Ja mam Karosy (❤ ) rad, hlavne rano lebo v nych je prijemnejsie osvetlenie. Ani sa tolko netrasu ako IKmagyary, aj sedacky su pohodlnejsie (a daju sa lahsie udrzat v dobrom stave, cistit)
Ale iba o 10euro na palive!! plus povinné poistenie,plus prezutie pneu...čiže občas aj nová kupa pneu,plus emisná a technická kontrola ....Ja len držím DP aby sa mu konečne podarilo obnoviť vozový park!! A tomu komu sa nepáči,nech skusi sám !!Potom inak povie,a nie kritizovať ...
Vidím,že pokial som tu nebol mi odpísalo kopec odborníkov na mhd v meste: Čo do frasa chcete mladšie vozy typu 15karos a ikarusov ?? To dokedy sa budem voziť v 15 a viac ročných vozoch?? Nezdá sa vám,žeby už dávno mali byť na dochodku ...?? Pozrite sa na BB,kedy vyradovala 900rady karos ?´´Ano som za mhd,no viem,čo ma stojí moje auto.V porovnaní s električenkou vychádzam o 10euro viac s autom:Verím DP,že to nemá lahké,ale aj oni potrebuju vyradovať vozy a nahrazovať mladšími,no pre vás nevyhovie nikto ... Toto je podpora niekomu,čo pre vás robí službu?? Z čoho má vyberať...ako pojde sa vás najprv opýtať čo može kupiť a dať do výpravy ??? Fakt váám nerozumiem ....
Doplním: tento problém sa týka aj linky 78, ktorá má inú trasu ako tebou spomínané linky. Takže problém je práve s linkami z Dolných Honov. Ako som spomínal., ráno 78 meškala aj viac ako 30 minút a pravdepodobne to bolo aj so spomínanými linkami. Medula 88 možno bola niekde, kde zápcha nie je, ale ak má veľké meškanie (a je jedno autobus alebo trolejbus, veľkú stratu len tak ľahko nedobehne, nech by šofér robil, čo mohol). Ja cestujem 202 z AS na Gagarinovu a musím povedať, že na Gagarinovej býva veľmi veľká zápcha pravidelne a to už okolo 7:15 (opačným smerom od Dolných Honov).
7:46 - to je buď Čiližská (tam ale nič nemeškáva), Ríbezľová alebo Prievozská... a tam sú už tie tebou 10+ minútové meškania.
Inak, nemôžeš porovnávať veľkosť siete MHD s cenou lístka... to by potom v takom Berlíne musel stáť lístok 2x toľko čo v Prahe a v Nitre štvrtinu ceny Bratislavskej. Ak je v nejakom mesta väčšia sieť, zvyčajne je to preto, že je aj mesto väčšie a tým pádom tú cenu platí aj viac cestujúcich.
Inak, Praha má za 32 Kč (1,28€) 75 minút (t.j. 0,017€ / min.), Bratislava 0,90 € za 60 minút (0,015). Ak si dáme do pomeru 0,015/0,017 vyjde nám, že kvalita bratislavskej MHD by mala byť 12% horšia. Ale do toho inak vstupuje ešte milión iných parametrov.
201, 202 a 75 trčia v rannej zápche pri Lidli, čiže príchod na Priekopnícku smer mesto je štandardne s meškaním 10-15 minút (v závislosti od drzosti vodiča busu, či sa zaradí poctivo za autá s rizikom, že ostane v križovatke alebo ich obíde kým to umožní odbočovací pruh k Lidlu a až potom sa zaradí do pruhu). Tento stav je každý deň cca 7:30-8:30 (možno dlhšie, to sú časy kedy chodievam).
65 je asi brzdená hlavne rozkopávkou pri kauflande, tade nechodím až tak často, takže neviem aká je situácia v špičke.
