blbost podla mna...jednak to ze by to nebolo bezpecne...a jednak to, ze sa ma aj tak otvorit tunel...a neviem ako sa neda prestupit k inchebe...dole zpod mosta ide 88 a zo zochovej ide 80...to iste smer mesto...
A myslíte si, že by bolo lepšie cez víkend upraviť trasy električiek nasledovne?
Linka 10 Zlaté piesky - Vajnorská - ŽST Nové mesto - Polus City Center - Trnavské mýto - Špitálska - Nám.Ľ. Štúra - Šafko a späť
Linka 11 Ružinov - Trnavské mýto - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko a späť
Linka 12 (ako kedysi) Dúbravka - Karlova Ves - Molecova - Most SNP - Šafko - Nám. Ľ. Štúra a späť
Linka 13 Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko a späť
(Prip. zlučiť linku 12 a 13 do jednej (linka 5)
Stačil by na nich interval 15 min., ušetrilo by sa, bola by pravideľnosť.
(Samozrejme, že by boli prestávky aj na Nám. Ľ. Štúra a električky by Čakali kým prejde 12ka, a opačne na Nám. Ľ. Štúra)
Potom by na takejto trase (intervale) mohli byť dobré prípoje ako napr. Linky 32 a 33 na Dlháče na Molecovej....
Na takejto trase by bolo aj priame spojenie Šafka (Eurovey) do Karlovky a nemusela by tam chodiť natrieskaná 28 z ktorej ajtak väčšina vystúpi na Botanickej, či pri Riviére.
Myslíte si, že by bolo dobré vybudovať zastávku Most SNP priamo na Moste kvôli linkám zo Zochovej? Aspoň v smere do Petržalky. Dosť tam chýba, keďže sa nedá prestupovať ani medzi električkami ale ani medzi linkami, ktoré idú k Inchcebe.
Zas pozor, toto je chybna logika. To ze to niekto robi este neznamena ze to je legalne (napr. existuju ludia co zabijaju a to este neznamena ze sa to moze).
K samotnej podstate problemu sa nevyjadrujem, nepoznam prislusnu legislativu, teda neviem ci su zastavky na znamenie pri kolajovej doprave v sulade so zakonm.
Som asi pred rokom tiež písal na DPB, kvôli zastávkam na znamenie. Odpísali mi, že je to nemožné z dôvodu, že podľa zákona musí koľajové vozidlo stáť na všetkých zastávkach. čo je samozrejme blbosť však len TEŽ, TREŽ či RegioJet a určite ďalšie majú takéto zastávky
S499.1023