Od pondelka bude zmena dopravy v Záhorskej Bystrici: Na základe sťažností na preplnenosť ranného spoja autobusu č 37 sa nám s dopravným podnikom podarilo vyrokovať zriadenie tzv školského autobusu, ktorý bude premávať od pondelka 11. februára 2013 každý pracovný deň až do odvolania. Hoci sa autobus nazýva ,,školský“ prepravovať sa v ňom môžu aj ostatní obyvatelia Záhorskej Bystrice. Školský spoj 9 bude premávať po OD Lamač, odkiaľ bude pokračovať ako L130. Odchod zo ZB bude o 07:21, t.j. v rovnakom čase ako L37. Z tohto dôvodu bude na L130 od pondelka zrušený odchod od Voj. nemocnice o 07:11. Viac info TU: http://www.zahorskabystrica.sk/wp-content/uploads/Bratislavsk%C3%A1-integrovan%C3%A1-doprava.pdf.
Potom by mohli istí ľudia z DPB, ktorí to mohli ovplyvniť, aj uverejniť prečo nehodnotia v tendri aj iné dispozície vozidla, ako tie, ktoré nahrávajú jednému výrobcovi. Nech hodnotia dvere kľudne, ale aj plochu na státie napr., koľko % tvoria podesty, aj vyhotovenie priestoru na státie v kĺbe.
Presne tak, aj vnútorná dispozícia vozidla, atď. Ďalej rýchlosť výmeny cestujúcich ovplyvňuje aj čas zatváranie dverí, od prvého zvonenia po pohnutie vozidla.
Trúfam si povedať, že nové vozy, akékoľvek, ťažko vyjazdia linky rýchlejšie ako 14/15 Tr. Ak by sa aj niekde časom revidovala chronometráž, určite to nebude prioritne kvôli piatim dverám a určite sa nedosiahne -18% vozov do výpravy.
Súhlasím s davidom1, Ružinovské električky chodia ráno dosť plné. Netvrdím, že sa tam už nik nenatlačí, no ja osobne som rád za ten súčasný stav a nemám chuť voziť sa v sardinkárni ako cestujúci z KV.
Hej, v materialoch na najblizsie zastupitelstvo sa spomina 1.7., akurat okolie zimaku by ako pilot malo byt skor... ono ked sa pozries do kalendara tak zistis, ze 1.4. nie je prilis realny termin
2. Most pri Bratislave - ruzinovske elektricky kapacity maju
3. Zahorie - Tu som uplne jednoznacne presvedceny ze priestor na skratenie je. Uz dnes vacsina cestujucich nastupuje na Patronke a navyse z Patronky by cestujuci nesli vsetci tym istym spojom, ale rozlozili by sa medzi viacej smerov, takze narast na spoj by nebol taky tragicky pri tej ponuke co na Patronke je
V momentalnom linkovom vedeni ani od Senca,Mostu a Zahoria nemas rezervy v MHD na napor dalsich medzimestkych cestujucich.
BA nema peniaze navyse pre financovanie dalsich liniek. To by mal platit BSK.
Predtym este potrebujes zaviest v Bratislavskych podmienkach mestske vlaky s planovanymi novymi zastavkami.
Dalej by bodla zatial pozastavena stavba Filialky ,ktora by primarne sluzila na primestku dopravu /Galanta,Senec,Trnava,D.Streda/. Pre tranzit by samozrejme ostali vlaky vedene aj cez hlavnu st. ako pripoje na R,IC. Toto je však veľmi ďaleká budúcnosť.
To je až na zaplakanie ? Bohužiaľ také isté video by mohli spraviť státisícom ľudí na Slovensku, ktorých podniky boli vytunelované s oznámením :"Boli ste prepustení, lebo kradneme a výroba sa presúva do zahraničia. Ďakujeme, že Vám to nevadí." ? ?
DP hovorí, že ak má vozidlo 5 dvier zrýchli sa nástup. Neviem, či je to pravda, ale ak sa pozrieme na meškania liniek, tak asi meškanie spôsobené dlhším státím na zástavke je to najmenšie. Veď oveľa viac sa spoj zdrží v zápche. A je jedno, či má vozidlo 2 dvere alebo 10 dverí. Nič mu to v zápche nepomôže. To by DP musel dať do podmienok tendra aj to, že trolejbusy musia mať aj krídla. Tak by sa možno úplne zminimalizovalo meškanie.
Tu je tá štúdia na ktorú sa vyhovára DPB a porovnáva sa tam vysokopodlažný autobus s 5 dverovým Manom v Budapešti a počet dverí tam má vahu asi tak 0.1% v celej štúdii. http://www.uitp.org/news/pics/pdf/EBSF%20press%20kit.pdf
Marek1978