"Cestovanie bez cestovného lístka, teda načierno, sa však nepovažuje za priestupok ani za trestný čin. Je len porušením zákonnej povinnosti stanovenej zákonom o cestnej doprave“.
Tak toto nech zmenia lebo je hrozne ze si tu ludia jazdia na cierno a potom ked dostanu po hube tak zacnu knucat. To akoze ked cierny pasazier nechce zaplatit pokutu tak ho pustime vsak chudak cierny pasazier nespachal ziaden trestny cin??? ? ? ?
To ze niekedy idu 83/84 za sebou neni problem grafikonu, ale skor plynulostou dopravy. Jeden bus stoji 3x za sebou na cervenej, druhy ma stale zelenu a hned jazdia spolu. K tomu pride este to, ze cim neskôr bus pride na zastavku tym viac ludi tam je, co este viac spomaluje jazdu, a tak to ide dokola, zatial co dalsi autobus poberie menej cestujucich a tym zrdzanie na zastvke je mensie.
Ked pojdete na "Cestovne poriadky" a dole zadate 83 + 84 tak uvidite ze podla grafikonu autobusy jazdia vzdy s rovnakymi odstupmi. To ze to v praxi tak nefunguje je ina vec...
Ceny PCL nemozu vzdy zostat rovnake, vsak mame inflaciu! (To ze jeden listok stupol percentualne viac ako druhy je ina vec...)
Je to hrozne ako sa vsetci frflu ze im zrusili L34. Viem si dobre predstavit ze keby novu linku nazvali L34 namiesto L84 tak by bolo menej staznosti.
Inac ja nechapem aky to maju ludia problem s prestupom. Prestup je zly az vtedy ked sa musi cakat viac ako 5-10 minut. Ako jediny dovod staznosti na prestupy vidim v lenivosti a rozmaznananosti ludi, ktory asi nechapu ze MHD neni auto a ze MHD je pre vstekych a nie len pre tych ktory sa musia odviezt z domu priamo vsade!
Pozerám, že taxikárom zjavne chýbajú bývalé fleky keď si podávali žiadosť s textom "Návrh na využívanie zastávky MHD linky X 13 počas nočných hodín (23:00 - 04:30) ako stanovišta taxi" pre SNP a Suché mýto. No neprešlo im to. ?
stitky nemusia byt. stacil by nejaky spolocny cestak, resp. oznam kde budu vypisane odchody a kam vyjazdovy/dojazdovy spoj pokracuje. zas tych vyjazdov/dojazdov nie je tak vela aby sa to nedalo spravi v nejakej slusnej forme...
dojazd ešte teoreticky.. ale výjazd? to majú byť na zastávkach Vozovňa Trnávka až Slovnaft aréna štítky a cesťáky liniek okrem dnešných naviac aj 206 207 208 209 210 212? alebo tam bude linka "výjazd" a na cesťáku 9 poznámok - pre každý spoj iná? nehovoriac o hradení v prípade výpadkov..
Ste natolko schopna aby ste mohli nadavat ludom, ktory s DPB nemaju nic spolocne, no uz dostatok intelektu na kupenie elektricenky cez net vam neostalo?
Chcel by som sa opýtať, či sú tieto informácie ešte v platnosti?
Ráno o 4 som sa chcel dostať z Hodžovho námestia na Dolné Hony, ale na zastávke som nenašiel žiadnu info, že by tam chodila 202, tak som sa vydal na hlavnú stanicu. Cestou hore som videl 202 aj s cestujúcimi smer DH. ?
Linka 34 nechodila do centra. Z Dúbravky do centra chodia linky 4 a 5 !!! Tak isto linky č.83 a 84 idú okrajovo cez centrum (Hodžovo nám., Zochova). Úsek Predstaničné nám. - Rač.mýto je nahradený plnou plejádou trolejbusov (64,204,209) a na úseku Rač.mýto - Hodžovo nám. ide z súbežne linka č.5 (akurát ide o ulicu vedľa). Takže no problémos!!
Ešte jedna otázka tarifného typ do pléna - nakoniec som si na tú DPB kartu dobil kredit SL, a neuvedomil som si, že fyzická platnosť karty sa mi končí 30.9. (mám ju od 2008) a už sa vraj podľa tety z predajne nedá predĺžiť. Kartu si vybavím novú, tam problém nie je, zaujímalo by ma ale, ako sa rieši presun kreditu SL na tú novú kartu? Do 30. 9. ho totiž vyčerpať nestihnem. ?
