Nie, to vobec nie je problem. To je zamienka na to, aby sa minuli desattisice eur za nove oznacovace do vsetkych vozidiel mhd. Este ze ma mesto tak vela penazi...
Bude sa vymienat samozrejme vsetko, kedze ani to ze oranzove su "nove" (ako-tak) akosi neupravi fyziku a neumozni do nich napchat siroky BIDkovy listok, pripadne akceptovat cipovu kartu.
Tak, okej, nech sa nakúpia nové automaty, od nejakej "renomovanej" firmy blízkej Belfimu, nech sa namontujú do vozidiel, ktoré sa do vtedy budú rozpadávať (Ikarus, Sor, škoda).. hlavne že budú mať nové automaty.... to sa budú vymieňať aj tie nové oranžové, či tie už netreba?
"Označovače nie je možné žiadnym spôsobom preinštalovať, situáciu vyrieši len výmena za nové."
takže očakávam nejaký "transparentný" tender...
"prosíme o zhovievavosť, kým bratislavský dopravca postupne preinštaluje všetky informačné systémy, aby sa označovali čísla správne."
odkedy sa hovorí o zónach 100+1? testovať v prevádzke na displejoch to mohli odvtedy, ako zrušili pásma 1 a 2 a nie sa ospravedlňovať 1,5 mesiaca po ohlásenom oficiálnom štarte IDS...
no to záleží dosť aj od kvality vozovky predsa len nebudem zastavovať pri obrubníku ak je tam hlboký výtlk ale plne súhlasím aj na kvalitných zástách s tým majú niektrorí vodiči problém
Už by sa to kúrenie v MHD mohlo vypnúť,vonku je už dosť teplo .A hlavne by už mali vodiči dostať školenie aby zastavovali tesne pri obrubníku aspoň dvadsať centi a nie pol metra a viac ,lebo sa zdá že to asi robia tí vodiči cestujúcim za trest, zbytočne je ten autobus nízkopodlažný ked sa musí z chodníka zostúpiť na cestu a potom z cesty vystupovať do autobusu ,ved ked som vodič MHD tak sa aj tak chovám ,alebo ked ma to nebaví tak idem radšej s nákladakom voziť piesok.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
janstar