Nadávali by zas na Ovsišti, že im zrušili spojenie na Hodžko a Dúbrafku. Akákoľvek zmena so sebou prinesie skupinu frflajúcich ľudí, ktorým navýšili na každodennej trase počet prestupov resp. celkovú cestovnú dobu, ale to je pri prestupnom systéme MHD samozrejmosťou. A dve linky v preklade sú OK, na to myslím nikto z Dúbrafky nenadáva, podobne ako na to nikto nenadáva pri preklade šalín na všetkých radiálach.
možno hlúpa otázka, ale nevie niekto, kde sa strácajú ranné 196, čo chodia 05:55 z Prokofievovej ? minulý týždeň pondelok až streda nič, štvrtok zázračne išiel, a tento týždeň pondelok nič a ani dnes nič ..
Gratulujem tomu kto povolil rozkopávku na Botanickej ulici. Keby tam aspoň pracovali, ale veď prší tak asi nemôžu. Spôsobili tým len zapchanie kompletne celej Karloveskej radiály až do Dúbravky, upchali všetky výjazdy z Dlhých dielov a napr. sa stálo až od kameňolomu z Devína. A to celé malo za následok meškajúce 28, takmer nejazdiace 33, 32 a 133. V zápche som zhliadol aj nejaké školské spoje a trochu meškali aj električky kvôli autám stojacím a snažiacim sa zaradiť do kolóny na prejazdoch. ? Obdobný scenár je možné predpokladať aj zajtra a možno aj pozajtra keďže keď prší sa tam nepracuje... ?
a ad 810zssk:
- zlúčenie zastávok Kapucínska / Zochová je fajn návrh, no nie výmyslom nového skoro neznámeho pomenovania Župné námestie. Viem že sa to tak volá, ale keď každý používa jedno, alebo druhé, tak týmto novým by si mal to tvoje spomínané negatívum oveľa väčšie.
- čo sa týka Nám. Franza Liszta / SAV = tam by som viac preferoval keby to bolo Predstaničné námestie, nakoľko je to viac výstižné... podľa môjho názoru sa zastávky nemusia 100% držať názvov ulíc, priestranstiev...
1.) Toto nie su stranky DPB a.s.
2.) Prestup sa da riesit z DNV linkou 21 + trolejbusy 211 a 212, z Dubravky 83+84 + 211 a 212.
3.) Nizkopodlaznost trolejbusov je problem, ale nove trolejbusy uz boli vysutazene a mali by prist coskoro
4.) Viem, ze vozickari maju tiez rovnake pravo cestovat ako my, bezni obcania, ale kolko ich denne cestovalo na kramare, aby bola opodstatnena cela linka popri trase 2 (resp. 3) autobusovych liniek a 2 trolejbusovych? Ak sa vyriesi bod 3, tak nebude dovod na staznosti, kedze vozickar vystupi z autobusu/trolejbusu na patronke a na rovnakej zastavke nastupi na svoj dalsi spoj a nebude sa musiet nikam presuvat.
5.) To iste aj na 34 - tiez sa na na 1 prestup (ci dokonca priamo linkou 5) dostat tam, kde jazdila 34.
Bývam v Dúbravke a zrušenie autobusu 34 mi nesmierne chýba a nielen mne ale určite aj iným. Skúste sa zamyslieť či by Vami daný spoj 84 mohol miesto rovno na Hodžovo námestie cestou do Petržalky ísť po pôvodnej trase cez Mýtnu ulicu a spoj do Dúbravky by išiel už z Petržalky rovno okolo Hodžového námestia do Dúbravky.
No a zrušenie autobusu 22 je ďalšia rana pre obyvateľov DNV a Dúbravky. Zadajte si do Vášho systému spojenie na Kramáre s nízkopodlažnými spojmi, aby sa pacient na vozíku dostal na Kramáre. Váš systém napíše , že spoj pod stanicu a tam prejsť na druhú stranu a využiť spoj 32. To je choré !!!!
Nech sa niekto kompetentný nad tým zamyslí. Ďakujem predom
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tedomík