Reply on: N/A #188918:
vsak ja nehovorim, ze je to relevantna mapa, to bola mapa relevantna na konci 70tych rokov, nez prisli s tou hlupou myslinekou bratislavz pre 1 miliono obyvytelov a nutnosti metra. a tym sa na 30 rokov zastavil rozvoj.nicmenej k potrebam pol milionovej by prezentovana siet elektriciek s ciastocne mimourovnovzm/podzemnym riesinim bola uplne de luxe ..
a co ked nemas ziadnu moznost odklunu ? ako to riesia na radialach metra ? co vybuduju dalsiu paralernu trasu, ze ak by nieco ? hlupost
je to zufalo neekonomicke a najma v situacii, ked bratislava nema na to, aby dokazala financovat opravy co i len len jednej jedinej trati ..
810zssk
"DPB bude trvať na tom, aby táto bezplatná doprava pre držiteľov preukazov ŤZP a ŤZP-S, ostala zachovaná aj po tomto termíne."
Moze mi niekto vysvetlit na zaklade coho sa DPB vyjadruje k tarife? Cenovym organom je mesto. Objednavatelom je mesto. Dotuje to mesto.
Ked si popri doprave vo verejnom zaujme Belfi zacne objednavat dopravu v Belfiho zaujme a sam si ju bude dotovat, potom bude mat pravo kecat do tarify..
Toto mesto je cisty bananistan.