keby to malo byt dlhe ako stredny diel K8D5N, tak by to bolo uzsie o 1cm z kazdej strany- to nepreskocis 1cm naviac???
Netrapi ma ci to tu bude alebo nie, a ani sa s K3N uz nemienim zaoberat.
Takemu vozickarovi staci aj taky maly kusok nizkopodlaznosti, vidim, ze si este asi nikomu nemusel pomahat s vozikom nastupit v Bratislave...
Tvoje rozmyslanie sa podoba vedeniu DPB, to sa tak nerobilo, ze, to sa neda atd.
Myšlienka spojenia malého Tesca s veľkým je síce pekná ale úplne absurdná. Prečo by sa mal niekto presúvať z Tesca do Tesca? Okrem toho l. 204 zase predstavuje pre Trnávku spojenie s Hodžovým námestím, takže spojenie do Tesca prosím áno, ale nech si ho Tesco platí samo a nie na úkor mestských liniek. Už vôbec nehovoriac o tom, že si nemali naprojektovať Tesco debilne na druhej strane cesty než je električková trať alebo mali zaplatiť preložku električky. Mesto tiež nemalo schváliť stavbu bez toho, že by nemali vyprojektované zabezpečenie dopravnej obslužnosti.
I.
ale aj bez toho aby si sadli. 86 z Mileticovej nestaci ani 18m.- Ty si odkial, preco znizovat uroven cestovania, 15m sa hodi akurat na linky kde je teraz solo. Isiel si 94 ked konci na Vazovovej vyucovanie? Isiel si 96 ked koncia prednasky na EU? Isiel si 61 rano zo stanice, ked idu ziaci do sou na Ivanskej? Isiel si 59 rano do Race a poobede z Race a aj rano? Velakrat som sa do nej nezmestil... Isiel si...atd Ako keby si pracoval na DPB a vozil sa iba autom.
Ty si fakt ako pako. Pridáš dĺžku, uberieš šírku. To je odhadom tak 10 cm z každej strany. Takže budeš mať NP diel, do ktorého nebudú cestujúci s kočíkmi musieť nastupovať po schodoch ale budú preskakovať medzeru medzi ostrovčekom a električkou. Fakt dobré. Ako Ti napísal PvvS: Skús si, prosím Ťa, najprv naštudovať nejaké fakty.
I.
Šmarjá , když vydržíte do konce týdne, tk já si seženu A3 scanner a sjedu ty tabuldy do elektronický podoby. Jsou tam naše, 2 německý a ruská norma. Pak pochopíte o čem je řeč. Jinak si skuste vzít kružítko, udělat třema v mírce 1:100 poloměr oblouků a na něj si vyneste profil T3 , T6, KT8 a toho článku. Totéž jinou barvou na proti oblouku. A až to budete mít , tak se podívejte co to dělá. Né nadarno mají T6 zůžený čela.
Je to veľká škoda, že si tak zaslepený, že si si neprečítal vetu, že nič z toho, čo som navrhoval, som nemyslel vážne a bolo to len v očakávaní Tvojej nepríčetnej reakcie.
I.
Môj Ty bože, ako Ti mám vysvetliť, že KT8D5 má iný prejazdný profil ako T3 či T6A5? KT8D by v Bratislave jazdiť nemohla, keď si aj T3 odrážajú v oblúkoch zrkadlá.
I.
Výhodou bola možnosť nasadiť na menej zaťaženú ružinovskú radiálu vozidlá K2 a na viac zaťaženej dúbravskej súpravy 2xT3. V súčasnosti dokonca skrátiť interval v rannej špičke na polovičný (počas školského roka).
Síce preháňaš, ale možno by nebolo od veci spraviť na webe anketu "čo by bolo pre teba najdôležitejšie". Vo formulári by každému z (nielen Tvojich) nápadov respondent priradil dôležitosť od 1 do 5 (musí byť - dôležité - môže byť - nemusí byť - totálna vtákovina).
Noooo... to by sme asi radi všetci. Nedávno sme však (trochu) diskutovali skôr na otázku, že ak by si zrazu mal tú moc niečo v DPB, meniť ČO PRVÉ by si zmenil, kde by si začal...
