Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #189601:
Však ja to Rumunsko nepodceňujem, práve naopak! Však som písal, že geograficky patrí v skutočnosti tam, kde je Slovensko.
Každý sa Rumunsku smeje za ich oslie poťahy, nespevnené cesty, ale ja Rumunsko priebežne sledujem od prevratu a ak by Slovesnko napredovalo takým tempom, tak už je pred Švajčiarskom.
Reply on: aquila2 #189606:
U nas to ani nema zmysel, kedze nabrezie uz je znacne zlikvidovane River Parkom.
http://www.auto.cz/praha-nabrezi-73421

kedy bude podobny pocit v bratislave ? 🙂
T458.0:
Přečetl jste si, co jsem napsal? Od kdy jsou DP Prešov a DPB soukromými dpravci? Nevidím do veřejných tendrů, proto je těžké je hodnotit. U soukromníků v ČR výrazně převyšují nákupy autobusů SOR, protože vyhrávají většinou cenou. Tím netvrdím, že neexistují výjimky.
Reply on: Peter6607 #189545:
6608 na Cintoríne Ružinov.
Reply on: Juraj76 #189592:
Keď sa chce a nepremýšľa sa nad tým ako zvýhodniť niekoho v tendry, alebo ako si uliať tisíce Eúr, tak sa všetko dá.
Reply on: Ike #189601:
Pokiaľ viem, také Rumunsko robilo po vstupe do EÚ rozsiahle rekonštrukcie infraštruktúry, hradené EÚ. Cesty tam majú už možno v lepšom stave ako na rozkradnutom a vytunelovanom Slovensku. ?
Reply on: S499.1023 #189599:
Ja by som ani to Rumunsko veľmi nepodceňoval ?

faktom ale je, že človek sa cíti ako na "Západe" už pri prekročení ktorejkoľvek Schengenskej hranice (okrem vstupu na SR) . A Balkán, aspoň čo porovnávam za čas, čo tam každoročne chodím, tiež nenapreduje zrovna slimačím tempom
Reply on: Mike #189597:
Teraz vlož analýzu pre BA ? Koľko NP elín sa kúpilo a tratí zrekonštruovalo ?
Reply on: Ike #189594:
Už pekných pár rokov tvrdím, že Slovensko obsadilo svoje miesto na mape omylom. V reále patrí tam, kde je dnes Rumunsko.
Reply on: Mike #189597:
Tak tomu sa vravi obnova, nie ako u nas. Pomaly budeme 100 rokov za opicami, aj ked sa to hadam zlepsi teraz po tych tendroch. Lenze tu treba zrekonstruovat aj trate a cesty. No je toho vela.
Reply on: Ike #189594:
Tak 30 NP elín CAF URBOS 3 (s opciou na ďalších 50) (a to majú rozchod 1000 mm, značná časť tratí zrekonštruovaných a tento rok sa idú robiť ďalšie)
- 83 sólo NP trolejbusov prišlo v roku 2010 (z celkového počtu 106 sólo a 24 kĺbových).
- a čo sa týka autobusov okrem spomenutých solarisov im tam každoročne prichádzajú kĺbaky aj sóla z dielne domácej továrne "Ikarbus"
http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/1/130307-IK218M-02.jpg
(tento rok zatiaľ objednaných 32, vlani došlo takých tuším 45 kĺbových s klímou pre cestujúcich...)
Reply on: Marek1978 #189595:
No každopádne sa otestuje spôsob balkánskej údržby, o ktorej stále trocha pochybujem. Lebo v Belehrade som mal pocit, že pošlú do premávku aj skriňovú Aviu s oknami ?
Reply on: Ike #189594:
A ta cena za kus vychadza zhruba rovnako ako za Sor.
Reply on: Michal111 #189587:
"Dopravca využil túto príležitosť a nakoniec za 64 miliónov euro nakúpi až 200 kĺbových autobusov, vrátane náhradných dielov, s dvojročnou záručnou dobou.

Realizácia zmluvy je naplánovaná ešte na tento rok. V súlade so zmluvou budú prvé kĺbové Solarisy do Belehradu dodané na prelome júna a júla a dodávka všetkých 200 autobusov bude dokončené v októbri 2013."

tomu sa povie obnova parku. Príde moment, kedy sa človek v BG bude cítiť civilizovanejšie ako v BA
Reply on: 810zssk #189591:
... neúdržba... tým si inak povedal veľa ? keď vidím vozidlá DPB (a to nielen autobusy, ale aj iné - nákladné a osobné), tak je zázrak, že sú v takom stave, akom sú.

Zaujímalo by ma len, či aj služobné vozidlá vedenia podliehajú "neúdržbe" ?
Reply on: Michal111 #189587:
Mňa zaujala iná vec. Zmluva na dodávku 200ks bola podpísaná teraz a celá dodávka bude dodaná do konca roka. U nás sa bude kupovať asi okolo 120ks trolejbusov a dodacie lehota má byť 4 roky. Prečo taká dlhá? Nesvedčí to o tom, že vedenie chce DP zruinovať? Sami priznávajú, že situácia vo vypravovaní trolejbusov je kritická, a napriek tomu nechávajú až 4 roky na dodávku? Alebo pri trolejbusoch výroba predsa len dlhšie trvá? Nie som odborník, preto sa pýtam.
Reply on: matt11 #189589:
Kvalita sa nesudi podla krajiny, alebo podla firmy. Solaris dokazal ze vyraba kvalitne vozidla, staci si pozriet ich prevadzku po celej Europe. To ze v BA mali trochu problem s neudrzbou je druha vec.
Reply on: matt11 #189589:
Zaujimave ze aj v zap.Europe najdes Solarisy. Inak nebude to aj problem udrzby slovenskych DP, ze najvyssie percento Solarisov horelo prave v SR ? Kosice aspon 4x, BA 3x.
Reply on: Petto #189588:
neviem, preco si vsetci myslite, ze solaris by bol najlepsi, co si nepamatate na tie zhorene busy. neviem ci chcem polsku kvalitu... samozrejme sor je na tom este horsie. radsej nieco so zap. europy...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.