A koľko ich tam bude tých električiek premávať?! Určite nie častejšie ako každé 4minúty. Mimo to, ak sa podarí tam zaviesť obnovenú L13, tak odpadne potreba X13. Za predpokladu, že už bude aj trať do Petržalky, tak preberie časť dopravných nárokov za L83, 84 a 93, čo bude iba plus. Tá trať po Štefánikovej bola úplne normálna a dobrá vec. Za to, že ty si ju nepamätáš, neznamená, že to nesmie byť. Mi pripadáš ako ten sprostý Slávik, ktorý by asi písal rovnako. A keď už hovoríš o východnej časti a šermuješ tu tým, tak najlepšie je priame spojenie Trnavské mýto - Račianske mýto -Šancová. Po Štefanovičovej šla kopu krát L2 s max. 10 ľuďmi, ani L3 nebola na tom najlepšie. Lepšie o niečo L8 keď robila návozy k vlakom vo štvrtky, piatky a opačne v nedeľu a pondelok. L13 ráno v smere do mesta a poobede opačne. Ale inak to bola bieda. Najlepšie by bolo mať namiesto tej tvojej Štefanovičovej trate na Štefánikovej a Šancovej nakoľko to sú najviac využívané smery z hl.st. Štefanovičovu by s prehľadom pokryli trolejbusy.
A čo takto ty magor premýšľať na tým, že nemáme spojenie Hodžka s Nám. SNP, Kamenným nám., Hviezdoslavovým nám. a Šafkom. Šoto máš akurát tak vo svojej sprostej hlave, ak takúto blbosť môžeš vytiahnúť. V čom ti tá trať vadí? Že sa ide postaviť to, čo tu boľševici zlikvidovali, alebo sa to nepáči niekomu koho na Štefánikovej poznáš, že by mu nebodaj pod oknami jazdila električka? ?
Na viacerých zastávkach som si všimol červené nálepky s nápisom "Tento priestor je monitorovaný". Znamená to, že tam DPB nainštaloval kamerové systémy?
najma pri realizacii mimourovnoveho prepojenia sancovej / stefanovicovej a pri tolkych prechodoch semaforov, kde sa zmesti max 1 elektricka na stefanikovej. cize ked bude rozdiel 1 minuta je vela. nezabudaj, ze preferencia tam nikdy nebude fungovat, skor naopak, budu sa tam kopit elektricky
nehovoriac o lepsom pristup pre celu vychodnu cast mesta, kde su uz teraz tri elektrickove radialy ..
a co ze tadial viedla ? po dostojevskeho isiel vlak, pred zimakom tiez isiel vlak a tak ho tam budeme tahat aj ked bol zruseny ?
je vtipne si mysliet, ked sa nepresedili ani buspruhy na stefanikovej, tak tadial bude zaujem viest rozumne elektricku, najma ked ten isty uhler zamietol bus pruhy, ale toto vie, ze sa nebude realizovat, tak akoze odporucaju .. to je cisty politicky kalkul a ja len krutim hlavou ako ludia na to skocili.
ked bude co i len bus pruh a teda zuzenie o jeden pruh pre IAD v premavke, potom sa teoreticky moze rozpravat o elektricke.
Lenže tá trať, ktorá z hl.st. bola po Štefánikovej bola skvelá a zrušiť sa nemala, dokým by sa nezačalo metro reálne stavať!!! To, že sa to ide obnoviť je super. Len blbé je to, že u nás je na prvom mieste ego, peniaze a moc. Skutočné riešenie a kvalita sú posledné až. To je celá vada, asi každej dobre veci v tomto štáte, že všetko trvá aj 3-4x tak dlho. O električke do Petržalky sa začalo písať v roku 2000 či 2001 v BA novinách, dodnes mám tie výstrižky v novinách aj s fotkami, že aké pekné električky by u nás mohli premávať. Dodnes žiadna električka do Petržky nepremáva, nehovoriac radšej o tom, že ani električky nemáme na úrovni, ani 10-20 mizerných kusov.
Aj motorova brzda resp. dobrzdovanie na zastavku ma ine zvuky v tychto novych Medakoch. Zeby nejaky novsi typ napravy ci co to je? Ten zvuk 4930 mi pripadá ako TIRák.
Hej vymienaju to, lebo tuto dodavku robili tusim Turci. A inac este domrvili vonkajsie plasty, co su na streche tzv. metro dizajn, nie su nastriekane zvnutra farbou. Su biele tie plasty. Na starych su nastriekane nacierno.
ophis