Prehliadli ste ale to, ze kedze filialka by bola mensia koncova staniva, koncili by tam len menej primestskych vlakov: teda tie posilove.
Takze ostali by v 1hod. intervale Os na hl.st. z NZ a TT zabezpecujuce prestupy na R/EC a ako doplnok by jazdili posilove Os na filialku prvotne pre dochadzajucich do BA.
V minulosti chceli na TrMy presmerovat vsetky vlaky, ale tak velka sranica to nebude, takze uz len z technickych dovodov to tak nebude. A tiez sa uz popri projekte spominali prestupy na hl.st. na ostatne vlaky, kt. by boli takto rozbite... takze netreba sa bat, takto by sa vyhovelo aj tym, kt. chcu na hl.st, aj tym, kt. by tam prestupovali a aj tym, kt. vyhovovalo vystup na Trnavskom myte.
Takze ostali by v 1hod. intervale Os na hl.st. z NZ a TT zabezpecujuce prestupy na R/EC a ako doplnok by jazdili posilove Os na filialku prvotne pre dochadzajucich do BA.
V minulosti chceli na TrMy presmerovat vsetky vlaky, ale tak velka sranica to nebude, takze uz len z technickych dovodov to tak nebude. A tiez sa uz popri projekte spominali prestupy na hl.st. na ostatne vlaky, kt. by boli takto rozbite... takze netreba sa bat, takto by sa vyhovelo aj tym, kt. chcu na hl.st, aj tym, kt. by tam prestupovali a aj tym, kt. vyhovovalo vystup na Trnavskom myte.
david1
Napr.velkosť vestibulu a staničnej budovy vzhladom na počet vlakov ,ktoré odtial vypravujú. Smer Slovensko a Madarsko ani jeden. Stačila by úplne podobná ako je napr.Wien Simering. Niečo podobné by stačilo aj na Filiálke s podchodom ku Trnavskému mýtu.