Dnes som cestoval ZSSK, príde sprievdca, že lístky, normálne mu ukážem, on že aj preukaz, tak mu ukážem aj ten, mi ho zobral z ruky, začal si ho prikladať k tej čítačke čo čo to je, ale ja som ho upozornil, že nie je čipový, nakoľko moja škola také nevydáva, a v kancelárii sa dá vybaviť len tento... on že nó, ale nemáte na tom dopravu, a že je to neplatné. Ja, ale čo by nebolo platné, platí do konca roka... On, že MÁŠ PROBLÉM SO SLUCHOM? Je ISIC je neplatný, takže aj lístok je neplatný, takže 10 € pokuta ? . Ja že tak mi dajte celý lístok. Potom splasol, a že nech si to dám doporiadku, že nabudúce mi to už neuzná... A oni sa divia, že majú minimum zákazníkov pri takomto jednaní s klientom... ešte do TT bol v pohode sprievodca, aj vozeň, ale späť tento ***** a voz z 60tych rokov asi ? ... Čo som aj minule s touto s*****nou spoločnosťou išiel, tak mám taký dojem, že sa aj o nové vozne starajú mizerne, všade je tam prach a špina....a najviac ma doráža, ako trieska dverami samotný personál... a najlepšie na koniec, 2 minúty pred odchodom zo žst Vinohrady sa vyhlási, že vlak ide z Predmestia, čakal som, že tam aspoň počkajú, keby som podľa vzoru jedného pána predo mnou nezačal bežať, nestihnem to... a zase, keď sme vystupovali, tak po nás henten ***** kričal, že či doma nemáme dvere, že ich nezavrieme... ja mám vedieť, že kde tie dvere treba zavrieť, a kde sa zavrú samé? No a samozrejme, 5 minút žiadna miera...no a toto všetko sa aj odráža na vyťaženosti tých vlakov...
Ja viem, som zvyknutý na Regiojet...
Ja viem, som zvyknutý na Regiojet...
gejza