Reply on: N/A #188918:
vsak ja nehovorim, ze je to relevantna mapa, to bola mapa relevantna na konci 70tych rokov, nez prisli s tou hlupou myslinekou bratislavz pre 1 miliono obyvytelov a nutnosti metra. a tym sa na 30 rokov zastavil rozvoj.nicmenej k potrebam pol milionovej by prezentovana siet elektriciek s ciastocne mimourovnovzm/podzemnym riesinim bola uplne de luxe ..
a co ked nemas ziadnu moznost odklunu ? ako to riesia na radialach metra ? co vybuduju dalsiu paralernu trasu, ze ak by nieco ? hlupost
je to zufalo neekonomicke a najma v situacii, ked bratislava nema na to, aby dokazala financovat opravy co i len len jednej jedinej trati ..
Ike
Napríklad by miesto x + 100 projektov malo mesto riešiť katastrofálny stav už jestvujúcich tratí. Súčasný stav je, ako keby bezdomovec rozmýšľal, či si kúpi do BMW X6 dvojzónovú klimatizáciu alebo integrované mp3 rádio s navi.
V tomto kontexte je trať po Štefánikovej šoto. A nie, nikoho známeho tam nemám. Bol by som rád, keby tá ulica patrila električkám. Ale musíme ísť naspäť na zem.