len pre zaujímavosť: až včera som si všimol odbočku a trolejovú stopu z Kollárovho námestia cez križovatku smerom k uradu vlady, používa sa? Či to je na nejaké výjadzy/prejazdy trolejbusov?
Stredom Dunaja /stareho/prechadza hranica . Takze z Cunova uz jedine do Madarska. Bol tam aj hr.prechod sezony okrem Rajky pre DDR ,ktorý smerovali hufne k Balatonu. Teraz cez neho premava L801 ak sa nemýlim. Ta cesta z AVŠ smer Dobrohošť bola vybudovaná naraz z vodným dielom.
Wau, ale stále nerozumiem - pôvodný Dunaj tiekol v rovnakých miestach ako dnes? Čo bolo tam kde je dnes Areál vodných športov a Danubiana? Z Čunova sa dalo dostať cez nejaký most nielen do Dobrohošti, ale aj do Hamuliakova či Šamorína?
1604 okolo obeda tahana pravdepodobne na miesto kde strávi posledné chvíle...
Čo bola na križovatke pri Jurajovom dvore smer mesto vydutá koľaj, zdá sa že to po mesiaci trochu opravili, minimálne tak, že znížili rýchlosť, zajtra zistím na kolko...
1604 okolo obeda tahana pravdepodobne na miesto kde strávi posledné chvíle...
Čo bola na križovatke pri Jurajovom dvore smer mesto vydutá koľaj, zdá sa že to po mesiaci trochu opravili, minimálne tak, že znížili rýchlosť, zajtra zistím na kolko...
"Český výrobca označuje prevádzku v Bratislave za jednu z najnáročnejších."
S týmto musím súhlasiť, cesty sú v dezolátnom stave a kvôli tomuto som si presadol z auta do MHD, nebudem si ničiť auto na takýchto "cestách". Je to určitá forma motivácie cestujúcich, ale asi to mesto nerobí zámerne ?
m@rtin