Aj ja mám takú skúsenosť že autobusy X13 bývajú počas prepravných špičiek natrieskané jak sardinky v konzerve. Chcelo by to upraviť interval na 12, alebo 10 minút. ?
Inak existuje nejaká šanca, že kompetentné orgány spravia niečo s dopravou z Dolných Honov do mesta, resp. z mesta? Celá mestská časť DH + PB je spojená s centrom v podstate iba cez Dvojkrížnu a Vrakúnsku cestu a je skutočne škoda nepreferovať MHD aspoň na jednej trase. Trolejbusy stoja od Billy až po Priekopnícku v zápche a na druhej trase autobusy od Čiližskej až po kruháč. Popoludnie v opačnom smere detto. To akože dopraváci čakajú na zázrak alebo sú aspoň nejaké plány, neviete?
Inak DPB má povinnosť vyjadriť sa ku každému podnetu? Minulý piatok som im písal cez kontaktný formulár, uviedol som presné osobné údaje a vôbec sa mi neozvali.
Dnes som s ňou šiel o 15:30 z Nového SND a na Šafku to bolo už plné. Ale na Nám.SNP to bolo už tak preplnené, že sa do nej už ďalší nezmestili. Už sa tam pomaly nedá dýchať.
Jeden vodič mi hovoril, že okolo 8:49 nechal na stanici asi tretinu ľudí lebo sa nezmestili.
V piatok je to vraj ešte horie
Kebyže môžete prosím Vás napíšte tiež na DPB nech majú na to tých sťažností viac
Moje skúsenosti sú opačné. Osobne VŠ študentov vnímam ako kategóriu, ktorá hľadá hlavne nenáročné riešenia bez ohľadu na cenu. Nehádžem samozrejme všetkých do jedného vreca, hovorím o tom, ako sa mi javí väčšina.
90% studentov VS ide na VS len preto aby chlipali na chodbach intraku a rozbijali peniaze na taxiky, ten co chodi MHD aj ked len na sms listky je este taky co rozmysla celkom racionalne. ?
Btw. Keď sme pri SMS lístku, včera som si kúpil SMS lístok, ale neprišla mi spätná SMS (hlavne, že mi ale prišli potom dve reklamné SMS). Volal som na DPB a oni sa z toho vyzuli, že je to vec operátora, ale že nastúpiť do vozidla MHD nemôžem. Ani neviem, či mi to spoplatnili, alebo nie. Každopádne, bol som de facto poškodený, dá sa niekde odvolať? Prípadne, ak mi zaúčtujú to 1 Eur, asi sa s tým nedá nič robiť, že nie?
Trochu tvrdé slová. Ale mne sa tým znova potvrdila skúsenosť, ktorú si rokmi overujem v praxi, že študenti sú (napriek tomu, že sa väčšinou tvrdí opak) skupinou, ktorá najmenej rieši cenu.
"Cestujúci si kúpil počas jedného týždňa až 23 cestovných lístkov cez službu SMS lístok." - Rovno mohli napisat ze vyherca je debil ked zaplatil 23 EUR namiesto toho aby si kupil tyzdenny listok za 15 EUR.
Tedomík