Neviem, komu tu z nas to adresujete, ale my s tym nemame nic, nakolko toto nie su stranky DPB. Po dalsie L84 chodi do centra, takze neviem, kde ste nabrali, ze L34 chodila jedina do centra z Dubravky. L34 prakticky ostala c trase Pri krizi-Hodzovo nam. Jedine nerobi okruh na Racko, ale to kvoli slabej vytazenosti tohto useku.
Dobry den,
prosim vas, ti co maju na starosti trasy liniek mhd, co, sa zabavaju? preco dpb stale meni trasy autobusovych liniek? 34-ku, co jedina isla z dubravky do centra mesta zlikvidovali. 22-ku, co spajala dnv a dubravku z nemocnicami zlikvidovali. Hlavne je, ze prvu nahradila 84-ka, ktora ma skoro taku istu trasu ako 83-ka (a aj chodia spolu, cize velmi casto na zastavke stoji aj jedna, aj druha) a 120 ma
takmer totoznu trasu z 20-kou, len bez tych nemocnic. Toto je zefektivnenie dopravy? Ale nehovorte... Ktoreho neskutocne aktivneho zamestnanca mate na planovani liniek mhd? Asi nema co robit a vysledkom je, ze pri tych vasich stalych zmenach liniek, spojov, harmonogramov premavky ludia su z toho dezorientovani, zmateni, nervozni a nastvani na mhd. Toto ste chceli dosiahnut tym vasim "zlepsenim", cize likvidaciou zauzivanych a dobre fungujucich spojov?
V lete sa opat zvysila cena elektriceniek. Sucasne napr. v Raci zlikvidovali predaj listkov a el-niek
v rannych hodinach, ked ludia idu do prace. Ktora dalsia mudra hlava v dpb pri navyseni cien, za ktore mozno zlepsit predajne miesta (hlavne aspon nekratit cas predaja) ide cestou likvidacie predajnych miest cez ktore ide tok peniazi PRE dpb? Likvidujete to, co prinasa vam peniaze? ved v BA uz skoro neostane predajnych miest s predajom elektriceniek v dostupnom case.
Zmenili ste tusim dodavatelsku firmu, ktora likviduje smeti na zastavkach mhd. Je to o nicom. kose su preplnene ako aj boli, len sem-tam v centre mesta ich vysypu - asi maju vytypovane zastavky, na ktorych to robia castejsie. Ta ista firma by mala aj upratat zastavku mhd, ci nie? Podla vasich predpisov zastavkou sa povazuje nie len pristresok a smetny kos, ale priestor do vzdialenosti 4 m od zastavky. Ten priestor sa NIKDY neupratuje, NIKDY. A to su papere, flase, odpadky. Bordel je to, bordel okolo kazdej zastavky. Pri zast. F. Liszta zije potkan, ktory sa zivi odpadkami pri zastavke. V centre mesta! Casto ho tam vidim a zije sa mu dobre... ma z coho... Skuste sa pozriet na zast. M.Marecka a S.Kralika smerom do mesta v dnv. Hnus. Upratuju sa raz za rok! A dpb tej firme mesacne odvadza balik peniazi za taketo "upratovanie", ze?
autor článku a advokát naznačujú, že DPB a SBS nemajú zákonnú možnosť čierneho pasažiera fyzicky obmedziť a zadržať. teda, že DPB sa musí zmieriť s výpadkami v rozpočte a žalobami čiernych pasažierov.
ohľadne revízorov sa toho popísalo veľa a aj ja mám niekoľko negatívnych skúseností.
• Asi pred rokom som sa oneskoril s vystupovaním na zastávke Aupark. V tom istom čase sa snažil nastúpiť muž, ktorý sa neskôr ukázal ako revízor. Fyzicky mi zabránil vystúpiť napriek mojim výzvam. Zdôrazňujem, že kontrolu lístkov ešte nezačal ani sa čipom nezargistroval do palubného počítača. Rovnako zdôrazňujem, že som mal platnú električenku. Keď som chcel vystúpiť, boli autobus riadne pristavený a mal otvorené dvere. Revízor si ani následne neuznal chybu. Podal som sťažnosť, ktorá bola uznaná ako odôvodnená s tým, že revízori mali dostať ďalšie školenie o vykonávaní kontrol CL.
• V novembri mi zase SBSkár nedovolil označiť si lístok po mojom nástupe (spolu so mnou ani jednej pani) a revízor následne žiadal pokutu. Samozrejme som podal sťažnosť, táto bola vyhodnotená ako opodstatnená, pokuta bola "odpustená", SBSkár mal byť prepustený a revízori znovu preškolení.
Že by večná téma?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133