Naše trolejbusy sa nevyrábali už týždne pred vyhlásením verejného obstarávania? ? Lebo autobusy pre Koši(Raši)ce už boli v hojnom počte vo výrobe ešte pomaly ani samotné Košice netušili, že nejaké verejné obstarávanie vyhlásia ? To bude asi tým, že my nemáme primátora priamo zo SMERu, ale len nezávislého s nenápadnou podporou SMERu ?
Aj tak pokial príde k realizaovatelnosti takého niečoho,už nebude vobec záujem a pod.cestovanie !! Jednoducho povedáné,pokial by mali ludia čakať na električku,ktotu dotiahnu,tak vymenia niekolko áut a už ich potom nikto nepresvedči,aby presadli na električku ....Hrozné niečo,lebo nechápem,prečo musí prejsť niekolko desaťročí pokial sa tu niekto na niečo zmože ???
Inak vie niekto v akom štádiu sú nové trolejbusy pre BA? Prebieha momentálne už výroba karosérií nebodaj je prvá kasňa už v Škodovke? Lebo čo sledujem občas rôzne stránky zatiaľ ani na jednej fotke zo Škodovky alebo SORu som nevidel žiadnu červenú karosériu... Predsa len tender je už nejaký čas uzatvorený a predpokladám, že objednávka je odoslaná tiež nejaký ten mesiac... ?
Miesto obrovského parkoviska by tam malo byť poriadne K&R riadne kontrolované príslušníkmi MsP. A hlavne by taxikári mali stáť tam, kde majú a nie na týchto miestach. Ja nemám žiadny dôvod ísť na stanicu a parkovať tam deň. Vždy je to len o tom, že niekoho naložím/vyložím.
Skor ZSSK, kedze cestujuci su zakaznikmi ZSSK (resp. RJ) a tam mat na tejto sluzbe zaujem. Samozrejme sluzba by musela byt prevadzkovana v spolupraci so ZSSK/RJ.
v súčasnosti naša spoločnosť poskytuje svojim zákazníkom v spolupráci s vybranými taxi službami vo vybraných mestách doplnkovú službu Vlak a TAXI. Cestujúci, ktorí sa preukážu platným cestovným lístkom na vlak u zmluvnej taxi služby, dostanú pri využití taxi služby dohodnutú zľavu. Túto službu je možné vzužiť v mestách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Trenčín, Trnava a Nitra, Liptovský Mikuláš. http://www.slovakrail.sk/sk/sluzby/doplnkove-sluzby/vlak-a-taxi.html
otázka je, kedy sa začne realizovať alebo aspoň o nej hovoriť (t.j. cca20-25 rokov od začatia diskusie sa pri zhode šťastných okolností možno začne aj stavať)
Ak myslíš priestor medzi parkoviskom a trolejbusmi, tam bolo dlho povolené pár minút stáť a ľudia si na to zvykli, a teraz si mnohí možno ani nevšimli nové značenie, ktoré to zakazuje. Legálne sa môže stáť 3 min. na uličke pri taxikároch po ľavej strane, ale zmestia sa tam prakticky len dve , max. tri autá súčasne, a keďže aj obyčajné naloženie babičky s taškami takú minútu trvá, tak ak by všetky autá išli tam, bola by tam zápcha, ktorá by autobusy blokovala ešte viac než tí ilegálni parkujúci...
Taxikárov áno...ale nie v takom počte!! Na to maju dispečing a telefonické objednávky,ktoré su aj tak výhodnejšie ...Mala by to byť pešia zona,regulovaná dopravou,lebo v počte cestujucich z vlakov tam vážne tie autá zavadzaju !!!
Taxikarov by som presunul nizsie, hore by mala byt zmluvna taxi sluzba ZSSK ktora by garantovala urcitu kvalitu, neodrbanie zakaznika + uz dnes poskytuje zlavu pre cestujucich.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos