suhlasim ? ? ? ? ? ten kolchoz co tam dpb pestuje je neprijemny a raz za cas by mohli tie elektricky chodit aj solo myslim T3 lebo vtedy idu o 10km/h rychlejsie (viackrat sa mi to potvrdilo)
Myslim ze dovod je ten ze tie autoskolske busy chodievaju na zajazdy. Ale suhlasim, ze aj obycajne mali mat klimu (kazdy voz by ju mal mat, to je uplny zaklad v dnesnej dobe).
v Londýne to ešte naviac funguje tak, že vodič otvorí len predné dvere na nástup a kontroluje, či má cestujúci lístok.. pokiaľ sa nemýlim, tak niečo podobné by malo fungovať na L37, ale nejako sa to nerobí ?
A dopĺňajú klímu aj do starších trolejbusov a autobusov. Len u nás je akosi nemysliteľné, aby začali vyžadovať klímu do zvyšných Soriek, na ktorú máme zmluvný nárok. Nejde potom o neplnenie zmluvných podmienok?
Ako kde. Do smrti nezabudnem na obec Cîrlibaba, za ktorou som na diere veľkosti lavóra a ostrohranného tvaru prerazil dve pneumatiky naraz a hneď som mohol otestovať ochotu Rumunov pri autostope s dvoma kolesami v rukách, služby miestnych Vulcanizare a kolega, čo ostal strážiť auto, mohol zasa komunikovať s miestnymi Cigánmi, čo ho tam chodili očumovať ? . Asi ako keď Nemec príde do Lendaku, len s tým rozdielom, že v Lendaku mu nikto nezastaví, pneuservis nenájde a Cigáni ho zožerú.
Však ja to Rumunsko nepodceňujem, práve naopak! Však som písal, že geograficky patrí v skutočnosti tam, kde je Slovensko.
Každý sa Rumunsku smeje za ich oslie poťahy, nespevnené cesty, ale ja Rumunsko priebežne sledujem od prevratu a ak by Slovesnko napredovalo takým tempom, tak už je pred Švajčiarskom.
Luks