Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #193186:
Oficiálne prepočty ŽSR...
Nákladná doprava počas špičiek úplne zrušená- tento model bol zavedený na Regiojeťáckej trati (131).. a na to ŽSR už škrípali zubami...
Reply on: Valec #193156:
Máš s tou kapacitou reálne prepočty, alebo si to len myslíš? Lebo ja som si nie taký istý, žeby sa to nedalo v prípade zostavavenia GVD, v ktorom by sa v špičkových hodinách minimalizovali trasy vlakov nákladnej dopravy,
Reply on: david1 #193153:
Netreba zabúdať, že stanicu postavili za Močára a teda v stanici je aj priestor pre colnú a pasovú kontrolu, keďže EÚ bola vtedy pomaly sci-fi.
Reply on: Vladimír #193163:
Veď momentálne takto chodia a dochádzajú vlaky z/do Galanty. A tomu ešte len v hodinovom intervale! ?
Reply on: MatejBA #193181:
Ziaden, kde tvrdim ze v tom je nejaky rozdiel? Tu ide o to ze to je zle dopravne riesenie, oznacenie si ako prvy zacal riesit ty.
Je spravne meno pre vozidla 7704II, 7703II, 7706II, 7717II–7718II T3P/VarCB3 alebo T3R.PV? Nikde inde som si nevsimol nazvy T3P/VarCB3, len na tejto stranke. Vsade inde, vcetne Wikipedia, sa to vola R.PV
Reply on: 810zssk #193177:
20/120, 28/29, 32/33/133, 31/39, 91/191, 93/94 a ine. Aky je v tom rozdiel a rozdiel v tom, zeby boli tak "rozdelene" vlakove spoje?
Tender na vystavbu trate Jesenskeho - Bosakova vyhrala Eurovia SK (v konzorciu s Eurovia CS a Stavby mostu Praha).
Reply on: MatejBA #193176:
V smere DO Bratislavy by to teoreticky nebol až taká tragédia, ak cestuješ ďalej do toľko spomínaného centra, tak by si tam alebo tam prestúpil na patričnú MHD.

Kdežto problém by bol, ako písal Vladimír pri ceste Z BA aby si cestujúci pamätal (mal opísaný cp/ pozeral ho v mobile na nete?) že povedzme vždy :14 budú chodiť na TT vlaky z Hl.ST a :47 z Filiálky... na rozdiel od dnešku keď ide na vlak do Trnavy = ide na hlavnú stanicu-... (už to že časť vlakov poobede išla z Nového mesta robilo dosť "bordel"
Reply on: MatejBA #193176:
A co by to menilo na predmetnej situacii? To je ako keby si navrhol ze 95ka by raz isla na Holicsku, raz na Vysehradsku, raz na Jasovsku a raz do Jaroviec, s tym ze to je v pohode lebo ved to moze byt oznacene 95, 195, 295 a 395...
Reply on: Vladimír #193163:
A nenapadlo ta, zeby to bolo oznacene ako napr S40 (Hlavna Stanica) a S41 (Trnavske Myto)? Vsak to funguje v MHD 🙂
Reply on: Andreas.Papak #193174:
Iba vybrane IC.
Reply on: 810zssk #193173:
Fájne ? ale tak rýchlo jazdia len IC a R alebo všetky vlaky ?
Reply on: Andreas.Papak #193172:
160 km/h (ak su vybavene ETCS)
Reply on: Valec #193169:
20-40? ? Mysli aj na nás mladších...

KeĎ už je reč o tej železnici, akú maximálnu rýchlosť majú povolenú vlaku v úseku BA Rača - Trnava (teda na tej novej trati) ? 🙂
Reply on: sant #193165:
To nie je nič nové...O všetkom, čo sa týka MHD, sa rozhodujú tí, ktorí ju vôbec nepotrebujú.
Reply on: Valec #193169:
Čakať na dobiehajúcich a zároveň sa zbytočne nezdržiavať na zastávke ?
Reply on: Vladimír #193163:
Len nezabudni, že slovenské myslenie nemožno porovnávať s rakúskym... Na Slovensku má MHD premávať bezplatne, v intervaloch do 10 minút, od všadiaľ všade má byť priame spojenie, zastávky by mali byť čo najbližšie k zdroju/cieľu cesty, ale zároveň nie veľmi nahusto vozidlá (najlepšie autobusy) by mali byť úplne nové, nízkopodlažné, klimatizované, vybavené wifi, ako spolucestujúci by mali byť len navoňaný fešaci a fešáčky vo vekovom rozmädzí 20-40 rokov, vodiči by mali byť vysmiaty, čakať na dobiehajúcich....
Reply on: david1 #193164:
Takých rozhovorov som čítal.... navyše, v roku 2020 to už bude aj tak trochu neskoro, nemyslíš?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.