Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek1978 #189056:
Pod obrazkom zilinskych "srotov" je celkom fun komentar : Do tendra sa prihlásila iba Škoda s karosériou SOR, firmy J&T.

JT je už aj firma ? ?
Reply on: 810zssk #189053:
Zákon káže zmluvu zverejniť NAJNESKÔR v deň predchádajúci začiatku jej platnosti. Takže ešte takých 26 hodín môžeš kľudne čakať. ?
Inak potom v katalógu treba dať, že 1613 a 1615 sú vyradené
Zmluvu o pristupeni do IDS sice podpisovali minimalne tri verejne organizacie, ale zverejnena zatial nikde nie je.. zajtra je deadline na zverejnenie, aby mohla byt ucinna od 1.3.
Ako to v súčastnosti vyzerá s rekonštrukciou električkových tratí? Situácia prestáva byť únosná. Dnes zase prestoj L2, obratisko 14:55 prázdne, pravdepodobne sa niečo posralo na Vazovovej, alebo viac do mesta. Každú chvíľu je v prdeli nejaká výhybka. Cez niektoré vozidlo ledva prejde (napr. Radlinského | Imricha Karvaša, Vajnorská | Tomášikova, výhybka v obratisku ŽST Nové mesto. Skutočne je smutné že sa v úseku Zátišie - ŽST Nové mesto ničia v súčastnosti najmodernejšie električky... ďalej niektoré križovania sú v strašnom stave - rovno na Kamennom námestí... a potom "srandy" ako hríbiky v Karlovej vsi, """"""preferencia""""" električiek.... samozrejme pokrútené trate a vlnkatosť koľajníc-hučanie... Minimálne na posledné dve je riešenie priamo vo vozovni- podbíjačka a Schörling. A to nehovorím o "príjemnosti" jazdy v skvostoch ako je 7797... hlavne, že priestor je monitorovaný. Ale vždy (a to je každú chvíľu), keď dá vodič dole nohu z pedálu, tak celý voz hodí dopredu. A v niektorých T3 trieskajú podvozky. Tiež veľmi príjemné... Dokedy?
Reply on: Peon #189048:
Ano, ISIC je ako EP mozne pouzit uz dnes.
Reply on: All1111 #189047:
Vo vyhladavaci to je v sekcii MHD..
Reply on: All1111 #189047:
Keď Dunajská Lužná má na 4 spoje, tak kašľať na to ?
Reply on: 810zssk #189011:
ISIC bude v tomto smere bez problémov? Teda bude ju možné v IDS BK používať zároveň na PCL pre zóny 100+101 a tiež ako elektronickú peňaženku na jednorázové cesty mimo Bratislavy tak ako karty vydané DPB a Slovak Lines (na rozdiel od BMK a karty ZSSK)?
Reply on: 810zssk #189043:
To hej ? SlovakLines linka napríklad 108101/4 aj má na transparente správny cieľ Dunajská Lužná žel. len v žiadnom cp vyhľadávači nie sú uvedené a na túto linku robia priamy prejazd z 102414/315 ktorá prichádza z BA na konečnú DL Jánošíková bežne s meškaním 15 minút takže prísť vlakom 4323 o 15:48 aj bez meškania SL je to 15 min čakania a čakať na zmeškaný SL do 16:15-16:20. a samozrejme len v dňoch školského vyučovania Proste toto nie je pre cestujúcich, je to len zbytočné plytvanie peniazmi ☠
Reply on: ophis #189045:
A este mi prezrad preco by cestujuci z dediny na trati 112 chcel:
a) ist primestsky autobusom
b) potom prestupit na vlak do Zohora
c) potom prestupit na vlak do Bratislavy
d) potom spravidla este prestupit na MHD

Ked moze
a) ist primestskym autobusom
b) potom prestupit na MHD

Proste su trate kde ten vlak naozaj prilis nema potencial. A trat 112 taka je.
Reply on: 810zssk #189043:
Prečo potom ale keď boli vlaky na trati 112 tak sa k nim nerobili návozy? Alebo prečo tak nerobia aj napr. v Rajeckej doline, ale majú tam plnú riť paralelných autobusov s vlakom od Rajca a Raj. Teplíc, namiesto toho aby robili návoz k vlaku, objednali kapacitnejší vlak a kraj by tak prepravil rovnaký počet ľudí za lacnejšie.
Pomaly sa k rozbitým zastávkam pridáva aj Romanova v smere do mesta. Dnes autobusy nejak divne obchádzali ten vjazd do zastávky a zastavovali niektoré, ktorých šoféri to nestihli vytočiť, alebo sa vykašľali na to ďalej od nástupnej hrany.

Včera či predvčerom som sledoval ako si na zastávke AS v smere z mesta počínajú šoféri MHD. Niektorí dôjdu až na koniec zastávky krokom, niektorí zastavia skôr, no moc si nepomôžu. Včera šofér na L208 síce zastavil ešte pred tými dierami (aj tou najväčšou kde vidno celú koľaj), no ako vychádzal zo zastávky tak druhou nápravou tak polovične vzal tú dieru a treťou ju nabral dokonale ? Preto by bolo milé gesto od ŽSR keby upustili od volovín typu znášania koľají z trate do Stupavy, alebo likvidovania koľajiska Filiálky, ktoré nikomu neprekáža, alebo likvidácií iných traťových úsekov podľa idiota Kubáčka, ale radšej zniesli tie koľaje pri nivách, ktoré už na 100% nikdy žiadny vlak nevyužije.
Reply on: ophis #189042:
Napriklad v Dunajskej Luznej navoz robi priamo Lajns na objednavku obce. Podobne napr. vacsina spojov z/do Gajar je pripojom k vlakom.
Reply on: PetoMHD #189034:
Keby tak každá obec, ktorá má od ruky trochu vlakovú stanicu takto robila, tak by to bolo úplne ideálne. Bohužiaľ SADisti nemajú na robení takýchto návozových spojov k vlakovým absolútne žiadny záujem a naďalej oni určujú dopravnú politiku v krajoch a nie potreby občanov a tiež nejaké rozumné nakladanie s financiami.
Reply on: Peon #189040:
Kedze je to linka MHD tak licencie by problem byt nemali 😉

Utajovane je to proste preto ze sa to robi na kolene a nikoho ani nenapadne to poslat na cp.sk 🙂
Reply on: PetoMHD #189038:
Prečo sú také utajované? Majú vôbec licencie?
Aktualne:
MsZ prijalo uznesenie aby
a) mesto rokovalo s ministerstvom o moznosti z eurofondov v obdobi 2014-2020 realizovat projekt terminalu integrovanej dopravy Hlavna stanica
b) aby sa v spolupraci s hlavnou architektkou vytipovalo docasne opatrenia na zlepsenie kvality predstanicneho priestoru kym sa tam bude realizovat nejaky projekt
c) aby sa vypracovala pravna analyza moznosti zrusenia zmluvy s Ballom
Reply on: 810zssk #189036:
Hej, to máš pravdu, obecné autobusy väčšinou poznajú len domáci, nikto cudzí o nich ani netuší. Napríklad jeden taký dobre utajovaný premáva aj z Vojky nad Dunajom cez kompu do Šamorína.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.