Dnes som cestoval ZSSK, príde sprievdca, že lístky, normálne mu ukážem, on že aj preukaz, tak mu ukážem aj ten, mi ho zobral z ruky, začal si ho prikladať k tej čítačke čo čo to je, ale ja som ho upozornil, že nie je čipový, nakoľko moja škola také nevydáva, a v kancelárii sa dá vybaviť len tento... on že nó, ale nemáte na tom dopravu, a že je to neplatné. Ja, ale čo by nebolo platné, platí do konca roka... On, že MÁŠ PROBLÉM SO SLUCHOM? Je ISIC je neplatný, takže aj lístok je neplatný, takže 10 € pokuta ? . Ja že tak mi dajte celý lístok. Potom splasol, a že nech si to dám doporiadku, že nabudúce mi to už neuzná... A oni sa divia, že majú minimum zákazníkov pri takomto jednaní s klientom... ešte do TT bol v pohode sprievodca, aj vozeň, ale späť tento ***** a voz z 60tych rokov asi ? ... Čo som aj minule s touto s*****nou spoločnosťou išiel, tak mám taký dojem, že sa aj o nové vozne starajú mizerne, všade je tam prach a špina....a najviac ma doráža, ako trieska dverami samotný personál... a najlepšie na koniec, 2 minúty pred odchodom zo žst Vinohrady sa vyhlási, že vlak ide z Predmestia, čakal som, že tam aspoň počkajú, keby som podľa vzoru jedného pána predo mnou nezačal bežať, nestihnem to... a zase, keď sme vystupovali, tak po nás henten ***** kričal, že či doma nemáme dvere, že ich nezavrieme... ja mám vedieť, že kde tie dvere treba zavrieť, a kde sa zavrú samé? No a samozrejme, 5 minút žiadna miera...no a toto všetko sa aj odráža na vyťaženosti tých vlakov...
Ja viem, som zvyknutý na Regiojet...
Ja viem, som zvyknutý na Regiojet...
SuchSoft
Lebo sa mi objavil link, že Zrušenie linky 147 od 13. 5. 2013, ale po kliknutí naň hláška, že neexistuje taká stránka.
Díky.