Tak som zvedavý ako budú riešené trolejbusy s duálnym pohonom keďže vraj na ne nebolo možné namontovať klimatizáciu zároveň s APU. Žeby zosilnený rám alebo nebodaj dve zadné nápravy? ?
Kluuuudddd a skusit citanie s porozumenim. Konkretne som myslel na cenu udrzby, pripadne inu polozku, kde by spravne videna buducnost (z kristalovej gule samozrejme) vedela ovplyvnit naklady a cenu trolejbusu.
Ak sa nemylim, malo by sa teraz dat dostat k ponuke vitaznej firmy. Chysta sa niekto o to poziadat? Nech sa da skontrolovat, ci tam opat nebola nejaka klimatizacia za jeden cent schovana.
Re Salomon #191861: A ja sa na druhu stranu tesim na "odborne" vyhlasenia ako pri autobusoch:
- pred dodanim - je to kram, rozpadne sa do pol roka!
- po pol roku - je to kram, rozpadne sa do dvoch rokov!
- po dvoch rokoch - je to kram, rozpadne sa do siestich rokov! ?
Opakovanie tendra napriek tomu malo zmysel, pretoze verim ze nebyt ucasti Solarisu v elektronickej aukcii (a jeho dobrej sance na vyhru), nakupili by sme ovela drahsie.
No,netešíma ak to vyhral Sor ale to sa dalo čakať...Už sa teším ako zastanci týchto vozidiel budú prekvapený,že o rok možno aj skôr sa na naších cestách zlomia.Je dôverne známe,že naši vodiči trolejbusových liniek jazdia ako o život.
Antihranol