Reply on: jokl #195036:
To je další príklad SOR dogmy, všakže, po otázke ktoré konkrétne vozy sa 'rozpadávajú' už zostane ticho. To že súčasné vozy sú rozdielnej koncepcie ako tanky zo 70tych rokov ako aj ich diametrálne odlišná spotreba, emisie či náklady na údržbu sú nepodstatne detaily. Ale hlavne, že staré je dobré a nové sa rozpadáva - všeobecný záver postavený na ničom.
Valec
Inak, nemôžeš porovnávať veľkosť siete MHD s cenou lístka... to by potom v takom Berlíne musel stáť lístok 2x toľko čo v Prahe a v Nitre štvrtinu ceny Bratislavskej. Ak je v nejakom mesta väčšia sieť, zvyčajne je to preto, že je aj mesto väčšie a tým pádom tú cenu platí aj viac cestujúcich.
Inak, Praha má za 32 Kč (1,28€) 75 minút (t.j. 0,017€ / min.), Bratislava 0,90 € za 60 minút (0,015). Ak si dáme do pomeru 0,015/0,017 vyjde nám, že kvalita bratislavskej MHD by mala byť 12% horšia. Ale do toho inak vstupuje ešte milión iných parametrov.