Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #194480:
robilo sa x-studii este v 80 rokoch ako aj aktualizacie v nasledujucich. Vzdy vyslo, ze premostenie je nevyhodne a bolo zamietnute. Vid projekty Metroprojektu a PUDOSu.

s premostenim po Starom moste sa ratalo len v docasnom variante zatialco by sa pod Dunajom dokoncila finalna stavba. 1. etapa mala byť Petrzalka - cez Stary most k dnesnej Eurovei. pocas jej sprevadzkovania sa malo budovat tunel pod Dunajom a podzemna cast od dnesnej Eurovei na Hlavnu stanicu.
Zdravim,
vie mi niekto poradit, ze kolko stoji spiatocny listok Bratislava-Petrzalka - Eisenstadt?
Dakujem velmi pekne 🙂
Reply on: Marcelllooo #194481:
Priemerná rýchlosť 45 km/h určite nie je priemernou rýchlosťou žiadnej mestskej linky hoc aj segregovaného systému nech by to bol akýkoľvek. Takúto priemernú rýchlosť síce dosahuje napr. linka U79, ale na MEDZIMESTSKOM úseku z Duisburgu do Dortmundu... mestský úsek ten priemer značne zníži.
Reply on: Valec #194482:
inteligent zvládne aj chaos ... aspoň vidíš rozdiel v metnálnej výbave medzi BA a Viedňou ....
WL informuje cestujúcich, čo a v ktorých úsekoch bude v najbližších 4 rokoch rekonštruovať na linke U4...
http://www.wienerlinien.at/eportal/ep/bvContentView.do?contentTypeId=1001&contentId=31666&programId=62924&channelId=-45100

Na porovnanie, u nás o tom nevedia cestujúcich informovať niekedy ani týždeň vopred.
Reply on: Sommelier #194469:
uvedené čísla a priemerné rýchlosti boli agregované štatistiky z európskych miest.

Kludne sa dá uvažovať s hustotou podľa pôvodného projektu Metroprojektu z 1988, teda 8 stníc/zástavok v Petržalke. Výchádza to priemerná hustota niečo okolo 750m.

samozrejme, ze hustota je nizsia oproti elektricke - to je zakladny a elementarny rozdiel medzi nosnym a doplnkovym dopravnym systemom.

Vyberám s použitím rozumy správne a relevantné informácie a dáta.
Reply on: Marcelllooo #194478:
Neexistuje jediny dovod ist v Petrzalke a pod Dunajom pod zem. Ano, radialy by mali byt mimourovnove, ale to sa da dosiahnut aj inak (postacuju MUK).
Reply on: Ike #194459:
uvažuješ aj s úbytkom áut? 😉

geometrický rad? si si istý, že to vyhovuje tvojej puntičkárskej dôslednosti najmä v oblasti matematiky? si si istý, že nárast automobilov je ozaj exponenciálny? 😃 😃 😃
Reply on: david1 #194458:
sam si odpovedas. CMO je pomala a nie je sanca to zlepsit bez prebudovania na segregovany podzemny system, minimalne v centre a pod Dunajom, idealne aj v Petrzalke. Toto vsak z uzemneho planu ma podla sucasneho navrhu vypadnut. Platí, ze elektricka je tak pomala a tak slaba, ako je pomaly a slaby jej najslabsi a najpomalsi clanok/cast.

Ak sa ma stavat Juzne mesto, nech si vyriesia dopravu - ale nie na ukor mesta alebo sucasnych obyvatelov. Kazdopadne na tranzit im bude sluzit Panonska s Dolnozemskou, prípadne D4-nultý obchvat. Pri rieseni UAŠ Matador sme takymto praktikam odzvonili, aspon som tomu veril.

medzirocny cisty prirasto je na urovni percent, a to hovorime o celom Slovensku.

je to jednoduche, neschvalovat nove projekty, pokial nebude vyriesenia infrastruktura a investori na jej riesenie maju aj realne prispiet.
Reply on: Marek1978 #194474:
Boze, to je zas zbierka hluposti.
Reply on: Marek1978 #194474:
a vianocne priplatky k dochodkom kde zabudla?
Reply on: MatejBA #194473:
To je skvely napad stiepit linky na niekolko liniek odvsadial-vsade raz za uhorsky rok. Pri MHD sme sa toho zbavili, tak hura to zaviest na zeleznici 🙂
Reply on: 810zssk #194472:
Vsak prave preto som tam chcel potiahnut S20, aby pripadnych zaujemcov odviezla na Hlavnu. ? Okrem toho, mohlo by to byt znacene ako S30 a S31, kde 30 by sla na Hl. St a S31 na Nove mesto a ludia by vedeli, kam nastupit a kam to ide 🙂 Ale fakt to netreba riesit nejak viac, ako som vravel, bola to "kravina dna" odomna len tak tresnuta a bojim sa, ze sa dostaneme spat k teme Filialka a zbytocnej hadke 🙂
Reply on: MatejBA #194470:
Aha, takze napr. cestujuci z Pezinka do Prahy si v Bratislave da tour de LBC v ramci ktorej z vlaku vystupi na Predmesti, prevezie sa elektrickou na Racko, busom na stanicu a tam s radostou nastupi na EC, ktore v pripade meskania vlaku z Pezinka veselo pocka kym cestujuci absolvuje tuto torturu. Skvele zlepsenie 🙂
Reply on: MatejBA #194470:
Aha, takze napr. cestujuci z Pezinka do Prahy si v Bratislave da tour de LBC v ramci ktorej z vlaku vystupi na Predmesti, prevezie sa elektrickou na Racko, busom na stanicu a tam s radostou nastupi na EC, ktore v pripade meskania vlaku z Pezinka veselo pocka kym cestujuci absolvuje tuto torturu. Skvele zlepsenie 🙂
Specialna cena za informovanost patri zodpovednym pracovnikom ktori za tych 5 mesiacov pripravy X13 neboli schopni zabezpecit nahratie zastavky Suche myto do tabul a hlasicov. Naozaj skvela praca!
Reply on: 810zssk #194468:
Vsak ako v MHD, prestupom ? (bola to len tak tresnuta kravina, ale ak by som to mal mysliet vazne, tak by sa to mohlo vyriesit jednoducho poznamkou ako je to teraz na S20, ze ktora suprava ide kam 🙂 )
Reply on: Marcelllooo #194450:
Segregovaný systém a priemernýh 45 km/h - pri akej hustote zastavok ? Rozhodne s neporovnatelne nižšou oproti navrhovanej elektricke. A opäť - vyberaš si bez použitia rozumu len to co sa ti hodí.
Reply on: MatejBA #194466:
No, len taky maly problem je ze dialkove vlaky mas z hlavnej stanice, kde budes mat prestup? A ze tych prestupujucich je pozehnane!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.