Milá matylda:
Na úvod Vás môžem uistiť, že sa vôbec nehneváme.
Spokojne sa odoberte na Olejkársku ulicu, tam sídli DPB a môžete im ďakovať od rána do večera.
Cestou sa ešte zastavte v základnej škole, ktorá Vám mala dať aspoň triviálne základy vzdelania a pýtajte si späť peniaze za školné, pretože (súdiac z Vášho príspevku) Vás nenaučili:
- čítať, toto totiž nie sú stránky DPB a v tiráži to je napísané,
- písať, tie (štúrovské) -i a-y Vám zjavne robia problém, nominatív plurálu, prídavné mená dtto a ani
- počítať, lístok za 0,70 centov sa v portfóliu CL nenachádza, iba za 0,70 € a to je zas o desatinných čiarkach a matematike.
Otázka na záver: Ten smajlík a tie výkričníky ste našla sama, alebo Vám niekto pomáhal?
Pekný a ničím nerušený deň!
Veľmi by som sa chcela podakovať osobe ktorá zrušila autobusy v Dúbravke. Myslím číslo busu 34 a 22.
Nehnevajte sa ale nazvať 84 ako náhradu za 34 je výsmech !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Úplný nonsens je zrušenie Busu 22. Na Kramáre autom sa dostať je problém. Na Kramároch je nemocnica ak to niekto prehliadol a chodia tam aj chorý ľudia, tehotné ženy a mamičky s kočíkmi, dedkovci. Pre spomínané osoby to musí byť taká paráda prestupovať. Už ste si to vyskúšali nastúpiť do trolejbusu s kočíkom??? alebo ked idete na kontrolu napr na chirurgiu ???? Nehovorím o tom že na priamu linku stačil 0,70 centový lístok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niekto "študovaní" to veľmi rozumne vymyslel. Dopravný podnik mesta Bratislava robí všetko pre to aby sme využívali MHD.
Skúste myslieť aj na občanov kedže ide o mestskú hromadnú dopravu
no mne je skôr ľúto tých nájomníkov, ktorí práve vyhodili von oknom tisícku eur úplne zbytočne kvôli egu človeka, ktorý nič nevlastní a predsa je zástupcom vlastníkov... ale keď sa schôdze zúčastnia 5-ti... otázka je, ako "šikovne" bola naplánovaná a koľkí a ako dlho vopred o tom vedeli
Áno, ale v niektorých prípadoch máš spojenie len s niekoľkými prestupmi resp. veľkou zachádzkou... Keby šlo len o nárazy, tak medzi sviatkami môže byť špička redukovaná oproti prázdninám na všetkých linkách (ale zas nie na úroveň víkendu) a špičkové linky by nemuseli jazdiť vôbec.
Skôr posun popoludňajšej špičky voči bežnému času (v isté roky tak bolo). Je totiž dosť zvláštne myslieť si, že niekoho možno ráno do práce odviesť a popoludní nech si poradí ako chce.
Sa nezlepsi, lebo si ty povedal, ze ? To, ze tisic ludi hovori, ze sa zlepsi si vysvetlujes po svojom - aj tak nezlepsi - klasika, zvykli sme si. Co urobis potom, ked sa ceny nehnutelnosti naopak zvysia ? Najdes si zase akykolvek iny dovod, len to nebude tebou nenavidena elektricka, ze ? NIMBYsta a oportunista. Je jedno ci by si bol v ktoromkolvek inom meste EU - nemas sa proti comu branit sudnou cestou (jedine, ze chces pokracovat vo vysavani vasho rozpoctu poplatkami), kedze vsetky ciste straty co menujes by akykolvek sud zmietol zo stola ako neopodstatnene (zmarene investicie, komfort,...) kedze je kazdemu ihned jasne, ze si vyberas len to, co sa ti hodi. To, ze ma eletricka hlucnost je jasne, nenapadne ta uz taka hlupost ako to, ze inde (bus a ina cestna doprava) sa hlucnost potencialne znizi, ze. V celej Bratislave chodia najslabsi ucastnici cez elektrickove trate. Ta vasa Rovniankova sa coskoro stane prirodnou rezervaciou asi, vsetci spravne stromacsky naladeni potencialni kupci bytov vyhladavaju v strede Petrzalky priaznive zivotne prostredie, nikoho nezaujima, ze to bude blizko do obchodu..
