Môžem sa opýtať, prečo je v Dúbravke na električkách na jednom mieste znížená na 10 km/h? Mne sa ten úsek nezná o nič horší ako zvyšok...
Musím uznať, že ako vymieňali plány MHD a plány električiek, že tá práca bola natoľko kvalitná, že 90% tých plánov je čiastočne alebo úplne padnutých ? To lepili slinami?
Btw, do toho mazacieho bodu v Karlovke už asi doplnili lubrigel, už tam eliny nepištia ?
K tejto téme:
25.3. odišiel z DPB na magistrát návrh na zmenu organizácie dopravy (vodorovné značenie) po vybudovaní trolejbusovej trate. Podľa tohto návrhu by vznikol na úseku medzi zastávkou Patrónka a križovatkou krátky zaraďovací bus pruh, ktorý by garantoval prejazd trolejbusov smerom na Kramáre na jeden cyklus, zároveň by uľahčil preraďovanie.
Viem len toľko, že na oddelení dopravného plánovania sa snažili vymyslieť nejaké zvislé značenie (C 25, radenie jazdných pruhoch), ale zatiaľ nič rozumné nevymysleli.
Sčasti máš pravdu, ale pre objektívnosť zase ani súčasnou 207 až po Novohradskú alebo Páričkovu nechodí viac ľudí ako 203 z oblasti Mudroňovej/Palisád na Šancovú či Kolibu.
ivanbuto