Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #191917:
Vonkajsi hlasic nebude hlasit zastavky, ale cislo linky a cielovu zastavku 😉
Pre bežnú nefanatickú verejnosť, ktorej sa nechce čítať ten rozsiahli dokument prinášam krátky výcuc informácií čo budú obsahovať nové trolejbusy: http://i-bratislava.sk/subory/trolejbusy.pdf ?
Inak nemuseli by tu zmluvu prekladat Google Translatorom, posobi to trochu neprofesionalne ?
Reply on: 810zssk #191913:
to mas mozno pravdu, ale v zmluve sa nepise najneskor v "n" mesiac. Pise sa tam, ze bude uvedeny do prevadzky v "n" mesiac. Je samozrejme otazne, ci by DPB vadilo dodanie skor, mozno vzhladom na cashflow aj ano.
Vidím dobre, že ten zázrak s APU má menšiu kapacitu o rovných 34 miest? ? Alebo len spravili preklep?
Reply on: Ámos #191912:
To su terminy do kedy musia prist, nikde nie je stanovene ze nemozu prist skor. Povedal by som ze kompletnu dodavku budeme mat o cosi skor.
Reply on: 810zssk #191911:
s APU maju prist ako posledne o 21-23 mesiacov. vsetky sola bez APU do 13 mesiacov
Inak dufam ze niekto dostane rozum a po dodani vozov s APU sa zrusi 41 a namiesto toho sa cast 207 (+ vsetky N47) presmeruju cez Drotarsku...
Reply on: Ámos #191909:
To je taktiež u DPB novinka. Tiež som si to neskôr všimol, ale nechcel som pridávať ďalšiu správu. Naše trolejbusy budú mať vzadu takéto displeje (samozrejme už DOT-LED) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/48/Škoda_22Tr_-_zezadu.jpg ?
Reply on: luky133 #191908:
ale je zvlastne ze predny aj zadny vonkajsi informacny panel maju byt rovanko velke. 19x140 bodov
Reply on: luky133 #191906:
Tak beriem s5 len som si to zle preštudoval. ?
Reply on: Solider #191905:
to sa ale v zmluve nepise. hovori sa o jednej jednotke klimatizacie ci je to 31Tr alebo 30 Tr.

a nasiel som ju namontovanu v Mercedes-Benz Vario 818 alebo v Iveco 65C18A Delta Junior, takze uzasne. Vybehovy typ klimy urceny pre midi busy v medzimestskej verzii sa montuju do 4 alebo 5 dverovej verzie mestskeho trofla.
V popise odbavovacieho a informačného systému som našiel zaujímavé veci : Vnútorný displej (ten červený laicky povedané) ako už poznáme dnes nebude. Budú zato dve LCD obrazovky Buse 370 v tvare V. Bočný displej už nebude mať "teplomer" ale plnohodnotné LCD. Označovače majú čítačku kariet a LCD obrazovky (Emtrest?). Ale hlavne v prvom tendri boli zadané aj bočné displeje na pravej strane vozidla ako poznáme v autobusoch v Nemecku. V zmluve je spomentý len displej na ľavej strane, ale nie ten na pravej na označenie čísla linky!!!
Reply on: Ámos #191904:
Čo je na tom zvláštne? Sólo voz jedna jednotka, kĺbak po dve.
Reply on: luky133 #191903:
tiez je zaujimave ako solo tak klbak dostanu rovnaky typ klimy, Zvlastne.
Mozno treba kontaktovat vyrobcu a vypytat si informacie a ked tak medializovat, ze co to zase objednali.
Reply on: Ámos #191902:
Ak ten Credo, čo je na fotkách má danú klimatizáciu tak je to tá istá čo máme v NB 18. ? Vtedy sa mi k nej podaril nájsť nejaký prospekt a tiež tam uvádzali, že je pre midi busy...
Reply on: luky133 #191898:
zvlastne je ze vyrobca nema tento typ na svojich strankach. Ma tam vsak typ AC520 a ten je urceny pre midi busy.
Reply on: luky133 #191898:
mne len jedno, ze madarska sestra SORu to dodava do svojho credo citatedel 19
http://www.bkv.hu/hu/korabbi_jarmutesztek/credo_citadell_19_2
Reply on: luky133 #191898:
urcite to bude osvedceny model z NB18 ?
Reply on: Ámos #191897:
Pozerám, že na rovnako. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement