Mám otázku, ak tu niekto pozná pomery v DPB, tak že či si nechali na pozíciách šoférov (autobusov teda hlavne, keďže s nimi cestujem najviac) absolútnych sviniarov, alebo im tí dobrí iba odišli do zahraničia? Lebo dnes na L196 idem vystúpiť cez prvé dvere a z kabíny sa ozve niečo podobné dobytku :"Cez druhé.". Nepotrpím si na formality ak nie je čas, ale mohol povedať : "Sú pokazené." a pochopil by som, a znelo by to lepšie. Ďalej na 98 s odchodom o 22:07 z Novej doby smer Jasovská šofér na L98 ma nemilo prekvapil ako sa zachoval na zastávke Prístavný most k pánovi s kopou tašiek (nie nebol to klasický bezdomovec s kopu haraburdia), keď ho žiadal aby mu otvoril prvé dvere a mohol prestúpiť na 70ku, ktorá chodí každých 20minút. Šofér ho odignoroval a pán mu iba povedal slušne :"No to je mi ochota, teraz tu budem stáť pol hodinu.", presne 20minút, ale aj tak v tom počasí, nič príjemné. Je fakt pre niektorých šoférov tak, ťažké cestujúcemu uľahčiť cestovanie, keď už DPB má v tých intervaloch bordel a nenadväzuje to?! Videl som aj tak ochotný šoférov, ktorí aj na podruhé zastavili na zastávke ľuďom, ktorí dobiehali.
Všeobecne mi čím ďalej tým viac tečú nervy na MHD, lebo si všímam ako cestujem isté trasy pravidelne v istý čas, že tu máme špecialistov na :
1. neskorý odchod na východzej zastávke : špecialita na L93 ... podotýkam, že šoféri na L32 ak majú odchod v rovnaký čas, vozidlo pristavujú k nástupišťu načas! Je teda záhadou prečo to 93-károm robí problém
2. slimáci : špecialita na L68 ... po 21-22h kde neviem kde je možné nabrať meškanie tak veselo 4-6min sklz ? ... dnes som vďaka tomu mohol prestúpiť z 98 na túto linku, aj keď podľa CP mali prestup stíhať cestujúci z L68 na 98 ?
3. "prvé dvere nepoznáme" : lahôdka šoférov napriek asi všetkými linkami, keď sa môžete dobíjať aj búchaním ruky na dvere, neotvoria, tak už viem prečo GR DPB argumentoval, potrebou vyššieho počtu dverí, aby šoféri nemuseli prvé otvárať a kĺbový autobus tak mal štandardne štyri dvere a tie prvé sa budú otvárať iba sviatočne, keď vonku nebude fúkať a nebude zima, aby vybraných šoférov neofúklo ?
A problém ďalší, ktorý tu je, že na nových autobusoch, tak vychválených, je čoraz častejšie problém zavrieť dvere, a to aj na posledných 20tich meďákoch. Podotýkam, že nikto nestojí vo dverách tak, aby nešli zavrieť. A detto problém je aj s dopytovým otváraním. Môžete po tom klikať, klepať, trieskať, niekedy až na 5-ty krát to reaguje, takže čas na zastávke, ktorý tam nové vozidlá (SOR aj Mercedes) trávia je vyšší ako u starších vozidiel.
Všeobecne mi čím ďalej tým viac tečú nervy na MHD, lebo si všímam ako cestujem isté trasy pravidelne v istý čas, že tu máme špecialistov na :
1. neskorý odchod na východzej zastávke : špecialita na L93 ... podotýkam, že šoféri na L32 ak majú odchod v rovnaký čas, vozidlo pristavujú k nástupišťu načas! Je teda záhadou prečo to 93-károm robí problém
2. slimáci : špecialita na L68 ... po 21-22h kde neviem kde je možné nabrať meškanie tak veselo 4-6min sklz ? ... dnes som vďaka tomu mohol prestúpiť z 98 na túto linku, aj keď podľa CP mali prestup stíhať cestujúci z L68 na 98 ?
3. "prvé dvere nepoznáme" : lahôdka šoférov napriek asi všetkými linkami, keď sa môžete dobíjať aj búchaním ruky na dvere, neotvoria, tak už viem prečo GR DPB argumentoval, potrebou vyššieho počtu dverí, aby šoféri nemuseli prvé otvárať a kĺbový autobus tak mal štandardne štyri dvere a tie prvé sa budú otvárať iba sviatočne, keď vonku nebude fúkať a nebude zima, aby vybraných šoférov neofúklo ?
A problém ďalší, ktorý tu je, že na nových autobusoch, tak vychválených, je čoraz častejšie problém zavrieť dvere, a to aj na posledných 20tich meďákoch. Podotýkam, že nikto nestojí vo dverách tak, aby nešli zavrieť. A detto problém je aj s dopytovým otváraním. Môžete po tom klikať, klepať, trieskať, niekedy až na 5-ty krát to reaguje, takže čas na zastávke, ktorý tam nové vozidlá (SOR aj Mercedes) trávia je vyšší ako u starších vozidiel.
Tedomík