no to ano, ale to potom jednoznacne hovori o spotrebe takehoto maziva,ktore urcite nebude najekologickejsie a urcite ani najlacnejsie.
A teda nebolo by lacnejsie a lepsie pouzivat mydlovu vodu (pocas zimy s nemrzkou)?
Takže ja som si si na konci januára kúpil PCL naschvál iba na 30 dní, aby som IDS BK mohol začať využívať čo najskôr. Platí mi do zajtra (1. 3. 2013). Teraz si mám kúpiť zase len 30-dňový PCL, aby ak sa to počas marca spustí som to mohol od 1. 4. 2013 využívať?
A to je tajné, že ktorý dopravca má tie softvérové problémy kvôi ktorým sa spustenie IDS BK odkladá? Dá sa to aj bližšie konkretizovať?
V meste "Nuremberg" (momotko vytiahol z Googlu bez zapojenia rozumu, mesto je Nürnberg, slovensky Norimberg má okrem iného tieto vlastnosti:
1) Prvá linka metra spája mestá Nürnberg a Fürth
2) Metro bolo vybudované z politických dôvodov, nakoľko Norimberg sa má k Mníchovu ako Košice k Bratislave alebo Brno k Prahe a prinieslo už mnohokrát oľutované vedľajšie efekty.
Prvý odstavec trolling.
Eurofondy nie sú zadarmo a ich existencia a prerozdelovanie je ďalekosiahla debata. Faktom však je, že v tomto programovacom obdobi sa má vyčerpat určitá suma, keď sa nevycerpa, nič nebude - druhý trolling. Ja som tu jasne uviedol dôvody pre ktoré by sa určite projekty realizovať mali, ty prinášaš argumenty, ktoré majú so samotnom elektrickou do Petržalky pramalo spoločne - aj to je trolling.
"(pozn: dakujem administratorovi ze mi neustale maze konto. a rovnako za to ze mi uz blokuje aj povodnu IP adresu. trapne.)"
1.1. Používaním stránok imhd.sk a mhd.sk (ďalej len Stránky) používateľ súhlasí s nasledujúcimi podmienkami používania (ďalej len Podmienky).
1.6. Prevádzkovateľ neručí za dostupnosť služieb a vyhradzuje si právo obmedziť alebo zrušiť používateľovi prístup.
2.5. Používateľ sa zaväzuje v príspevkoch do diskusných fór
2.5.2. nepoužívať vulgarizmy a hrubé výrazy
2.5.4. nefloodovať (nezahlcovať fóra rovnakými alebo podobnými príspevkami)
2.5.5. uvádzať iba pravdivé a nezavádzajúce informácie
2.6. V prípade porušenia predchádzajúcich bodov bude používateľovi zrušené používateľské konto a/alebo prístup na Stránky.
2.7. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zablokovať prístup používateľom pristupujúcim k Stránkam z rovnakých IP adries, aké mal používateľ, ktorému bol na základe porušenia Podmienok zrušený prístup na stránky alebo používateľské konto.
Nehovorim, ze vsade musi mat metro zmysel uz dnes. Do buducnosti ale elektricka nie je alternativa, uz to tu niekto pisal. Je to mensie zlo. A napriek tomu vsetkemu nie ze nebude metro ale ani ta elektricka. Este roky ked to pojde tymto tempom. Co sa tyka podpory ekonomiky hovorili sme tu o nestastnych EU fondoch. Preco by sme nemohli ako zda sa mudrejsi Francuzi vyrabat ak nie vlastny aspon licencovany system na Slovensku a nie vsetko dovazat? A nechat si to zaplatit z EU fondov? Takto by to zostalo aspon na Slovensku a nemuseli by sa nakupovat autobusy a elektricky zo zahranicia. Ako je mozne ze inde vedia vyrobit a my nie? (pozn: dakujem administratorovi ze mi neustale maze konto. a rovnako za to ze mi uz blokuje aj povodnu IP adresu. trapne.)
Nuremberg - The population as of December, 2011, is 510,602. The "European Metropolitan Area Nuremberg" has 3.5 million inhabitants, which makes it Germany's fourteenth largest city.
Lausanne- VAL - velkost voznov asi 2xT3, to skutocne mozme budovat elektricku, je to vyrazne lacnejsie
Toulouse - opat lahky system VAL
Rennes - opat VAL
Marseille - 850tis obv. pisal som porovnatelne
Lyon - 2 voznove supravy. skutocne, kvoli tomu chces minut miliardy?
Helsinki - 560tis obv., jedna linka. ty tvrdis, ze BA by uzivila dve.
Lille - skutocne nam chces hovorit o tych 2 metre sirokych voznoch? s mensou kapacitou ako 2xT3?
Nie je ti divny, ze francuzsky system VAL je vo francuzskych mestach a jedna sa tak o podporu vlastnej ekonomiky z nacionalistickych dovodov, zrejme bez realnych ekonomickych ukazovatelov. rozvijaju dalej tieto francuzske mesta system VAL alebo buduju elektickove trate?
Ámos
Lausanne- VAL - velkost voznov asi 2xT3, to skutocne mozme budovat elektricku, je to vyrazne lacnejsie
Toulouse - opat lahky system VAL
Rennes - opat VAL
Marseille - 850tis obv. pisal som porovnatelne
Lyon - 2 voznove supravy. skutocne, kvoli tomu chces minut miliardy?
Helsinki - 560tis obv., jedna linka. ty tvrdis, ze BA by uzivila dve.
Lille - skutocne nam chces hovorit o tych 2 metre sirokych voznoch? s mensou kapacitou ako 2xT3?
Nie je ti divny, ze francuzsky system VAL je vo francuzskych mestach a jedna sa tak o podporu vlastnej ekonomiky z nacionalistickych dovodov, zrejme bez realnych ekonomickych ukazovatelov. rozvijaju dalej tieto francuzske mesta system VAL alebo buduju elektickove trate?