombinácií (také aké jazdili v Bratislave) na nejakej mestskej linke. Rovnaký typ vozidla videný aj pred asi 2 týždňami na MHD v Leviciach. Inak v Lučenci z tých novších typov behajú žlté krátke Tedomy, a autobusy neviem aká to je značka, na prednej maske má cválajúceho koňa (asi Novoplan), však nakoniec v Lučenci sa aj vyrábali ak sa nemýlim....No ešte je toho zaujímavého dosť po Slovensku čo jazdí, teda aspoň pre mňa hej, mám na mysli tie staršie typy vozidiel....Škoda, že tu na stránke chýbajú tieto mestá, snáď časom pribudnú.
Reply on: Marek1978 #195460:
Mal som namysli Račko pomýlil som sa

Zas celá Dúbravka stažuje tak akoby tú linku aj používala. Sám som ju využíval. Po NFL chodila preplnená od tadiaľ chodila s pár ľuďmi na Račko a od tadiaľ šla takmer prázdna na Hodžovo nám.
Reply on: Tedomík #195458:
a kam chodia tie linky, ked nie do centra?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.