Chcem sa poďakovať vodičovi 2640 za statočný boj s vozidlom na L75/4 o 16:30 od Tomášikovej smer Čiližská. Na Tomášikovej mu 4x skapal motor - pri každom zastavovaní, už som čakal, že nás vyloží na Gagarinovej kvôli prestupu na trolejbusy, ale šťastne to dotiahol až na konečnú. Hrdinský výkon ☺ btw 2640 nefungujú posledné dvere ?
Možno že zmena niektorých komponentov spôsobili odlišné zvuky výzbroje TV3 u košických T6A5-iek a u každých iných T6A5-iek. U bratislavských, brnianskych, pražských a myslím že aj ostravských je zvuk výzbroje pri rozbehu podobný zvuku rozbehu Peršingu (lokomotíve radu 163) t.j. ako keby preskakoval. U košických je to systém podobný električke 14T (rozbeh a brzdenie je presne opačné), ale je to zvuk, ako pri brzdení každých iných T6A5-iek. ? ?
Od pristavenia 7085 do ústredných dielní do sprevádzkovania to trvalo 7 rokov. Samotná rekonštrukcia trvala menej a sprevádzali ju rôzne problémy nie len technického charakteru. Preto tak dlho.
T6A5 možno niekedy na začiatku premávky menili výzbroje, neskôr ak, tak zrejme už iba kvôli vyššej úspore elektriny. Ale pokiaľ viem tak z Krasňan je to najspoľahlivejší typ električky.. myslím T6 všeobecne. Neviem či speciálne I. II alebo III. séria má nejaké špecifiká oproti iným, čo by ju robilo menej spoľahlivejšou.
Dovod, preco som sa pytal na 7085, je lebo je to experiment ako T3 Mod a T3AS, a tie su casto odstavene, tak som chcel vediet, ze ci je to Pravda o 7085. A este to, ze modernizovanie trvalo 7 rokov.
T6A5 je najspolahlivejsi? Super... Som cital na tejto stranke ze potrebovali mat elektricke vyzbroje vymenene, to asi bolo len pre prvu seriu?
Marek1978