A ešte k Hornabhu a celým rozostavaným Borom: X-krát bolo prezentované ako sa mala predĺžiť Saratovská k tomuto novému komplexu bodov, ako sa mali predĺžiť električky a pod. Tak kde to je? Či aj v budúcnosti sa ráta s tým že, však to zvládne L21? Vyzerá to asi tak že áno.
Teraz tam už plánujú postaviť aj nejaký športový obchod ( http://reality.etrend.sk/komercne-nehnutelnosti/sportovy-decathlon-bude-aj-v-lokalite-bory.html ), a to keď sa zrealizuje, ten už potom môže vygenerovať davy cestujúcich. Aj potom to bude musieť zvládať len linka L21?
Aj Hornbach pri DNV môže mať mnoho alternatív. Aj pri Hornbachu v DNV momentálne nie je zastávka. A ináč Hornbach pri DNV je v pešej dostupnosti zo súčasne obsluhovanej zastávky Kamenáče.
co ti vadi na zastavovani na znamenie? Bude tam stat, len ak bude dopyt na zvezenie sa L21.
A k L59. Lebo L59 ma tak nizku kapacitu a Aupark je tak frekventovana destinacia, ze by L59 nepoberala. No myslim si, ze poobede v smere do Race by mala stat na zastavke Aupark aj Zochova.
Ako je to v opacnom smere rano neviem, tam situaciu nepoznam.
V kazdom pripade zastavka pri Hornbachu pre L21 by urcite neprepchala tuto linku.
Ak si myslíš, že by tam L21 mala stáť, tak mi napíš prečo napr. L59 nestojí pri Auparku? Však je to tiež obsluha územia, či nie? Alebo prečo L53 nestojí pri Tesco Zlaté piesky, však je to tiež obsluha územia a pod.
Čo sa týka nákupov "crepnikove kvety, naradie, klince a podobne" v meste máš rôzne kvetinárstva, železiarstva a pod. takže mnohí obyvatelia Bratislavy nie sú odkázaní na Hornbach pri DNV. Nehovoriac o tom, že máš aj Baumaxi a pod. (jeden je dokonca aj pri Krematóriu)
tak to treba tak aj prezentovat.
Ja si myslim, ze MHD je tu na obsluhu uzemia a L21 by tam stat mala. Staci na znamenie.
Ved aj obyvatelia centra by si mozno chceli ist kupit crepnikove kvety, naradie, klince a podobne.
V centre uz takychto obchodov niet.
Áno to môžu rovnako ako v Metre (kde mimochodom teraz zo sídliska žiaden spoj nechodí), a preto tam môže stáť L20/L22, L23 čo som tu už viac-krát napísal.
a ďalšia vec: netrúfam si odhadnúť koľko ľudí bude chcieť chodiť do Hornbachu MHD (predpokladám že asi veľa nie keďže sa jedná o stavebniny) ale môže ich byť aj viac, ale ak by tam mala stáť L21 tak sa pýtam: posilní Hornbach (ak má nejakú zmluvu s DPB) alebo DPB interval na L21? Alebo budú obyvatelia DNV (stále hovorím najmä o poobednej špičke) cestovať plnšími autobusmi? Niekedy sú tie autobusy naozaj hodne naplnené až preplnené najmä pri nepravidelnom poobednom intervale (keďže pravidelný sa veľmi nedá dodržať).
Áno hovorím za seba, ale myslím si, že väčšina cestujúcich L21 najmä v poobednej špičke asi nebude nadšená ďalším zdržaním a teda predĺžením ich cestovania z práce domov.
Obyvateľom DNV bude stačiť, keď tam bude stáť L20/L22 a aj pre Dúbravčanov to bude ok. Lamačania zas môžu využiť L23 príp. L92 k Hornabachu. Preto nevidím dôvod prečo by tam mala stáť L21.
A mimochodom keď nebolo Tesco DNV tak obyvatelia DNV nekričali aby L21 zachádzala k Tesco Lamač a využívali pomalšiu dopravu L20/L22 k Tesco Lamač a niektorí to robia dodnes.
Ámos