Doplatok v hotovosti samozrejme mozny je, akekolvek ine tvrdenie vodica, resp. neschopnost vydat to treba reklamovat. Nie na pokladni, ale pisomne, nech sa to dostane k prislusnym ludom.
V Slovak Lines je aká tolerancia predčasného odchodu - 59 sekúnd ako v DPB? Dnes aj pred pár dňami prišiel do Lamača zo Záhoria bus (dnes taký čo len z Borinky išiel) skôr - ten dnešný až o necelé 3 minúty - a na čas odchdou nečakal... Čo sa im pokazila GPS? ? Nebolo to v období dvoch alebo troch v rovnakom čase odchádzajúcich autobusov.
Neviem sa dočkať dopravnej integrácie - tieto hromadné odchody aj troch autobusov Slovak Lines napr. poobede v smere na ASMN sú o ničom (teraz nemyslím Lamač)... Prvý bol takmer prázdny, u zvyšných som naplnenosť nevidel keďže ten prvý nepredbehli.
Máte niekto praktickú skúsenosť s cestovaním mimo Bratislavy s PCL pre zóny 100+101 s dopravnou kartou na ktorej nie je dostatok kreditu, príp. s BMK alebo tou zo ZSSK kde nie je možné navýšiť kredit? Ja mám negatívnu pri ceste južne od Bratislavy s mojou kartou z DPB.
Zatiaľ som si nechcel navýšiť kredit (necestujem často mimo BA v SL), lenže pri ceste z ASMN mi strojček neuznal PCL pre 100+101 kvôli tomu, že som tam nemal kredit na zvyšný úsek cesty. Vodič v strojčeku skúšal všetko možné, ale márne. Navrhol som mu predaj po poslednú zastávku v BA a potom si prídem kúpiť CL na zvyšný úsek cesty, ale to už neviem či prepočul alebo nedokázal... Tak som celú cestu musel zaplatiť v hotovosti.
Cestou späť s iným vodičom podobný problém - ten sa ma pýtal, že kde som čítal, že za časť cesty na ktorý mi neplatí PCL sa dá doplatiť v hotovosti. Oznámil mi, že to sa nedá, že musím mať navýšený kredit... Tak s ním som išiel len po prvú zastávku v Bratislave, kde som prestúpil do nasledujúceho spoja. PCL pre zóny 100+101 bol uznaný bez problémov.
Prvú cestu som išiel reklamovať do pokladne Dopravné karty. Pokladníčka ma najskôr presviedčala, že časť cesty nie je možné doplatiť v hotovosti, ale nakoniec sa išla vedľa s niekým poradiť. Tých 0,40 € som teda vyreklamoval, ale nahnevalo ma, že aj občiansky preukaz pýtala - akoby nestačila moja dopravná karta
Potom som si tam navýšil kredit. Keď už si s kartou z DPB nemôžem navyšovať cez internet a nedá sa to ani v multifunkčných červených automatoch, tak aspoň, že v pokladni sa to dá nielen v hotovosti, ale aj platobnou kartou - a to aj bezkontaktne.
Nove BUSE kupovat nejdu. Avsak tie vozy sa obstaravaju z eurofondov a preto bol logicky plan ze ich obstaraju rovno aj s infosystemom, nech sa to preplati z ojrofondov.
a co tak tam dat docasne tie zo starych vyradenych vozidiel a potom nech si tam daju namiesto toho daju tablety s Win8 ked im stare busecka nestacia..
zbytocne plytvanie peniazmi za nove buse...
Pretoze diskutujuca by si mohla precitat pri registracii ze toto nie su stranky. Keby to nebolo formulovane stylom "vy ste vynechali" tak si nikto srandu nerobi.
Chlapci, prečo niektorí už ani odpovedať normálne neviete? Diskutujúca Tá jedna dala normálnu otázku a vy ste si znej urobili sandu (Mike a 810zssk). Aspoň Michal 111 odpovedal normálne. Žiaľ v súčasnosti je to naozaj tak, ako píše Michal. Mnohé autobusy sú zastaralé (a dávno im skončila životnosť) a tým pádom často nie je dostatok autobusov do výpravy. Linka 84 je vypravovaná z vozovne Petržalka, kde je to zvlášť vidno. Navyše podľa materiálu DPB na poslednej komisii dopravy sa v tejto vozovni úplne vyradí ďalších 58 autobusov. V inej vozovni končí životnosť na budúci rok ďalším 38 autobusom. Ak niečo sa nespraví, tak situácia bude katastrofálna ešte viac a to, čo sa deje teraz, je len začiatok.
6609 nerapčí vôbec, ten má len poriadne vybúchané nápravy, 6602 a 6606 to isté. 6610 je v tomto zdravý voz. Medzi výnimky patria, lebo motory majú normálne, ba dokonca žiadne zvuky.
Tak nad tym premyslam... Bidka uz bezi relativne dlho bez vacssich problemov ? zda sa prezije v sucasnej forme.... tak teda planuju sa regionalne linky zapracovat do vyhladavaca a cp? ?
Staré vozy postupne odchádzajú na večný odpočinok, nových je málo a prepravné nároky mesta sú vyššie ako je momentálne DPB schopný zabezpečiť.
Aspoň vidno akým smerom sa DPB uberá. V poslednom období sa množia sťažnosti na vynechané spoje, čo je výrazne badateľné aj tu na IMHD. DPB môže byť rád že idú prázdniny, ale keď sa za 2 mesiace urýchlene niečo nevyrieši, tak v septembri bude veľmi veselo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Troleják