Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #189448:
Áno ten je dobrý aj pre vodiča, lebo vodič vidí, pri ktorých dverách si kto zmačkol stop, alebo dopyt, pričom oboje tlačidlá reagujú na uvoľnenie dverí. Ale z "výhľadového" hľadiska by stačilo iba jedno. A ešte keby sa cestujúci naučili viac stláčať tie tlačidlá na tyči a nie na dverách, jednak sa tým šetria ďalšie sekundy pri výstupe (už keď máme tých 5 dverí :-D) a dvak tie tlačidlá na dverách sa ľúbia kaziť...
Reply on: Mike #189447:
Najlepšie je na tom v súčasnosti kĺbový SOR, ktorý má tieto tlačítka zároveň aj podsvietené aj so signalizáciou nad dverami. Podľa toho viem, či (z miesta kde nie je tlačítko v dosahu) musím vstávať skôr a "zvoniť" alebo nemusím. ?
Reply on: Ike #189445:
Ja som optimista a verím že raz sa aj v DPB dožijeme doby jedného tlačidla ktoré bude znamenať znamenie vodičovi a zároveň aj dopyt. Tak ako to má dnes napr. solaris.
Reply on: Valec #189443:
Opäť krok k user_friendly MHD. Takže stlačenie milión tlačítok pred vystupovaním je realita.
Reply on: Valec #189443:
A samozrejme uspora v rovinatej Plzni asi budu ine ako niekde v Dubravke, Lamaci, etc.
Reply on: Valec #189438:
Včera bola z toho článku zverejnená len polovica, dnes ju už celý. Ale pekné blbosti tam tí experti vypočítali. Vyrátať potenciálnu úsporu vynásobením celkového počtu bratislavských zastávok s priemernou úsporou v Plzni alebo v Prahe je totálny nezmysel. Však (podľa uverejnených údajov) už takmer 40% bratislavských zastávok na znamenie je už teraz, a počítam, že aspoň na polovici z tých ostatných zastávok tak či tak zastaví každý jeden spoj. Chcem teda vidieť tých niekoľko stoviek tisíc € ročne ušetrených. ?
Reply on: Max #189441:
..a nie dobiehať do zatvárajúcich sa dverí, ako som mal možnosť vidieť v sobotu na 201 keď tam boli sorky... a to raz aj s kočíkom... ?
A detto opačne že pred výstupom si budu musie stlačiť dopyt VČAS. A nie že keď je bus na zastávke všetci vystúpia nastúpia, vodič ide zvoniť a vtom sa stlačí dopyt dvere sa otvoria ale hneď zvonia a asistent do zatvárajúcich dverí vopchá vozíček aj s vozíčkarom... ?
Reply on: Salomon #189440:
Budu musiet byt na zastavke, ked budu chciet nastupit 😃
Reply on: Valec #189438:
Však to to funguje všade vo svete, nič nové ☺ nové bude to, že ľudia si budú musieť zvykať ?
Reply on: Andreas.Papak #189436:
Celé dni nič iné nerobím, len sledujem forúm na imhd...... ? V prípade keď sa rozbehne tuna diskusia, tak jeden deň je niekoľko strán. Vážne očakávaš že tu budem listovať či náhodou dakedy to tu dakto neuploadol? Max kukám aktuálnu (prvú) stranu fóra, či náhodou.
Reply on: Andreas.Papak #189436:
preto to sem dal ?
Reply on: fanatikmhd #189435:
Nebolo to tu včera.
Viem, je to dosť mimo aktuálne preberaných tém, ale čo už...
Dlho som sa tak dobre nezasmial 😃

Chcete mít v práci rohové místo s výhledem?
Chcete řídit firemní vuz za milion?
Chcete, aby Vám firma platila za to, že cestujete?

Dopravní podnik města Brna hledá řidiče autobusů!
Dobre vidim, ze od zajtra sa Cierna voda vyhadzuje z ex 2. pasma, teda je potrebny JCL uz od Vajnor?
Reply on: 810zssk #189430:
Tak potom beriem späť.
Reply on: Mike #189429:
aj na 33 celotyzdenne ?
Reply on: T458.0 #189424:
Myslel som to vazne, ale trochu inak. Chcel som tym povedat ze jeho volici ho volili preto aby naplnal program a opacne konanie nemozno ospravedlnovat tym ze ho ovlada niekto iny. Oni ho volili aby sa ovladal sam.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.