To s tym nic nema. Na drvivej vacsine liniek je po 21:00 CP rovnaky v kladivka aj krizik. Posledne roky sa to tak nerobilo proste preto ze niekto skonstatoval ze to nema zmysel, ved predsa na Silvestra vecer dopyt stupa (s cim suhlasim).
Jedine co by malo zmysel je nepremavanie spickovych liniek poobede.
K tvojej poznámke k bodu 4: je to presne naopak. byt pri zastávke má vyššiu hodnotu ako byt v centre betónovej džungle odkiaľ je na každú zastávku ďaleko.
ale musím uznať že schválenie 3-člennej komisie 3 členmi, pričom zvyšní dvaja prítomní sa zdržali, mi v 104 bytovom dome príde mierne..... tragikomické ?
· Hluk v dôsledku existencie trate
· Vibrácie poškodzujúce stavebnú sústavu domu a znižujúcu komfort bývania
· Narušenie existujúcich peších a cyklistických koridorov cez Chorvátske rameno
· Zníženie hodnoty bytov (podľa odhadov o 10 až 15%)
· Vplyvy na životné prostredie
· Bezpečnosť prevádzky trate
Body 1, 2, ciastocne 3, 4 a 6 povazujem za vase neopodstatnene bludy. Taka elektricka (nova elektricka na novej trati) robi menej hluku ako hociaky autobus, ktory tam jazdi pod oknami. Ale za predpokladu, ze sa o tu trat bude mesto starat a nenecha vzniknut "vlnky". A robit hysteriu na zaklade "mozneho" hluku, ktory mozno ani nebude, je podla mna minimalne divne.
Bod cislo 2 povazujem za zly vtip - elektricka bude od vasho bytoveho domu 50-100-150 alebo viac metrov (nie som geodet a podla mapy to neviem odhadnut presne), bude mat pevne izolovane podlozie a bude stavana (aspon dufam) moderne. Nehovoriac o tom, ze prave niekde pri Rovniakovej 14 by mala byt zastavka (ak sa nemylim) co este spomaly elektricky a znizi ten "obavany" hluk a vibracie. To nie je naklady vlak so stovkami ton vahy, ficiaci rychlostou 100km/h okolo panelaku. Ci mate pocit, ze panelaky okolo trati ci budovy v centre mesta sa rozpadaju pre prejazd elektriciek? (A boli ste niekedy v nejakom byte pri elektrickovej trati? Ja ano a aj ked isli 3 elektricky po sebe, vobec som ich bez otvoreneho okna nezaregistroval)
Bod 4 - toto povazujem za najvacsi nonsens. AKYM klucom ste vyratali, ze zrovna ELEKTRICKA znizi hodnotu o 15%? Ja by som povedal, ze ak sa skulturni ta trava, co si tam nicite tymi "prirodzenymi" cestickami a bude tam zatravneny zvrsok elektrickovej trate, ze cena ostane ci pojde mierne hore (aj pre lepsiu dopravnu dostupnost). A teraz kto ma pravdu? Okrem toho nemam pocit, zeby 3 izbovy byt v Karlovej vsi pri trati mal nizsiu cenu ako 3 izbovy byt inde v KV dalej od elektricky.
Pri poslednom bode 6, pokial nie ste s prepacenim blbec, tak nema preco ta trat byt nebezpecna. Okrem par pripadov za poslednych rokov, ked ludia isli MIMO priechodu a nevenovali pozornost elektrickam, su nase trate bezpecne.
810zssk
Jedine co by malo zmysel je nepremavanie spickovych liniek poobede.