Reply on: Vlastimil #19176:
Pokiaľ nepopisuješ kariérové postupy a pády (z riaditeľstva DPB do vozovne Petržalka ), tak spojenia sú presne také (blbé) ako píše TeBeCe. Od diavadla Aréna je to dosť ďaleko.Mojej jedinej návšteve voz. Petržalka však predchádzal (z dôvodu mojej nevedomosti) presun zo zast. Mlynarovičova, čo však neodporúčam, pretože v ceste stojí dvojkoľajná železničná trať + cestný obchvat BA (Einsteinova)
Sarko
Aha, takze si robis blavacko-kosicke forum .
No vies, KE vysli tie Solace lacno, takze sa nie je comu cudovat, je vyhradnym dodavatelom pre SR a ma s vyrobcom podpisanu vyhodnu zmluvu na nakup 50ks. Takzie nie propaganda, ale vyhoda. Kedy by sme mali za inych okolnosti 100% NP vozidla?
Re #19167 Igorko:
A nebolo to dotiahnute preto, ze DPB to zacal robit po etapach, kym navrhovatel rozvinul teoriu pre okamzite precislovanie vsetkych liniek?
Ohladne toho precislovania by som sa rad dozvedel viac nejakych konkretnych informacii. Vopred dakujem.