Takze podla logiky "Cim viac prestupov tym horsie" by som mal byt na tom pekelne. Najprv idem na L33/L32, potom na elektricku a pokial nie je moj ciel po ceste elektricky, tak musim este raz prestupit. A tebe vadi 1 trapny prestup na patronke/SAV/Hodzku?
Smiem sa spýtať do akej školy chodíš školy keď Ti/Vám robí problém prestupovanie? MHD je o prestupovaní. Ak chceš/chcete spoj od domu k práci, kúpte si osobný automobil.
No pre mladsieho cloveka su to mozno 2-3 minuty, ale v zime to starsiemu cloveku trva aspon 5-7 minut, nehovoriac o tom, ze ked este aj poriadne snezi, je to horor, za ktory podla mna clovek, ktory plati okolo 270€ rocne, nema niest nasledky. 21 je fajn, ale ked chodievam do skoly prave mimo spicky, 10 a viac minutove cakanie dost zdrzi. A ak potrebujete ist na Bajkalsku a dalej, nie je to vobec vyhodne, kedze zase musite pod stanicou prestupovat.
"Super, ze na tych co pracuju za Trnavskym mytom (Bajkalska atd.) sa ohlad neberie."
tam L34 aj tak nejazdila, a museli ste prestupovat. Tak co sa stazujete!
ešte šťastie, že ja z Medzijarkov mám spojenie bez prestupu úplne všade - 87 a 67 ma hodí len na prestup na električky, 75 je síce fajn, ale po okresaní intervalu je čoraz plnšia, 78 je narvaná furt, teraz nám zrušili 178 .... mám ešte 201 a 202 ... tie sa rýchlosťou zhruba vyrovnajú tomu, čo bude ponúkať 83/84 .... zabudol by som, mám tu ešte linku 79 - tá je prázdna, akurát, že ju využijem len cez víkendy, keď idem s rodinkou na výlet do lesa ...
nehovoriac o tom, že každé ráno mi všetky cesty do mesta upchávajú obyvatelia "lukratívnych" prímestských obcí, ktorí vo svojej nekonečnej tuposti ignorujú SAD a RegioJet a radšej sedia po jednom v aute a hodinu sa slimačím tempom hýbu od Rovinky až po Cintorín Ružinov ....
... ale žijem s tým a nemám dôvod hystericky reagovať na akúkoľvek drobnú zmenu, či nebodaj pridanie prestupu .....
No to je uzasne, ze bude chodit skoro taky isty autobus ako 83 a vdaka usetrenym 4 vozom nebudu moct ist Dubravcania jednoducho pri hl.stanici dolava smerom na Racianske myto, ale budu musiet cakat na Patronke ALEBO na Sokolskej, pretoze ani ta blba 63 a 21 nemozu stat na Sokolskej. Cize teraz nielenze clovek nevie kde vystupit z 83/84, aby sa rychlejsie dostal na Racianske/Trnavske myto, ale este aj pride o jeden spoj navyse, ktory tam ide. Takto aby som kazde rano cestou do skoly riesila otazku, ci vystupit na Patronke, kde ide na Racianske myto 21 a 63, alebo ist na Sokolsku, kde idu tymto smerom uz len 64, 204, 209. Naozaj vyborna zmena, maximalne tak pre DPB, Petrzalcanov alebo Dubravcanov pracujucich v Petrzalke, ktorym sa zvysia pocty autobusov, ktorymi mozu ist..Super, ze na tych co pracuju za Trnavskym mytom (Bajkalska atd.) sa ohlad neberie..
neviem či mi načisto šibe ale dnes keď som vystupoval z vlaku vlakvedúca ´´šepkala´´ sprievodkyni ktorá stála v ďaľších dverách pred odchodom zo zást : ,, idú tuším revízori´´ ?
Tedomík
Vlasne z pôvodných 16 vozov na 34 a 84 ušetria 4 vozy na novej 84