Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #189957:
Slovickarcim, pretoze je lepsie ak slovickarci niekto kto s tebou suhlasi (v tomto pripade ja) ako keby s tebou slovickarcil tvoj oponent. Nabuduce sa budes svoj nazor pokusat presadit pri niekom kto s tebou nesuhlasi a celu tvoju argumentaciu zotre za 5 sekund, cim v konecnom dosledku veci len ublizis....
Reply on: 810zssk #189956:
Zas neslovickar - aj ty vies, ze ak by vyrobca nedal 5 dveri pri starom tendri, musel by ist strasne nizko s cenou (zda sa mi, ze niekde bol vypocet na sme) aby porazil vyrobcu, ktoreho tunajsie soto nemusi co by sa mu ekonomicky neoplatilo = (nepriama) podmienka 🙂
Reply on: MatejBA #189954:
To je mi novinka, ta podmienka 5 dveri. Zaujimave ze v podkladoch o nej nie je ani slovo.

Homologizacia je druha vec, tam mas pravdu.
Reply on: MatejBA #189954:
Že sa vôbec prihlásil ? ? ?
Reply on: 810zssk #189953:
5 dveri a uz vopred homologizovane vozidlo pri tbusoch (pred tendrom). To splnal iba 1 vyrobca 🙂
Reply on: MatejBA #189952:
Ktoru podmienku vedel splnit iba jeden uchadzac?
Reply on: Marek1978 #189949:
"Úrad pre verejné obstarávanie po zamietnutí námietok spoločnosti Teknoplast s.r.o. začal ex offo konanie o kontrole, pričom skúmal súťažné podklady tendra na nákup trolejbusov a rozhodol o zrušení súťaže. Dopravný podnik Bratislava túto skutočnosť berie na vedomie. DPB, a.s. naďalej zastáva názor, že podmienky tendra boli nastavené tak, že umožňovali prihlásiť sa viacerým uchádzačom do verejného obstarávania. V prospech tohto argumentu vypovedá aj to, že nikto z výrobcov trolejbusov nevzniesol voči súťažným podkladom a ani oznámeniu námietky."

Berie na vedomie ale aj tak bude pyskovat ako chora vrana, ked vlastne iba 1 dodavatel bol schopny splnit poziadavky DPB a ten urcite nebude mat namietky ? Aspon ze elektricky su v poriadku.

Inak celkovo to je zmeska kecov, nazorov Delfiho a 1 suchej vety "UVO malo pravdu" 🙂
Reply on: Dave177 #189915:
Bolo to celkom bezne v minulosti, ze necakal, a velmi casto sa stavalo(permanentne cez vikendy) aj ze:
-kratky SOR dosiel nacas k VW, a klbovy uz isiel od VW s 10-minutovym meskanim
-kratky SOR vobec neprisiel k VW, a klbovy isiel od VW s 15-minutovym meskanim...asi vysielacky neexistuju
-kratky SOR prisiel k VW a pokracoval do Lamaca, a zaroven aj klbovy siel do Lamaca, a potom chudaci na dalsej zastavke kukali...
-kratky SOR dosiel k VW, ale klbovy nesiel kvoli poruche...ZV sa ani neunuvali poslat, co je ale vrchol, ze kratky SOR prestavkoval pri VW spolu s vodicom takmer 1h, proste uplna neschopnost zabezpecit nahradu, ked tam stoji prazdny autobus

Veru, este ze ma 23 taky atraktivny interval... ?
Reply on: Marek1978 #189949:
No tak nakup elin moze pokracovat. A nech uz je cim skor vonku aj vyhlasenie noveho tendra s tymi novymi poziadavkami, ktore su super. Len neviem bodovanie. Cize sa uvidi.
Reply on: Ehm #189945:
Nebezpečné Dvory, Apollo ?
Reply on: Ámos #189946:
Ja??

Mozem ti najst niekolko prispevkov kde som napisal ze radsej pojdem hodinu autom ako 45 minut elektrickou 😉
Reply on: 810zssk #189936:
vyhladam tie prispevky, kde si tvrdil, ze rychlost prepravy je pre ludi najdolezitejsia ?
Reply on: Tedomík #189938:
blbost podla mna...jednak to ze by to nebolo bezpecne...a jednak to, ze sa ma aj tak otvorit tunel...a neviem ako sa neda prestupit k inchebe...dole zpod mosta ide 88 a zo zochovej ide 80...to iste smer mesto...
Reply on: 810zssk #189931:
Asi sa tam nedeje vobec nic, iba peniaze tecu...
A myslíte si, že by bolo lepšie cez víkend upraviť trasy električiek nasledovne?

Linka 10 Zlaté piesky - Vajnorská - ŽST Nové mesto - Polus City Center - Trnavské mýto - Špitálska - Nám.Ľ. Štúra - Šafko a späť

Linka 11 Ružinov - Trnavské mýto - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko a späť

Linka 12 (ako kedysi) Dúbravka - Karlova Ves - Molecova - Most SNP - Šafko - Nám. Ľ. Štúra a späť

Linka 13 Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko a späť

(Prip. zlučiť linku 12 a 13 do jednej (linka 5)

Stačil by na nich interval 15 min., ušetrilo by sa, bola by pravideľnosť.

(Samozrejme, že by boli prestávky aj na Nám. Ľ. Štúra a električky by Čakali kým prejde 12ka, a opačne na Nám. Ľ. Štúra)

Potom by na takejto trase (intervale) mohli byť dobré prípoje ako napr. Linky 32 a 33 na Dlháče na Molecovej....

Na takejto trase by bolo aj priame spojenie Šafka (Eurovey) do Karlovky a nemusela by tam chodiť natrieskaná 28 z ktorej ajtak väčšina vystúpi na Botanickej, či pri Riviére.
Reply on: 810zssk #189940:
Mohla by Lepšia doprava spraviť návrh 🙂
Reply on: S499.1023 #189939:
Neviem, v doprave sa toleruje viacero veci co su v rozpore so zakonom (napr. oznacovanie vozidiel, sposob zverejnovania CP a podobne)...
Reply on: Tedomík #189938:
Urcite ano, ta zastavka by tam mala obrovsky prinos... druha vec je kolko by to stalo.
Reply on: 810zssk #189937:
Myslíš, že ÚRŽD by im toleroval dlhoročné jednanie v rozpore so zákonom?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.