to su peniaze EU a nedaju sa pouzit na nakup busov. Ale mozno by sa dali pouzit na zatrolejovanie L61 a L63 a nakup dalsich troflov a usetrit tak busy. Ale to je na dlho. DPB potrebuje nove vozy "vcera"
DPB by mal sucasne s tendrami na prenajom busov riesit aj ramcovu na 4 roky na nakup busov a objednavat ich tak ako budu volne financne zdroje. Podnik by nemal mat vobec problem investovat rocne milion € na nakup aspon 4 rocne a mozno byt aj ambicioznejsi.
Tak ak na 202 pôjdu tbusy tak to je hneď plus 11 vozov...a ešte plus ďalších 10..chvíľu to vydrží.
Ale pohľad do katalógu hovorí že ik 435 je vyše 30.. a ak sú vyjadrenia že tento rok skončia, tak to bude chcieť ešte ďalší prenájom... alebo kúpu.. alebo prázdninový grafikon ?
Terazky ste akú rečú hovorili, Kefalín?
Môžu, už dávno. Akurát že 2xK2S sa nedá (lebo si to BA tak neobjednala, ono by to bolo dosť drahé, okrem zásuviek odpružené kuplovačky, spevnená chrbtica...).
Praha, metro:
"placený prostor", teda od vstupného turniketu po výstupný máš mať platný CL a kde Ťa kedykoľvek osloví voľne pobiehajúci revízor. Spravidla stoja v prestupových tuneloch prestupných staníc, ale už som zažil, ako sa ponevierali po vozoch a nástupištiach.
Praha, tram a bus:
Rovnako ako u nás, len sa neprezrádzajú dallasovaním u vodiča, ale májú radiopovel na zablokovanie OCL. Či ide súčasne s povelom aj identifikácia revízora netuším.
A ako by si tú K2S s tou T3P ovládal?
Nevadí Ti, že K2S nemá viacnásobné riadenie?
Alebo dvoch vodičov, ako má ZSCS na 2x752 dvoch rušňovodičov? A tam viacnásobka je, ale čo keby predsa....
Tedomík:
čo sa nedá? zablokovať mechnický MOCkový označovač?
Ale pravdaže, že sa to dá. U ČSAD Bratislava, DZ Nitra (neskôr SAD Nr, dnes VEOLIA) kedysi pracoval človiečik, ktorý to mal velice dobre zmáknuté. Do OCL pridal elektromagnet, dva drôty, cez madlá priebežné vedenie s odbočkami k jednotlivým strojčekom, na palubovke pribudol jeden vypínač, ktorý sa po nástupe revízora prepol, elmagnety sa ocitli pod napätím, pritiahli (alebo odpudili) kotvičku, ktorou bol priamo ten sersam, cez ktorý kolíčky CL dierkovali a bolo zablokované. Už si tam lístok nestrčil, prekážku mu totiž tvorili priamo kolíčky označovača.
Ešte stále si myslíš, že sa to pochopiteľne nedá?
Mimochodom človiečik dnes pracuje na 1.DPA ako vodič a tíško čaká na dôchodok, kutilské chúťky ho neopustili, stále vyrába kadejaké zlepšováky, ako napríklad inštaláciu tranzistorového rádioprijímača do atašé kufríka a iné viac, či menej prakticky využiteľné blbiny.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos