Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Salomon #188962:
Nebude to len ten prefarbeny prototyp ??? Lebo SPZ je stale ta ista na tom bielocervenosedom vozidle GXL.
Reply on: Petto #188960:
Švajčiarsko má MAN Lion´s City GXL 20,5m a nezdá sa mi že by to bol prototyp... ale môžem sa aj mýliť...

http://www.ostbus.ch/gallery/details.php?image_id=461&sessionid=t5be1t89cpj93ujgquq7losb04
Reply on: Petto #188960:
Ten MAN sa vôbec dostal do sériovej výroby?Ak hej je známe ktorý DP si ho vysúťažil? ?
Inak toto prečo nikomu nevadilo ? ? To je je ako copyright z katalogu na ww.sor.cz

http://imhd.sk/za/doc/sk/10826/DPMZ-vypisal-tender-na-nove-trolejbusy.html?text=trolejbusy

Nikto nenamietal, tak si hned madlili ruky traktoraci.

Detto tender na BA CAPACITY, to im bolo tiez site na mieru, hoc sa este vtedy polemizovalo,ze sa moze prihlasit aj MAN s GXL Lions city - ten bol vsak len prototyp bez seriovej vyroby ( no ten bol este dlhsi - dosahol max. dlzku pre klbove vozidlo s 4 nápravami - 20,5 m )
Reply on: Ike #188945:
Najmä tí, ktorí pred zrušením chodili linkou 13, keďže takých bolo najviac, ale aj tí, ktorí chodia linkou 93 do centra.
Reply on: Petto #188946:
No niekde aj tretie ?
Reply on: Ike #188956:
Urcite by to cez Hodzko bolo rychlejsie a este by to obsluzilo aj jeden vyznamny uzol.

Na Stefanovicovej kolajnice su, ale su nepouzitelne. Navyse, hovorime o projekte ktory by sa riesil ako jedna z etap NS MHD, take je to vlastne jedno. EU zaplati.
Reply on: 810zssk #188948:
Tour de Obchodna je naozaj fail, ale že by to pri "preferencii a lá BA" mohlo byť cez Hodžko rýchlejšie? maximálne porovnateľné.

No a minimálne na Štefanovičovej koľajnice sú, na Štefánikovej nie. To dosť zjavne zvýhodňuje jeden variant.
Reply on: Michal111 #188954:
Cakat na UVO mi uz pride zbytocne. Tender chce mesto ci Ftacnik zopakovat a EK to už tiež smrdi.
Reply on: Michal111 #188952:
Samozrejme, ešte treba počkať na vyjadrenie UVO.
Reply on: Sommelier #188906:
To je tá "super-logika". Keby sme mali metro, tak je spojenie Hl.st. - Hodžko - Nám. SNP strašne dôležité, ale električkou to dôležité už nie je ? Takíto ľudia potom rozhodujú o doprave v tomto štáte a tak to na guwno vyzerá aj! ?
Reply on: Quakeman #188941:
http://bratislava.sme.sk/c/6714519/tender-na-trolejbusy-zopakuju.html

Chvalabohu, nebyť EU komisie tak by sa tento tender prepiekol. DPB už nie je asi ani schopný pripraviť férový tender.
Čo tender, to škandál.
Reply on: Ike #188904:
Lenže keď sa postaví trať do Petržalky tak pre Petržalku bude spojenie Šafko - Kamenné - Nám. SNP - Hodžovo - SAV - hl.st. úplne perfektné, keďže mnoho ľudí, ktorí vystupujú z Petržalských liniek na Zochovej idú práve smerom k Obchodnej a Nám. SNP. Takže ak sa pýtaš, že čo taká trať vyrieši, tak napr. aj zlepší spojenie Petržalky s centrom, odbremenia sa linky 83, 84, 93 a 94 z časti a mimo to bude Štefánikova menej atraktívna pre IAD na cestu do centra a tým pádom, že budú nižšie nároky na hore uvedené autobusové linky, tak sa bude môcť interval predĺžiť a ušetria sa aj nejaké vozidlá. Rozšírenie električkovej siete o trať na Štefánikovej by určite nebolo zlé. To, že si to tam možno nevieš najlepšie predstaviť, alebo sa ti tam zapísali do pamäte linky 83, 84 a 93 je tvoj problém.
Reply on: luky133 #188922:
Tak Belfi drzo klame do médií, vypúšťa jednu lož za druhou a takýto hajzel má ostať šéfovať DPB?! Ďakujem pekne teda. Ďalší tender už bude očakávam, že zameraný na cenu, príp. priemer kolies alebo doplnkovú výbavu z 1 cent. Veď J&T mafia už vie ako to oj*bať aj podruhé.
Reply on: Ike #188945:
A ano, bolo to trasovanim. Lebo ked si siel z Racianskej tak sa ti oplatilo na Racku prestupit na trolejbus a bol si na stanici skor. Z Vajnorskej/Ruzinovskej toto platilo dvojnasobne.
Reply on: Ike #188945:
Trat po Stefanikovej budu navyse vyuzivat najma Petrzalcania, ktori takto dostanu alternativu k 93. Tour de Obchodna a uplne dopravne nezaujimava I. Karvasa absolvovat nikto chciet nebude (pripomenme si ze na Obchodnej je 20ka, realne sa tam jazdi mozno este pomalsie). Ale rychle spojenie Petrzalka - centrum - Hlavna stanica ma OBROVSKY potencial.
Reply on: aquila #188943:
Logika je ta, ze ak pre nejaku radialu elektricka tak ci tak nebude prilis atraktivna tak sa radsej sustredim na trasovanie ktore bude mat realne vyuzitie.

Okrem toho dve radialy mozu mat rozny dopyt. A faktom je za na zapadnych radialach (KV a predpokladam aj Petrzalka) je/bude dopyt vyrazne vyssi.
Reply on: TeBeCe #188923:
A ty co chces este "zlinerovat" ? Ci dame si 2.kolo 14Tr,15 Tr ? ?
Reply on: Solider #188938:
Myslíš, že to bolo trasovaním? Ktorí ľudia budú využívať trať po Štefánikovej navyše? Tí v úseku Hodžko - HLST? Koľko ich je? A toto spojenie navyše majú dnes a-bus linkami.

Trať na Štefánikovej žiadny prevrat nie je, pokiaľ nebude pokračovať Pražskou do Dúbravky, alebo aspoň na Patrónku
Reply on: luky133 #188922:
Dufam ze SMEtiari o5 nezveličuju. Ak je to pravda ,tak Ftáčnikovi dávam ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.