Prave mi kolega povedal, ze ked dnes rano isiel do prace, tak na linke 21, poradie asi 14 alebo 6. Pri jazde na dialnici sa akosi utrhla stredna naprava na Ikaruse 280 (cislo si nevsimol). Ihned tam kde je napajac, sa akosi odlucila hnacia naprava a autobus padol na zem a cestujuci behali po dialnici. Je najvyssi cas podat trestne oznamenie na DPB z dovodu naplnenia skutkovej podstaty vseobecneho ohrozenia!!! Keby som v tom autobuse sedel ja, tak uz ho aj podavam!
Igorko, ty si tu raz spominal, ze uz sa podarilo roztrhnut trolejbus a ze mas taky pocit, ze DPB sa to pokusa zopakovat. No neviem, ale myslim ze sa im to coskoro podari...
Nedavno tu bola diskusia o tom, ze co by sa malo zmenit, aby sa zlepsila MHD pre cestujucich.
Podla mna by to malo byt tako - budem velmi prehanat samozrejme:
Skratit intervaly, prestavky na konecnych, pospajat kratke linky do menej dlhsich, spravit preklady, zlepsit moznost prestupu najma vo vecernych a skorych rannych hodinach, zaviest nocnu dopravu, zariadit, aby linky na dojazdoch brali cestujucich, spravit chronometraze na vsetkych linkach tak, aby predstavovali skutocnost, kontrolovat vodicov a za naskok strhavat premie, za meskanie nad 3 minuty vysvetlenie, vsetky vozidla kazdy den umyvat zvonku + podlaha, raz za tyzden vycistit tagy, vyprat potahy, vycistit tyce, raz za mesiac skontrolovat funkcnost digitalnych transparentov, povyhadzovat 10x prelepovane linkove tabule, vyrobit nove, nove a vsetky rekonstruovane vozidla vybavovat digitalnymi transparentami, zvonku, zvnutra + ukazovatel casu a pasma zvlast, zaviest "teplomery", do vsetkych vozidiel namontovat hlasice + dopytove vyhlasovanie linky a smeru pre invalidov, vsetky zhrdzavene zastavkove oznacniky vymenit za nove, pristresky DPB vyhodit, dat do spravy JC Decaux, postavit nove pristresky s hlasenim liniek a smeru, v kazdej vitriny s cestovnymi poriadkami, ak nebude pristresok, tak CP davat za plexisklo, vzdy vycistene, pravidelne natierat smetne kose na zastavkach, na kazdej dolezitej zastavke digitalny zobrazovac prichodov liniek podla aktualnej situacie z dispecingu, zaviest ten system zistovania polohy vozidla na dispecingu, vsetky vozidla okamzite zrekonstruovat, pripadne natriet, zrekonstruovat kolajove trate, vrchne vedenie, postavit nove vozovne, ... To uz prehanam.
Mozno by nebolo zle zaviest novu linku napriklad z Hodzovho namestia a potom cez Zahradnicku. Aby nemusela mat kratky interval, tak je lepsia nova linka. Problem je vsak v tom, ze potom by tu linku vyuzivali aj tak skor cestujuci neiduci do Tesca.
Vladimír: No veď tak som to aj myslel, že po otvrorení tesca sa to zefektívni.
Ad 15m bus chvalabohu.
Ja som zástanca 15m busov a mám na to jednoduché vysvetlenie. Ak nám tu 16,5metrové Ik280 zvládajú také linky ako 93, 83, 78 etc. na úrovni síce plného busu ale nie napráskaného, tak 15m voz bude zvládať linky typu 90, 94, 59, 198, 96, 86, 61 etc. bez toho aby sa ľudia tlačili.
Igorko: Viem čo je to marketing a je mi jasné, že do MHD dotiahneš ľudí aj tým, že vozy budú v 100%stave, ale celé to začalo pri otázke: "S čím by ste v DPB začali." Ja tvrdím, že hrdza na busoch to nie je a nemám viac čo by som k tomu povedal.
V prahe sa nevyznám, ale som si istý, že keby ten m@rtin aj mal pravdu, tak to nepriznáš a tak radšej verím jemu.
Turbo
6,7...