67, 78 sú brzdené kruhovým objazdom, kde prílev vozidiel je z 5 hlavných smerov (Ráztočná, Hradská, Dvojkrížna, Podunajská, Želežničná) a všetci sa chcú dostať za Dunaj.
Poobede sú 201, 202 a 75 brdzené na Gagarinovej, štandardne od odbočky z obchvatu, kolóna je spôsobená kvôli pripojovaciemu pruhu z obchvatu, z Mierovej, a potom križovatkou pri OMV, kde všetci chcú ísť rovno do PB čo je riadené semafórom.
Mám taký pocit, že Medula nastupuje na mieste, kde už kolóny nie sú (cintrorín Ružinov a ďalej), preto nevie o tom, že kde vozidlá viaznu. Ak je to tak, je to menšie zlo, lebo keď príde bus, ďalšie meškanie už nenaberá a za rovnaký jazdný čas sa dostane do mesta akokeby spoj chodil načas. Jediný rozdiel je len v čase odchodu a že sa nedá spoliehať na CP.
Inak si myslím, že cena lístka MHD je primeraná veľkosti mesta, počtu liniek a vozidiel v tom zmysle, že právom očakávam, aby MHD bola na rovnakej úrovni ako v okolitých štátoch. Keď v Prahe za 32 Kč lístok dokážu obslúžiť niekoľkonásobne väčšie mesto, tak mi nech nikto netvrdí, že v BA sa to bude dať len vtedy, keď lístok bude stáť dve eurá.
ťažké prachy v porovnaní s inými metropolami sa mi to vôbec nezdá... a čo sa týka meškaní sa mi zdá že cestujúci asi všetci ráno spia, keď nevidia aká je situácia v premávke, alebo sa to iba mne zdajú tie kongescie na cestách v prípade potreby viem premietnuť pár videí z ranných L65, L75 či L78... nech napíšu aj chlapci z Dolných Honov, predsa len tam iba občas jazdím a možno som nesprávne informovaný ?
Povie mi niekto prečo platíme také tažké prachy za MHD a pritom každé každučké ráno mešká spoj 202 (Ráno o 7:46, keď v podstate ešte nie je ani taká špička)? Nech dopravný podnik upraví odchody, alebo si to riešte s vodičmi. Ja tomu vážne nerozumiem, prečo niektorí vodiči vedia prísť načas a niektorí meškajú aj viac ako 10 minút !?! Už ma to vážne vytáča, lebo je to pravidlom!!!
Dobrý deň, prvorado Vás upozorním, že toto nie sú stránky DPB, toto sú nezávisle stránky fanušikov, priaznivcov mestskej dopravy.
Druhorado, najpravdepodobnejšie že 91 naberá meškanie už cestou z Čunova, respektíve z kola predtým keď ide len do Čunova.
Dobre ranko. Neda mi reagovat na nas "uzasny" dopravny podnik. Rano spoj cislo 91 v smere z Rusoviec pod Novy most ma mat prichod na zastavku ZST Petrzalka 06:23, pravidelne kazde rano ma prichod 06:27. Prosim Vas kde kazde rano meska? spoj 191 chodi na cas, ale 91 pravidelne meska 4 minuty. Neuveritelne. To ze cely dopravny podnik stoji za velke H.... je len dokazom ake sluzby ponukate verejnosti.
To ti nepomôže, naopak, v prípade Nemocnice Kramáre tam semafor cez pracovný deň má opodstatnenie preto, aby cestná doprava nestála príliš v zápchach... ak by tam nebol, chodci by mali takmer stále prednosť na priechode, keďže ich je tam veľa. Na Kramároch vznikajú ráno zápchy skrz problematickú statickú dopravu, kde je dopravný prúd blokovaný vozidlami snažiacimi sa zaparkovať na chodníkoch alebo vojsť do parkovísk.
Iná vec je Patrónka ako taká, tam riešenia sú nachystané, ale blokované políciou a mesto s tým zatiaľ nevie pohnúť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
irizar