Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: dyspozytor #194924:
No hej akurát že 3515 bol na 23/3... Tam chodia to je pravda ale na 23/2 nič už iné nejazdí ako SOR BN10,5 a raz za čas aj ten Citelis
Reply on: N/A #194894:
3.10. bol rano na 23/2 Sor B 9,5 - konkretne 3515, takze asi chodia (mozno sporadicky)...
Reply on: on-line #194917:
Prácu vodiča mladým predovšetkým znechucuje nenažranosť autoškôl a byrokracia. Lebo dostať sa k práci vodiča je namáhavejšie a finančne náročnejšie ako vyštudovať jadrovú fyziku. Pritom relevatné sú len dve vlastnosti: dobrý duševný stav a vodičské schopnosti.
Reply on: berny #194921:
Ziadat od teba doklad je hlupost, ty nie si povinny ho mat a navyse pri ePCL je uzasne lahko falsovatelny. Nefunkcna citacka je ICH problem.
Ja som mal zase problem s pracovnikom zssk, ktory nevedel skontrolovat moj pcl, lebo 'im to cely den nefunguje ' a ziadal odomna doklad o zaplateni, ktory som prave nemal pri sebe. Zaujimave,ze inej pracovnicke to 3h dozadu fungovalo. Potom si este zundral nieco pre seba, uz otoceny chrbtom ku mne , ze mi da nabuduce pokutu, s tonom, akoby som mu nejako ublizil. Od teraz nosim fakturu k epcl pri sebe.
Reply on: on-line #194917:
WTF? Mna z tohto slovenskeho pristupu raz porazi. Tak vodic neovlada jednu zo svojich zakladnych uloh a este ten kto si na to dovoli poukazat je ten zly? Vazne? Co podla teba ma cestujuci teda robit? Nechat si s*at na hvu?
Reply on: anbis #194918:
ja len doplnim ze som mal rovnaky problem a riesil som to tak isto. V mojom pripade mi este aj vratili sumu ktoru som platil navyse. IDS funguje uz dlhsie tak sa ocakava ze by to vodici mali vediet a tym padom nevidim na staznosti nic zleho
Reply on: on-line #194917:
Môžem povedať, že tvoju/vašu reakciu som očakával, v našej krajine ma neprekvapuje (nebrať osobne, mne tu nejde o žiadny flame a ani na neho nebudem reagovať). Preto dodávam, že vo svojej "sťažnosti" som okrem opisu problému poukázal aj na inak veľmi profesionálny prístup daného vodiča, ktorý mal veľmi slušné, ochotné a pokojné vystupovanie, iba jednoducho nemal pravdu a neovládal jeden zo základných úkonov, ktoré ovládať má (viď. môj pôvodný príspevok). Za to som ho pochválil jednak na mieste a jednak som o odovzdanie tej pochvaly žiadal aj vo svojej "sťažnosti", lebo to nebol žiadny traktorista za volantom a nepotrebujem mu tú prácu znepríjemňovať. Na druhej strane nebudem tolerovať nefunkčnosť toho torza IDS, ktoré tu máme a mám záujem na tom, aby aspoň to málo, čo tu máme, fungovalo poriadne. Toľko na vysvetlenie (viď. aj pôvodný príspevok) a tým na danú tému končím. ?
Reply on: anbis #194912:
Tak diky Brona,

opat znechutit dalsim mladym pracu vodica ... WTF?! ?
https://i1.ytimg.com/i/DgO8FUth-097hCiT1YdxVw/1.jpg kto poznáte tento magazín,tak je tu najnovšia časť ....
Reply on: anbis #194912:
To je prístup ? a že ich budú trestať super
Reply on: Yzerman22 #194911:
Ano hej pardon pomýlil som sa je to na BN9,5 hej ?
Pridávam sľúbenú reakciu Slovak Lines na podnet, ktorý som spomínal v #194622 , musím povedať, že je na úrovni a tak som si ju predstavoval.

Dobrý deň Vážený pán
ďakujeme Vám za podnet na zlepšenie našich služieb.
Veľmi nás mrzí, že ešte v súčasnosti sa nájdu vodiči, ktorí majú problém s výdajom cestovných lístkov pokiaľ má cestujúci zakúpený PCL na dopravnú kartu, kde nie je povolená peňaženka na plnenie kreditu. Uisťujeme Vás, že sme opakovane vykonávali školenia vodičov, obdržali materiál s podrobným vysvetlením postupu výdaja cestovných lístkov a tiež prebehli praktické ukážky a mohli si sami vyskúšať výdaj cestovných lístkov. Taktiež môžu prísť kedykoľvek za pracovníčkou, ktorá má testovací strojček k dispozícii na tieto účely. Vodiča sme si zavolali a opätovne ho poučili aby už nenastala situácia o ktorej píšete, pretože ako cestujúci viete ako sa má vydávať cestovný lístok a vodič, ktorý to má v pracovnej náplni to nevie. Je to neprijateľné a preto sme prijali interné opatrenie s tým, že v prípade ak vodič nebude vedieť vydať cestovný lístok, jeho konanie budeme považovať za porušenie pracovnej disciplíny.
Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté problémy a ďakujeme za využívanie služieb našej dopravnej spoločnosti.
Reply on: N/A #194909:
3427 má BA 092 VU, podľa EČ majú BN 9,5. Konkrétne 3534 BA 534 SE až 3551 BA 551 SE
Reply on: Roberto #194906:
To je chyba, ktora sa prejavuje na kazdom buse po pouziti urcitych zle nakodovanych cielov. Po resete systemusa opravi.
Ja viem že BN10,5 majú ŠPZ podľa eč.
napr. 3427 má špz BA-427AA
Reply on: Roberto #194904:
Neviem, na trolejbusoch sú ŠPZ normálne... ?
Reply on: Roberto #194906:
Hej, v jednej Sorke je vnútorný displej inverzný
Reply on: Rubber38 #194905:
aha zabudol som napisat interny zastavkovy a miesto cervenej ma ciernu a ciernej cervenu cize mas cely display cerveny a dotoho cierne pismenka

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.