Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Na hlavnej stanici uspesne (opat) odisiel infosystem.
Reply on: luky133 #188922:
a Zliner ma o robotu postarane ?
Reply on: tr3mp #188917:
Isto, ale uznesenie komisie malo byť naformulované tak, že sa má prepracovať projekt, nie tak, že sa nepodporuje zriadenie vyhradeného pruhu. Navyše zazneli aj zavádzajúce informácie o tom, ako polícia musela zasahovať do riadenia križovatky SAV a o tom, že by inak bol nastal kolaps...
Reply on: N/A #188918:
vsak ja nehovorim, ze je to relevantna mapa, to bola mapa relevantna na konci 70tych rokov, nez prisli s tou hlupou myslinekou bratislavz pre 1 miliono obyvytelov a nutnosti metra. a tym sa na 30 rokov zastavil rozvoj.

nicmenej k potrebam pol milionovej by prezentovana siet elektriciek s ciastocne mimourovnovzm/podzemnym riesinim bola uplne de luxe ..

a co ked nemas ziadnu moznost odklunu ? ako to riesia na radialach metra ? co vybuduju dalsiu paralernu trasu, ze ak by nieco ? hlupost

je to zufalo neekonomicke a najma v situacii, ked bratislava nema na to, aby dokazala financovat opravy co i len len jednej jedinej trati ..
Reply on: aquila #188887:
V tomto sa Uhlera musím zastať, pretože komisia dopravy a informačných systémov (či ako sa presne volá) nezamietol bus pruh na Štefánikovej, ale zlý projekt bus pruhu na Štefánikovej, čo je dosť podstatný rozdiel. Na predchádzajúcej komisii pre verejnú dopravu (čo je poradný orgán primátora a chodí tam aj Uhler) sa dohodlo, že projekt navrhnutý ODP má veľa chýb a nemá byť predkladaný ale prepracovaný. Napriek tomu predložený bol v nezmenenej podobe. Takže dobre, že schválený nebol.
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/informacia-o-cestovani-seniorov-a-tzp-po-zavedeni-systemu-bid/
"DPB bude trvať na tom, aby táto bezplatná doprava pre držiteľov preukazov ŤZP a ŤZP-S, ostala zachovaná aj po tomto termíne."

Moze mi niekto vysvetlit na zaklade coho sa DPB vyjadruje k tarife? Cenovym organom je mesto. Objednavatelom je mesto. Dotuje to mesto.

Ked si popri doprave vo verejnom zaujme Belfi zacne objednavat dopravu v Belfiho zaujme a sam si ju bude dotovat, potom bude mat pravo kecat do tarify..

Toto mesto je cisty bananistan.
Reply on: Sommelier #188914:
Pokial viem, s Nivami sa rata skor po Dunajskej (teda by sa tam islo tiez cez Stefanikovu).
Reply on: 810zssk #188907:
Ak Štefanovičovu ako prídavok, tak by som sa ju snažil nejakým polozázračným ale imho možným spôsobom predĺžiť na Mlynské Nivy (perspektívne v celej ich dĺžke s prepojením na Šafárikovo nám.). Viaceré ulice by časom mohli prijať koľaje (pokiaľ sa neurobí všetko preto, aby to už nebolo možné).
Neviete kedy Slovak Lines (resp. SAD BA) zrusil byvale tyzdenne/mesacne listky? Pripadne ake mali vtedy podmienky, ceny, atd.?
Reply on: aquila #188911:
Ano, preto vacsina elektriciek po Stefanovicovej chodila poloprazdna, lebo je to taka super trat 🙂
Reply on: 810zssk #188894:
je to ironia osudu, ze spitalska prezila.
so subeznou tratou na obchodnej a na spitalskej sa neratalo ani v elektrickovych planoch pred metrom.

priecna os sa vymyslela, lebo sa neplanovalo stavat trat na sancovej a ani na stefanikovej.

spitalska sa mala zrusit a v pokracovani mal byt skoro celu CMO pod zemou a na radialach by elektricka bola ako teraz
plus mala ist trat po dostojevskeho/karadzicke/legionarskej

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=7019

situacia momentalne je kusok ina a tvrdit ako tram stefanikova, ze sa zachovaju obe trate je hlupost a to este k tomu velmi kontraproduktivna. bud jedna, alebo druha, ale nie obe naraz.

co sa tyka riesenia, na projekte IPR je jedina dobra vec a to mimourovnove riesenie sancovej, to keby sa zachovalo pre trat na stefanikovej tak OK, ale inak je trat po stefanovicovej lepsia. aj co sa obsluhy institucii tyka.
Reply on: JeJe #188909:
A vlastnikovi (magoriat) to nevadiiiiiiii...
Reply on: Valec #188902:
Tých zbytočných nálepiek je na zastávkach a vo vozoch ešte viac ako za predchádzajúceho vedenia DPB, Vraj ich podnik platí z výnosov z obchodnej činnosti...
Btw, ake opodstatnenie bude mat predajna DPB na ASMN od marca? Nebolo by lepsie dohodnut sa so SL ze by predavali aj jednorazove a turisticke listky (ak to este nerobi tamojsi novinovy stanok) + na predaj PCL zaviedli normalne otvaracky?
Reply on: Sommelier #188906:
Presne tak.. navyse EU nam jednu trat na stanicu zaplati (v ramci tramtrainu), tak si vyberme Stefanovicovu pre nikoho, alebo Stefanikovu centrom mesta a rychlo spajajucu najvacsie sidlisko v krajine?

Samozrejme, ja som za to aby sa prevadzkovali obe trate. Ale ak si vybrat jednu tak urcite Stefanikova.

Cely zivot byvam na vychodnych radialach, mal som tam aj skolu a takmer nikdy som nevyuzival elektricky na dopravu na stanicu.
Reply on: Ike #188904:
Čže ? Najprirodzenejšie spojenie, ktoré bolo odstránené na základe toho, že bude nahradené metrom. Súčasné uzatvorené spojenie je pre radiály z východu nevhodné na spojenie s hlst, pretože sa vždy oplatí prestúpiť na račku/trnavskom na t/busy. Trať na Štefánikovej je vynikajúca a žiadne porovnateľné predĺženie existujúcich radiál imho preukázateľne neprinesie do električiek väčšie množstvo cestujúcich.
Reply on: Ike #188904:
Nemusime ist pod zem, je jasne dokazane ze elektricka sa tam zmesti. Ktore trate su prioritnejsie? Petrzalka nie je na ukor tohto a ostatne maju minimalne podobny ak nie nizsi vyznam ako tot.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.