ja s tým problém nemám, v piatok som na ZOO s L32 občas čakal aj 1,5 minúty (keď vyšiel signál na Patrónke a nikto nechcel vystupovať ani nastupovať na Habánskom) ? potom som už musel hnať, lebo medzizastávkový čas ZOO -> Botanická je 1 minúta, čo sa nedá dať ani s vrtuľníkom a na Molecke obvykle s -1.
Je tu niekde na imhd.sk univerzalny navod ako slusne vysvetlit ludom ze sa najprv vystupuje z vozidla MHD, s tym ze cestujuci by mal mať kusok priestoru na vystupenie? Tyka sa to najma liniek 31,39 a uzlov Zochova a Trnavske Myto zacinam rozmyslat ze predam svoj PCL na bazari. ?
#193493 + #193492 No lebo keď dojde v predchádzajúcej minúte a všetci nastúpia, on potom čaká do odchodu a že to nie je dobré keď sa jalovo stojí na zastávke keď už všetci donastupovali a dovystupovali, že ľudia sa potom sťažujú že sa zbytočne vetrá...a sú nervózni že prečo nejde...
Tak že radšej nech minútu mešká a tento "problém" nemusí riešiť...
"A ten druhý nový druh rovnosti?
Tím je vlastně návrat k základům demokracie: Znovu si uvědomit, že si jsou občané rovni před zákonem. Na tom se shodnou všechny ústavy světa. Jestli to je pravda, znamená to, že autobus s osmdesáti lidmi na palubě má právo na osmdesátkrát víc prostoru než auto s jedním řidičem. Nebo že dítě na kole má stejný nárok na místo na silnici jako auto."
Ahojte, dve triviálne otázky mi nedávajú pokoj, tak dúfam, že mi ich niekto objasní
1) Občas cestujem na L65 a tie Tedomy čo tam jazdia robia niečo čudné keď stoja v križovatke na červenej: vozidlo sa nakláňa doprava a doľava, zozadu počuť zvuk kompresora. Čo to je a aký to má účel?
2) Dnes som využil N72, kde sú všetky zastávky na znamenie. Na nočných linkách stačí stláčať dopytové tlačítko pred zastávkou na znamenie? Alebo je treba aj štandardne stláčať znamenie vodičovi? Všimol som si totiž, že sme stáli aj na takých zastávkach, kde nikto nechcel nastúpiť (zastávka bola prázdna) a ľudia stláčali iba dopyt. Tak mi nie je jasné, či je to normálne alebo sme stáli len z dobrej vôle vodiča, že videl ľudí pri dverách?
Ja si myslím, že v tomto prípade je lepšie napísať na mediator@dpb.sk keďže to (na rozdiel od sťažnosti) netreba posielať aj klasickou poštou a sťažovateľka nemusí uvádzať svoje priezvisko a adresu. K tomuto určite postačí keď uvedie dátum, čas a názov zastávky kde vtedy v Rajke nastupovala.
Btw, mne už po angažovaní sa pani mediátorky bol vrátený ten výdavok čo mi mal vydať červený Emtest v Dúbravke čo som tu o tom písal. ?
V diskusii na susedia.info ma zaujal nasledujúci príspevok:
"Ahojte susedia,
chcem sa podelit o nemilu skusenost so soferom 801 a informovat sa, ci mal niekto podobnu skusenost.
Pri ceste z Rajky kupujeme listok vo FT a pri ceste z BA zasa v €, byvame tu tri roky a nikto s tym nikdy nem,al problem az doposial. Jeden z nasich stalych soferov ma postavil do pozoru a zacal s vypocuvanim ci zarabam vo Ft a ze preco si kupujem ja aj moj syn listky vo Ft. Bol dost neprijemny,ako aj obycajne byva, ale tentokrat to presiahlo hranicu unosnosti. Tato ista vec sa zopakovala dcere. Vzdy mame nachystane Ft presne aby nemuseli vydavat."
Nie je náhodou zakázané odmietnuť prijať platbu v mene štátu na ktorého území sa lístok predáva? Kde vlastne má vodič uložené eurá a kde forinty?
Podľa mňa by stál za zváženie ústretový krok, žeby bolo umožnené aj z Bratislavy na tejto linke platiť i vo forintoch.
Každopádne som rád, že v € je možné bez problémov platiť aj v Rajke. Pre porovnanie - SAD Dunajská Streda umožňuje z Gyoru platiť len vo forintoch.
Kobenhavn